Uiteraard. Als ie vanwege z'n 'talent' bekend zou moeten worden, kan ie beter meteen in z'n doodskist gaan liggen. De aandachtshoer dat 't is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Na Veenstra's eerste tweet over het programma heb ik er even op overgeschakeld. Maar vervolgens met een half oor naar geluisterd. Dus ik heb het wel gehoord maar niet gehoord. Maar volgens mij verdedigde hij een beetje het hele paparazzo-bestaan, dat ie daar zelf wel een beetje de handige sensatie in zag.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:34 schreef Kinga het volgende:
Do rookt!
okquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pffff ben net terug man. Niet nog een keer door de kou
Daar heb je een puntje, maar the KLF is nou niet het beste voorbeeld. Ik ken het allemaal wel hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:58 schreef broer het volgende:
[..]
Zonder geschiedenis geen toekomst, knul.
Je bent gek dat je met deze kou gaat.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pffff ben net terug man. Niet nog een keer door de kou
De kroegen zijn warm genoeg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je bent gek dat je met deze kou gaat.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:58 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik heb Fake Blood aangevraagd... nu hopen
Vorig jaar is het hele anthem-idee om zeep geholpen doordat er te geforceerd naar gezocht werd. Het moet spontaan ontstaan en anders gewoon geen anthem, klaar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:59 schreef alors het volgende:
Waarom maakt iedereen zich zoo druk om dat anthem, de spontaniteit is er nu wel al helemaal af. Net als vorig jaar overigens.
Duetje met Do?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:59 schreef venomsnake het volgende:
Opbellen die Ralf Poelman, zou top zijn als hij live gaat in het glazen huis.
Amen!quote:Op zondag 20 december 2009 00:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorig jaar is het hele anthem-idee om zeep geholpen doordat er te geforceerd naar gezocht werd. Het moet spontaan ontstaan en anders gewoon geen anthem, klaar.
Waar?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:58 schreef MilaNL het volgende:
De uitzending met Dries:
http://www.indeschaduwvan(...)910/05_19122009.aspx
Met bier!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |