Die van Charley en Theo is beter.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/Ofyles2/status/6842030153
[..]![]()
Jij hebt die ballen om dit te zeggenquote:@ikbendries Meen ik serieus. Jij en al die zogenaamde opvolgers van André Hazes, jullie moeten de ballen uit jullie broek schamen.
Nou, dit nummer is al een decennium of 3 oud, gok ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:52 schreef Extraordinaire het volgende:
Dit mag wat mij betreft ook best 't anthem worden
kom noar huus..quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Groningse Guus
All together now
Maar veel minder bekend denk ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:53 schreef themauster het volgende:
Het nummer van Ralf Poelman bestaat al langer dan guus zijn brabant
Heeft Giel het kleutertje er al één uitgekozen voor 2009 ??quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:52 schreef Extraordinaire het volgende:
Dit mag wat mij betreft ook best 't anthem worden![]()
De dagen zijn kort hierquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]
't is hier ijskoud.
Maar, gelukkig wel droog.
Schaduw van het nieuws volgens mij.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:53 schreef MilaNL het volgende:
Heeft iemand een filmpje van wat Dries zei? Of het programma waarin ie dat zei zodat ik m na 0:00 even kan uitzendinggemist'en?
Jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:53 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Jij hebt die ballen om dit te zeggen
Het is wel het anthem van groningen maarja dat zal je wel niet snappen als niet groningerquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar veel minder bekend denk ik.
Whehe.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:54 schreef Cee het volgende:
Ik ga Ofyles even followen, ik hou van lekkere rellerts.
Ik vind dat ze het nummer moeten laten groeien, vorig jaar was die Toverbal ongelooflijk kutter dan kutquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heeft Giel het kleutertje er al één uitgekozen voor 2009 ??
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:54 schreef Cee het volgende:
Ik ga Ofyles even followen, ik hou van lekkere rellerts.
Zeeuw.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is wel het anthem van groningen maarja dat zal je wel niet snappen als niet groninger
Doe eens liev over Giel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heeft Giel het kleutertje er al één uitgekozen voor 2009 ??
De dagen zijn kort hier...quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]
't is hier ijskoud.
Maar, gelukkig wel droog.
Eigenlijk wil ik alleen cynisch en leuk overkomen, maar door dit soort mensen ga je plankgas geven.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:53 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Jij hebt die ballen om dit te zeggen
Na Veenstra's eerste tweet over het programma heb ik er even op overgeschakeld. Maar vervolgens met een half oor naar geluisterd. Dus ik heb het wel gehoord maar niet gehoord. Maar volgens mij verdedigde hij een beetje het hele paparazzo-bestaan, dat ie daar zelf wel een beetje de handige sensatie in zag.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Schaduw van het nieuws volgens mij.
Fake Blood - Marsquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het nummer moeten laten groeien, vorig jaar was die Toverbal ongelooflijk kutter dan kut![]()
![]()
![]()
Welke werd toen de informele ook alweer? Ayo Technology? Of was dat alweer een jaar geleden?
Informeel was het Fake Blood - Mars.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het nummer moeten laten groeien, vorig jaar was die Toverbal ongelooflijk kutter dan kut![]()
![]()
![]()
Welke werd toen de informele ook alweer? Ayo Technology? Of was dat alweer een jaar geleden?
Nee man, Little Lion Manquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Het anthem moet of Paramore, Fake Blood of Ryan Shaw worden
De nacht begint vroeg.quote:
Zonder geschiedenis geen toekomst, knul.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef djkoelkast het volgende:
In plaats daarvan draaien ze begin jaren '90 "ik heb een drummachine gekocht" muziek.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:57 schreef -Hans- het volgende:
HElaas onscherp, maar het idee is duidelijk. Ze ging los
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:57 schreef -Hans- het volgende:
HElaas onscherp, maar het idee is duidelijk. Ze ging los
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|