Volkszanger uit grunn ofzo.quote:Op zondag 20 december 2009 00:06 schreef Cee het volgende:
Ralf Poelman. Moet ik die kennen?
Gerard en Giel moeten er mee komen.. en dan moet het aanslaan. dit jaar hebben ze gewoon niks.quote:Op zondag 20 december 2009 00:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorig jaar is het hele anthem-idee om zeep geholpen doordat er te geforceerd naar gezocht werd. Het moet spontaan ontstaan en anders gewoon geen anthem, klaar.
Volkszangerquote:
In Giel heb ik geen vertrouwen qua smaak.... Gerard heeft verschillende platen die hij geweldig vindt... Ryan Shaw en Fake Blood bijvoorbeeldquote:Op zondag 20 december 2009 00:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Gerard en Giel moeten er mee komen.. en dan moet het aanslaan. dit jaar hebben ze gewoon niks.
Eddy Poelman zou leuker zijnquote:Op zondag 20 december 2009 00:06 schreef Cee het volgende:
Ralf Poelman. Moet ik die kennen?
We roken haar niet, maar ze deed 't wel iddquote:Op zondag 20 december 2009 00:05 schreef Sirolf het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Ik zie dat ik o.a. een rokende Do heb gemist.
Do's en Don'tsquote:
Volgend jaar gewoon weer Ilsequote:Op zondag 20 december 2009 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een saaie gast, ze moeten Do niet meer uitnodigen.
Jeroen van Koningsbrugge zou wel vet zijnquote:Op zondag 20 december 2009 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Idd. Weinig spannends. Alle kleren nog aan...quote:Op zondag 20 december 2009 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2009 00:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jeroen van Koningsbrugge zou wel vet zijn![]()
Totdat ie moe en chagrijnig wordt waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |