Morgen slaapt hij in het huis. Aangezien ik Youp een held vind ga ik er sowieso heen.quote:Op zondag 20 december 2009 00:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel plezier!! Youp komt langs? gaaf! kan dan zelf helaas niet.. donderdag weer ff heen en dan de overige dagen nog even. Denk niet dat ik morgen nog ga.
Nope. Is willekeurigquote:Op zondag 20 december 2009 00:24 schreef Cee het volgende:
Mag ik constateren dat m'n plaat niet meer wordt gedraaid, aangezien deze muts vanmiddag had gedoneerd?
Ah, ik ben niet de enigequote:Op zondag 20 december 2009 00:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iets met walvissen en mentholsigaretten
Jij ook alquote:Op zondag 20 december 2009 00:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom moest ik nou aan die uitdrukking met die walvis en die mentholsigaret denken
Hij is zeker een heldquote:Op zondag 20 december 2009 00:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Morgen slaapt hij in het huis. Aangezien ik Youp een held vind ga ik er sowieso heen.
Mond dicht met 90s shizzlequote:Op zondag 20 december 2009 00:25 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE Draai dan GVD het origineel !!!!!!!!!!
Hij is ook helemaal weg van Groningen trouwensquote:
Nee hoor, want ze pakken alles random uit de bak met instromende platen. Kan dus best nog.quote:Op zondag 20 december 2009 00:24 schreef Cee het volgende:
Mag ik constateren dat m'n plaat niet meer wordt gedraaid, aangezien deze muts vanmiddag had gedoneerd?
Die is niet aangevraagd hequote:Op zondag 20 december 2009 00:25 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE Draai dan GVD het origineel !!!!!!!!!!
En terechtquote:Op zondag 20 december 2009 00:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij is ook helemaal weg van Groningen trouwens
Ik was al na 3 minuten aan de beurtquote:Op zondag 20 december 2009 00:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, want ze pakken alles random uit de bak met instromende platen. Kan dus best nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |