Ah, okay.quote:Op zondag 20 december 2009 00:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, want ze pakken alles random uit de bak met instromende platen. Kan dus best nog.
Sleutelfilosofie.quote:Op zondag 20 december 2009 00:26 schreef Cee het volgende:
Hier is mijn sleutel.
Filosofie.
Een gek als ikzelf.
Heeft oneindigheid nodig.
(diep he)
Ja maar voor jou zou ik ook een uitzondering maken Vultje.quote:Op zondag 20 december 2009 00:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was al na 3 minuten aan de beurt
Nope die ligt te pitten. Heeft tot 22:00 gedaan.quote:Op zondag 20 december 2009 00:27 schreef Waalwijker het volgende:
Huh, ik kom net thuis, heb ik iets gemist ofzo? Doet Gerard geen programma tot 2 uur?
Weet ik...quote:Op zondag 20 december 2009 00:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar dat ligt niet alleen aan Giel.
Nope, om 10:00 uur weer.quote:Op zondag 20 december 2009 00:27 schreef Waalwijker het volgende:
Huh, ik kom net thuis, heb ik iets gemist ofzo? Doet Gerard geen programma tot 2 uur?
Hij is het huis uitgegaan want hij kon DIE LUCHT niet meer aan.quote:Op zondag 20 december 2009 00:27 schreef Waalwijker het volgende:
Liever niet, verschrikkelijke muziekquote:Op zondag 20 december 2009 00:28 schreef djkoelkast het volgende:
Dit werkt wel, ze staan allemaal te springen. Conclusie: meer van dit soort muziek!
Na anderhalve dag begint men te ontdooien. In Breda was dit 1 de eerste avond ofzo?quote:Op zondag 20 december 2009 00:28 schreef djkoelkast het volgende:
Dit werkt wel, ze staan allemaal te springen. Conclusie: meer van dit soort muziek!
Zijn legendarische FEBO - optredenquote:
Lekkere muziek, althans de richting, en je ziet dat het goed werkt.quote:Op zondag 20 december 2009 00:28 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Liever niet, verschrikkelijke muziek
Toen was het ook -10 's nachts met sneeuw?quote:Op zondag 20 december 2009 00:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Na anderhalve dag begint men te ontdooien. In Breda was dit 1 de eerste avond ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |