quote:Op zondag 20 december 2009 00:36 schreef djkoelkast het volgende:
Mag dan eindelijk de vaak aangevraagde FAKE BLOOOOOOD
En Hans vindt haar magerquote:Op zondag 20 december 2009 00:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze is mager..vond haar niet eens zo heel knap eigenlijk. Verder wel tof hoor hoe ze los ging in de kamer. Maakte op een gegeven moment ook het gebaar van ' zal ik mijn trui uit doen '. Haast niemand reageerde
Ik ben benieuwd wie langer is, ik of zij. Hoe lang is Annemieke ongeveer? Ik rond de 1.88quote:Op zondag 20 december 2009 00:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze is wel prettig om te zien inderdaad.
quote:Op zondag 20 december 2009 00:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is Do mager?![]()
Moeten we die discussie weer oprakelen? Denk dat jij dan op maat 58 vrouwen valt.
Duidelijk wie dat wasquote:Op zondag 20 december 2009 00:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mager? Een user hier vond haar aan de dikke kant.
Don't fuck with Hans!quote:Op zondag 20 december 2009 00:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is Do mager?![]()
Moeten we die discussie weer oprakelen? Denk dat jij dan op maat 58 vrouwen valt.
Annemieke 1.85 geloof ik. Net zo lang als ikquote:Op zondag 20 december 2009 00:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie langer is, ik of zij. Hoe lang is Annemieke ongeveer? Ik rond de 1.88
Oef, ze is best lang maar zoiets (denk iets langer)quote:Op zondag 20 december 2009 00:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie langer is, ik of zij. Hoe lang is Annemieke ongeveer? Ik rond de 1.88
Ik vind d'r iig wel lekker, en een plaats genoot hequote:Op zondag 20 december 2009 00:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is Do mager?![]()
Hmmm... gewoon normaal?quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 00:38 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik vind Annemieke lekkerder
Do lijkt me erg Dominant
Eigenlijk zouden ze als slaapgasten de top-gasten van Ekstra Weekend uit moeten nodigen, dus o.a. Nikki en Lauren.quote:Op zondag 20 december 2009 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ilse heeft toen HEEL veel punten gescoord.
De enige eis die Hans aan vrouwen stelt is dat ze ook 2 pizza's opkunnen toch?quote:
Jaaaaaaa en ze moet bier zuipenquote:Op zondag 20 december 2009 00:39 schreef Piles het volgende:
[..]
De enige eis die Hans aan vrouwen stelt is dat ze ook 2 pizza's opkunnen toch?![]()
Sorry Hans, flauw
Neuhquote:Op zondag 20 december 2009 00:39 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hmmm... gewoon normaal?
Zit de foto's van de Playboy weer es ff te checkendenk dat linken niet echt mag
Langer dan ik, jammerquote:Op zondag 20 december 2009 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Annemieke 1.85 geloof ik. Net zo lang als ik.
Dominant kan ook leuk zijnquote:Op zondag 20 december 2009 00:38 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik vind Annemieke lekkerder
Do lijkt me erg Dominant
Nikkiquote:Op zondag 20 december 2009 00:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze als slaapgasten de top-gasten van Ekstra Weekend uit moeten nodigen, dus o.a. Nikki en Lauren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |