quote:Op zondag 20 december 2009 00:34 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Heb Ilse vorige jaar niet gezien maar kan me wel voorstellen dat zij niet zo'n saaie muts is als Do.
Do is volgens mij ook niet altijd zo saai, maar ilse vorig jaar was echt heel de nacht springen en happyquote:Op zondag 20 december 2009 00:34 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Heb Ilse vorige jaar niet gezien maar kan me wel voorstellen dat zij niet zo'n saaie muts is als Do.
DAT WAS HET ANTHEM VORIG JAARquote:Op zondag 20 december 2009 00:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
'Als we gaan' van Guido Weijers door Ilse DeLange, de jocks en de mensen op het plein (3FM Serious Request 2008)
En dat de hele nacht lang!
Ilse heeft toen HEEL veel punten gescoordquote:Op zondag 20 december 2009 00:34 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Zoek maar op youtube op 'ilse delange serious request' of iets dergelijks.quote:Op zondag 20 december 2009 00:34 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
De enige kans dat hij een beetje warm wordtquote:Op zondag 20 december 2009 00:35 schreef -Hans- het volgende:
Ik leef mee met de mensen van de security.. een gast ook was bijna blauw van kleur. Komt Annemieke de kamer ingelopen en dan zie je die gast met een schuin oog toch echt even observeren wat ze doet
.
Ze is mager..quote:Op zondag 20 december 2009 00:34 schreef DaMook het volgende:
Ik had Do wel iets lekker verwacht, jammer, maar snel weer iemand als ilse vorig jaar erin.
Nu lijkt het alsof Do die domme tekst aan het sms'en is.quote:Op zondag 20 december 2009 00:34 schreef Briggy het volgende:
Kijk die gezelligheid![]()
[ afbeelding ]
Ze zou het niet gek doen als levend standbeeld
Naar d'r lekkere kont glurenquote:Op zondag 20 december 2009 00:35 schreef -Hans- het volgende:
Ik leef mee met de mensen van de security.. een gast ook was bijna blauw van kleur. Komt Annemieke de kamer ingelopen en dan zie je die gast met een schuin oog toch echt even observeren wat ze doet
.
Mager? Een user hier vond haar aan de dikke kant.quote:Op zondag 20 december 2009 00:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze is mager..vond haar niet eens zo heel knap eigenlijk. Verder wel tof hoor hoe ze los ging in de kamer. Maakte op een gegeven moment ook het gebaar van ' zal ik mijn trui uit doen '. Haast niemand reageerde
Ze is wel prettig om te zien inderdaadquote:Op zondag 20 december 2009 00:36 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
De enige kans dat hij een beetje warm wordt
Is Do mager?quote:Op zondag 20 december 2009 00:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze is mager..vond haar niet eens zo heel knap eigenlijk. Verder wel tof hoor hoe ze los ging in de kamer. Maakte op een gegeven moment ook het gebaar van ' zal ik mijn trui uit doen '. Haast niemand reageerde
quote:Op zondag 20 december 2009 00:36 schreef djkoelkast het volgende:
Mag dan eindelijk de vaak aangevraagde FAKE BLOOOOOOD
En Hans vindt haar magerquote:Op zondag 20 december 2009 00:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie langer is, ik of zij. Hoe lang is Annemieke ongeveer? Ik rond de 1.88quote:Op zondag 20 december 2009 00:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze is wel prettig om te zien inderdaad.
quote:Op zondag 20 december 2009 00:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is Do mager?![]()
Moeten we die discussie weer oprakelen? Denk dat jij dan op maat 58 vrouwen valt.
Duidelijk wie dat wasquote:Op zondag 20 december 2009 00:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mager? Een user hier vond haar aan de dikke kant.
Don't fuck with Hans!quote:Op zondag 20 december 2009 00:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is Do mager?![]()
Moeten we die discussie weer oprakelen? Denk dat jij dan op maat 58 vrouwen valt.
Annemieke 1.85 geloof ik. Net zo lang als ikquote:Op zondag 20 december 2009 00:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie langer is, ik of zij. Hoe lang is Annemieke ongeveer? Ik rond de 1.88
Oef, ze is best lang maar zoiets (denk iets langer)quote:Op zondag 20 december 2009 00:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie langer is, ik of zij. Hoe lang is Annemieke ongeveer? Ik rond de 1.88
Ik vind d'r iig wel lekker, en een plaats genoot hequote:Op zondag 20 december 2009 00:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is Do mager?![]()
Hmmm... gewoon normaal?quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 00:38 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik vind Annemieke lekkerder
Do lijkt me erg Dominant
Eigenlijk zouden ze als slaapgasten de top-gasten van Ekstra Weekend uit moeten nodigen, dus o.a. Nikki en Lauren.quote:Op zondag 20 december 2009 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ilse heeft toen HEEL veel punten gescoord.
De enige eis die Hans aan vrouwen stelt is dat ze ook 2 pizza's opkunnen toch?quote:
Jaaaaaaa en ze moet bier zuipenquote:Op zondag 20 december 2009 00:39 schreef Piles het volgende:
[..]
De enige eis die Hans aan vrouwen stelt is dat ze ook 2 pizza's opkunnen toch?![]()
Sorry Hans, flauw
Neuhquote:Op zondag 20 december 2009 00:39 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hmmm... gewoon normaal?
Zit de foto's van de Playboy weer es ff te checkendenk dat linken niet echt mag
Langer dan ik, jammerquote:Op zondag 20 december 2009 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Annemieke 1.85 geloof ik. Net zo lang als ik.
Dominant kan ook leuk zijnquote:Op zondag 20 december 2009 00:38 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik vind Annemieke lekkerder
Do lijkt me erg Dominant
Nikkiquote:Op zondag 20 december 2009 00:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze als slaapgasten de top-gasten van Ekstra Weekend uit moeten nodigen, dus o.a. Nikki en Lauren.
Als je gedomineert wilt wordenquote:Op zondag 20 december 2009 00:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Langer dan ik, jammer![]()
.
[..]
Dominant kan ook leuk zijn.
Nikki ja! Die mis ik nog.quote:Op zondag 20 december 2009 00:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze als slaapgasten de top-gasten van Ekstra Weekend uit moeten nodigen, dus o.a. Nikki en Lauren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |