quote:Op zondag 20 december 2009 00:39 schreef Piles het volgende:
[..]
De enige eis die Hans aan vrouwen stelt is dat ze ook 2 pizza's opkunnen toch?![]()
Sorry Hans, flauw
Ik kom je opzoekenquote:Op zondag 20 december 2009 00:40 schreef Renesite het volgende:
Ik wil ralf poelman! Voor de rest. Steeds fok op het computer scherm. Nu even binnen in de 3 gezusters, even drinken. Het is erg tof hahaha.
Do maar 1,69.quote:Op zondag 20 december 2009 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Annemieke 1.85 geloof ik. Net zo lang als ik.
En er 2 uur te laat in gegaan natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2009 00:41 schreef broer het volgende:
Bertje!
Die had het huis in gemoeten. Was-ie er met een uurtje of drie weer uitgegaan.
Of hij had zichzelf buitengeslotenquote:Op zondag 20 december 2009 00:41 schreef broer het volgende:
Bertje!
Die had het huis in gemoeten. Was-ie er met een uurtje of drie weer uitgegaan.
quote:Op zondag 20 december 2009 00:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof Do die domme tekst aan het sms'en is.
quote:
ik smeer hem zo.quote:Op zondag 20 december 2009 00:41 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik kom je opzoeken
hoe lang ben je daar nog
http://www.3fmfan.nl/page/eventlog/quote:Op zondag 20 december 2009 00:42 schreef miieejj het volgende:
Goeiennacht.. ik heb de hele dag niets gezien van het glazen huis.. nondeju ,
heb ik iets (?) gemist vandaag?
Ej !quote:Op zondag 20 december 2009 00:42 schreef miieejj het volgende:
Is het ook niet en denk ook niet dat het een succes dit jaar zal worden. 3FM heeft echt voor het geld gekozen door er bekende namen (Gerard en Giel) in het huis te stoppen i.p.v 3 "lagere" DJ's erin te proppen die goed met elkaar kunnen samen werken en het gezamelijk tot een succes weten temaken, want ik mis gewoon de wisselwerking zoals Michiel en Gerard dat hadden twee jaar terug . . .quote:Op zondag 20 december 2009 00:22 schreef Qunix het volgende:
Moewah....
Vind SR09 nog niet echt een succes ofzo.
* Briggy streept zichzelf van de kandidatenlijstquote:
Nikkiquote:
Nope we wachten allemaal op de legendarische zanger Ralf Poelmanquote:Op zondag 20 december 2009 00:42 schreef miieejj het volgende:
Mja, is ook weer geen keiharde eis hoorquote:Op zondag 20 december 2009 00:42 schreef Briggy het volgende:
[..]
* Briggy streept zichzelf van de kandidatenlijst![]()
Heel soms.quote:
* Ofyles2 dat niet doet. Maar hij stelt ook compleet andere, vaak gedetailleerde eisen.quote:Op zondag 20 december 2009 00:42 schreef Briggy het volgende:
[..]
* Briggy streept zichzelf van de kandidatenlijst![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 00:43 schreef djkoelkast het volgende:
Dit nummer is behoorlijk goed te pruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |