quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ach ja, wat kan ik zeggen? tis laat geworden vannacht
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:23 schreef -Hans- het volgende:
Draai dan op zijn minst de NIET gecensureerde versie
Draaien ze wel eens de niet gecensureerde dan ?quote:
101 TV = digitale tv = 140 in het ziggo gebied.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:23 schreef Fosfolipide het volgende:
ff vraagje, je kan het ook op de tv zien toch? vorig jaar was het onder andere op ned3(nu nog steeds) en ook op het ziggo kanaal, zenden ze het daar ook uit? en 101 kan je dat ontvangen op je tv?
De mooiste nummers zijn eigenlijk gewoon The Cave en Dust Bowl Dance, maar dat is persoonlijk. Little Lion Man is ook geweldig natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:24 schreef Krambo het volgende:
Ah eindelijk, Mumford & Sons, die hele cd is echt
Die loop toch echt achter bij de stream die ik hebquote:
Awake my Soulquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef marcodej het volgende:
Als ze nou ook nog Winter Winds van ze draaien, is het helemaal tof.
Eensquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef marcodej het volgende:
Wat mij betreft wordt dit het anthem.
Eens! nu nog even de normale versie draaien..quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef marcodej het volgende:
The Cave is inderdaad misschien nog wel beter dat dezequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
De mooiste nummers zijn eigenlijk gewoon The Cave en Dust Bowl Dance, maar dat is persoonlijk. Little Lion Man is ook geweldig natuurlijk
Absoluut!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef marcodej het volgende:
Dankquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:26 schreef Seam het volgende:
[..]
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
The Cave is ook heerlijk up tempo jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
The Cave is inderdaad misschien nog wel beter dat deze
minpuntje dat ze de gekuiste neuk-vrije versie draaien![]()
Nachtbraker, eerste nacht, overschot aan cola.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:27 schreef Captain_Slow het volgende:
Waarom is Giel nog wakker? Hij moet om 6 uur weer beginnen, laat hem dan op zijn minst slapen, dan heb ik geen last van hem..
plus niks willen missenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nachtbraker, eerste nacht, overschot aan cola.
Ik heb je naam maar even handmatig aangepastquote:
Hehe. Tofquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb je naam maar even handmatig aangepast
Anders moet ik 4300 userpagina's op gaan halen, en dat gaan de admins niet leuk vinden denk ik
Zullen nog gewoon rijden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:29 schreef Renesite het volgende:
Hmm.. hoe zit dat met de dienstregeling over de grote markt met de bus...
lopen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:30 schreef Renesite het volgende:
Hmmm... De halte vervalt tot 4:00 vannacht.. Maar daarna?
Morgen ben ik er hier niet bij denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:29 schreef Captain_Slow het volgende:
We zitten vandaag trouwens op 3 keer zoveel posts als op een normale vrijdagMorgen zal dat denk ik wel minimaal 10 keer zoveel zijn
Doelde meer op de volgende dagen. Mijn bus stopt namelijk recht op de Grote Marktquote:
Ik zit nu aan het laatste biertje dat in huis isquote:
Aj, at is nait best ! hier is nog voldoendequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik zit nu aan het laatste biertje dat in huis is![]()
![]()
Ja ik heb hem al helemaal grijs gedraaidquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van het nieuwe album en dat is ook nog niet zo lang uit.
Slecht inkoopbeleid, kan echt niet als het om bier gaat hequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik zit nu aan het laatste biertje dat in huis is![]()
![]()
Share the love my friend, share the lovequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aj, at is nait best ! hier is nog voldoende
Ik ook maar ik ben dan ook aardig van A&M.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja ik heb hem al helemaal grijs gedraaid
A&Mquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook maar ik ben dan ook aardig van A&M.
Echt hey! maar ja, m`n ma doet inkopen hequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef Krambo het volgende:
[..]
Slecht inkoopbeleid, kan echt niet als het om bier gaat he
Vooruit maar weerquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef Timo20 het volgende:
Share the love my friend, share the love
Zou ik ook doen als ik hem wasquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef venomsnake het volgende:
Ik zie dat dat bolle kale beveiligings mannetje weer met de jonge meisjes aan het kloten is.
Dat deed die vent jaren geleden al toen hij nog bij lullige tentjes in Groningen en WInschoten stond zoals The Londoner.
heeft dus niet echt promotie gemaaktquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef venomsnake het volgende:
Ik zie dat dat bolle kale beveiligings mannetje weer met de jonge meisjes aan het kloten is.
Dat deed die vent jaren geleden al toen hij nog bij lullige tentjes in Groningen en WInschoten stond zoals The Londoner.
OH natuurlijkquote:
Niet echt nee.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
heeft dus niet echt promotie gemaakt
Wat wil je de beveiliging ook gaan doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
heeft dus niet echt promotie gemaakt
Heb ook digitale tv van Ziggo! Bij mij is het kanaal 101! Den Haagquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:24 schreef Renesite het volgende:
101 TV = digitale tv = 140 in het ziggo gebied.
Ik dacht dus Mumford and Sonsquote:
Dat komt door de timingquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Hier
http://piles.nl/fok/index.php?topic_id=1382237
101 zit bij mij film1quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:37 schreef t_igger het volgende:
[..]
Heb ook digitale tv van Ziggo! Bij mij is het kanaal 101! Den Haag
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat komt door de timingEerste en laatste post op dezelfde tijd
Dus over een paar minuten is het weg
Dat lijkt ook heel erg op elkaar wat betreft muziek dus ik snap de verwarring.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:39 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik lees dat altijd te snel en denk dan dat er ACDC staat
Ze had de band al vier keer eerder gezien dit jaarquote:
nee, prima nummerquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:40 schreef Seam het volgende:
Boutnummer trouwensDoe mij dan Shut your Eyes maar
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat lijkt ook heel erg op elkaar wat betreft muziek dus ik snap de verwarring.
Dat mens die Annemieke net aan de telefoon had.quote:
'toevallig' in new york. jajaquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze had de band al vier keer eerder gezien dit jaar
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:40 schreef Seam het volgende:
Boutnummer trouwensDoe mij dan Shut your Eyes maar
Ook een mooi nummer jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
nee, prima nummer
Just say yes
Moeten we het concept misschien nog even uitleggen aan je?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ze niet wat populairdere muziek draaien, dan krijg je het plein toch helemaal los. Niet alleen maar van die alternatievelingenmuziek. Natuurlijk wordt dit ook aangevraagd, maar ze pikken echt wel hun eigen smaak tussen de aanvragen vandaan hoor.
Gewoon wat meer nummers die wat algemener in het gehoor liggen. Dan creëer je ook feest op dat plein daar, nu staat iedereen daar maar te staan.
Asjeblieft niet zeg, daar hebben we genoeg van gehoord het afgelopen jaar. Geweldige muziek tot nu toequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ze niet wat populairdere muziek draaien, dan krijg je het plein toch helemaal los. Niet alleen maar van die alternatievelingenmuziek. Natuurlijk wordt dit ook aangevraagd, maar ze pikken echt wel hun eigen smaak tussen de aanvragen vandaan hoor.
Gewoon wat meer nummers die wat algemener in het gehoor liggen. Dan creëer je ook feest op dat plein daar, nu staat iedereen daar maar te staan.
Kan wel ff duren, er zijn weinig kutnummers geweest vanavondquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef Againzender het volgende:
ik wacht nog ff op een kutnummer zodat ik naar bed kan
Welke alternatieve nummers ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
Nee hoor, maar jij wil zeggen dat er totaal geen in het algemeen gehoor liggende muziek wordt aangevraagd? Geloof er geen snars van.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moeten we het concept misschien nog even uitleggen aan je?
Save de link met koppeling opslaan alsquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe maak ik een snelkoppeling/button op mijn bureaublad dat als ik erop klik WMP Classic opent met de stream?
Het is 3FM, geen hitradio3fm...quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
Ik was er van de week nog, eventjes. Gekte opeens! Kwam ze zo tegen!quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
@Djurre79: Nieuw wereld wondertje : geboren 18-12-2009 20:14 3545gram 51cm : Dyon Milan is zijn naam
Proest, ik las 14.3545 gramquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
@Djurre79: Nieuw wereld wondertje : geboren 18-12-2009 20:14 3545gram 51cm : Dyon Milan is zijn naam
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo'n baggerplaat is het me niet waardquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Wie bied 100 euro voor de uncencored versie van Rammenstein - PUSSY op die schermen buiten?
Nee hoor, gaat goed zo. heb het afgelopen uur alleen maar geweldige muziek gehoordquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
rechtermuisknop -> nieuw -> ...daar ergens?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe maak ik een snelkoppeling/button op mijn bureaublad dat als ik erop klik WMP Classic opent met de stream?
de enige kutnummers die we gehoord hebben kwamen voorbij van de atomic kitten-fan van 101tv bij de uurwisselingquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef Krambo het volgende:
[..]
Kan wel ff duren, er zijn weinig kutnummers geweest vanavond
Snap ik, ik zeg ook niet om meteen de hele top 40 er in te gooien, maar gewoon wat algemener voor de sfeer op de radio, op de tv en op het plein, gewoon 1 weekje wat anders dan alternatievelingenherrie, althans, niet alleen maar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Het is 3FM, geen hitradio3fm...
Snow Patrol is niet echt alternatief hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alle afgelopen 4 nummers vallen in die categorie.
Dit is toch wel redelijk algemene muziek. Wat zoek je precies? Frans B? Tiesto?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee hoor, maar jij wil zeggen dat er totaal geen in het algemeen gehoor liggende muziek wordt aangevraagd? Geloof er geen snars van.
En die clip danquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Zo'n baggerplaat is het me niet waard
Vraag me af hoe het nu met die jongen gaatquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat goed zo. heb het afgelopen uur alleen maar geweldige muziek gehoord.
Of wil je opnieuw Jordy van Loon?
Het is op aanvraag. Dat is het hele idee. Mensen klagen nu al zat dat hun nummer niet eens aan bod komt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Snap ik, ik zeg ook niet om meteen de hele top 40 er in te gooien, maar gewoon wat algemener voor de sfeer op de radio, op de tv en op het plein, gewoon 1 weekje wat anders dan alternatievelingenherrie, althans, niet alleen maar.
Vaag! Ik heb 101tv & film1 niet in mijn standaard pakket!quote:
Nee, dat is het andere uiterste. Gewoon wat algemener, dit vind ik wel erg alternatief en ik ken het ook totaal nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat goed zo. heb het afgelopen uur alleen maar geweldige muziek gehoord.
Of wil je opnieuw Jordy van Loon?
3FM draait het hele jaar door genoeg top-40 muziek, dus bij deze slaat je kritiek nergens op. Daarnaast is het wat de mensen zelf aanvragen. Moeten ze maar massaal die top-40 nummers aanvragen, dan worden ze heus wel gedraaid.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Snap ik, ik zeg ook niet om meteen de hele top 40 er in te gooien, maar gewoon wat algemener voor de sfeer op de radio, op de tv en op het plein, gewoon 1 weekje wat anders dan alternatievelingenherrie, althans, niet alleen maar.
Je luistert nooit 3FM blijkbaar. Hoort de hele week (overdag) alleen maar top 40 baggerquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voor dance kun je inderdaad beter een andere zender opzettenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, dat is het andere uiterste. Gewoon wat algemener, dit vind ik wel erg alternatief en ik ken het ook totaal nietIk ben dan ook een dance-man, maar dat zou dan weer niet passen nee, maar gewoon wat meer afwisseling, het is een grote actie voor iedereen, draai dan ook iets meer richting iedereen. Ietsje.
Vraag je nummer aan. Voor 1000 euro krijgt je Andres H6 er nog op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, dat is het andere uiterste. Gewoon wat algemener, dit vind ik wel erg alternatief en ik ken het ook totaal nietIk ben dan ook een dance-man, maar dat zou dan weer niet passen nee, maar gewoon wat meer afwisseling, het is een grote actie voor iedereen, draai dan ook iets meer richting iedereen. Ietsje.
Kijk, dáár ligt het probleem, niet bij de muziek die gedraaid wordtquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, dat is het andere uiterste. Gewoon wat algemener, dit vind ik wel erg alternatief en ik ken het ook totaal niet![]()
Op aanvraag, maar ze pikken echt wel muziek tussen de aanvragen vandaan die in hun straatje past. Er zijn ook genoeg algemene aanvragen, weet ik zeker.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is op aanvraag. Dat is het hele idee. Mensen klagen nu al zat dat hun nummer niet eens aan bod komt.
wacht ff, dat ben jijquote:
Ten eerste, het is geen herrie. Ten tweede wordt je het hele jaar met de grootste mainstream bagger doodgegooid.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kijk, dáár ligt het probleem, niet bij de muziek die gedraaid wordt
Het probleem ligt bij de muziek met veel gitaren en drumstellen. Doe eens normale muziek, want dit klinkt niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kijk, dáár ligt het probleem, niet bij de muziek die gedraaid wordt
Voelt aan als -20 ofzo, tering wat is het koud buiten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef -Hans- het volgende:
- 6 in Groningen..
Hoe weet je dat zo zeker? Je werkt er?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op aanvraag, maar ze pikken echt wel muziek tussen de aanvragen vandaan die in hun straatje past. Er zijn ook genoeg algemene aanvragen, weet ik zeker.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het probleem ligt bij de muziek met veel gitaren en drumstellen. Doe eens normale muziek, want dit klinkt niet.
Oeh eng een gitaar!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het probleem ligt bij de muziek met veel gitaren en drumstellen. Doe eens normale muziek, want dit klinkt niet.
Maar dit is een grote actie, voor heel NL, niet alleen voor die paar mensen die dit leuk vinden. Kijk nou eens op tv naar de mensen buiten, bijna niemand die het leuk vindt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ten eerste, het is geen herrie. Ten tweede wordt je het hele jaar met de grootste mainstream bagger doodgegooid.
Dit dusquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef Againzender het volgende:
Heavyweight champion of the world, wat een track
Dan ben je gewoon aan het verkeerde adres. Zet dan gewoon een andere zender op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik krieg ut niet voormekarquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Save de link met koppeling opslaan als
Wind is ook redelijk hardquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Voelt aan als -20 ofzo, tering wat is het koud buiten.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die doen geen serious request. Het hangt ook van de dj af trouwens, vorig jaar heeft Paul Rabbering erg veel erg lekkere muziek gedraaid. Gerard draait ook vaak goed te pruimen platen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon aan het verkeerde adres. Zet dan gewoon een andere zender op.
Waarom heb je dan 3FM aan staan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
D&Bquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben meer van de drumcomputers
Plaat blijft hangen denk ik?quote:
Ik zie geen verschil met het publiek de afgelopen jaren en toen was de muziek juist bijna alleen maar top-40 prut. Sterker nog, het is drukker dan het ooit is geweest.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar dit is een grote actie, voor heel NL, niet alleen voor die paar mensen die dit leuk vinden. Kijk nou eens op tv naar de mensen buiten, bijna niemand die het leuk vindt.
Wie is `t ? klinkt goedquote:
Het is een complot zeg ik jequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef Sirolf het volgende:
Zou de muziekredactie soms willen dat ik de hele nacht wakker blijf, met deze muziek?
Het is een actie voor mensen die geld doneren. Elk jaar meer en meer en groter en groter en jij gaat hier met droge ogen beweren dat niemand het lijk vindt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar dit is een grote actie, voor heel NL, niet alleen voor die paar mensen die dit leuk vinden. Kijk nou eens op tv naar de mensen buiten, bijna niemand die het leuk vindt.
Yep.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Plaat blijft hangen denk ik?
Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else
Als dit muziek is
Ik heb de TV aan, voor Serious Request, heerlijk, alleen de muziek die dit vrouwke draait kan mij weinig boeien.quote:
Bereid je maar voor, want Around the world zal ook nog wel een keer langskomenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else
Als dit muziek is
Heeft niets met de DJ in kwestie te maken, want de muziekredactie stelt de playlists samen. De DJ heeft af en toe nog kleine invloed met kleine veranderingen, maar dat is het.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die doen geen serious request. Het hangt ook van de dj af trouwens, vorig jaar heeft Paul Rabbering erg veel erg lekkere muziek gedraaid. Gerard draait ook vaak goed te pruimen platen.
Dat is toch echt die meer dansbare muziek waar jij het over hebt hoor. Je praat jezelf tegenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als dit muziek is
Drink je altijd alleen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel trekt een Brand Up open
Neeeheeeeeequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een actie voor mensen die geld doneren. Elk jaar meer en meer en groter en groter en jij gaat hier met droge ogen beweren dat niemand het lijk vindt?En dat die mensen meer en meer doneren, luisteren, etc omdat de muziek ze steeds minder aan staat? En dat ze alle nummers die de mensen aanvragen gewoon in de prullenbak gooien en gewoon hun eigen muziek opzetten?
Dit soort muziek is echt niet alternatief, wat je ook denktquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neeeheeeeee
zucht
Moeilijk he, lezen?
Ze pikken tussen de verzoekjes de platen die zij leuk vinden uit. Stel 1000 mensen vragen voor 50 euro Frans Bauer aan, geheid dat die niet langs komt tijdens de reguliere uitzendingen, of 1x. Nu hoeft dat voor mij ook niet, het is maar een voorbeeld. Er wordt echt niet alleen alternatievelingenherrie aangevraagd, maar wel voor 99% gedraaid. Dus tussen de verzoekjes (waar deze ook allemaal tussen zitten ja) pikken ze die nummers die ze zelf leuk vinden.
Duidelijk?
Dan heb je vorig jaar niet gekeken. Toen is toch echt vaak genoeg Frans Bauer en Andre Hazes voorbij gekomen...quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neeeheeeeee
zucht
Moeilijk he, lezen?
Ze pikken tussen de verzoekjes de platen die zij leuk vinden uit. Stel 1000 mensen vragen voor 50 euro Frans Bauer aan, geheid dat die niet langs komt tijdens de reguliere uitzendingen, of 1x. Nu hoeft dat voor mij ook niet, het is maar een voorbeeld. Er wordt echt niet alleen alternatievelingenherrie aangevraagd, maar wel voor 99% gedraaid. Dus tussen de verzoekjes (waar deze ook allemaal tussen zitten ja) pikken ze die nummers die ze zelf leuk vinden.
Duidelijk?
en Kelly Watch The Starsquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Bereid je maar voor, want Around the world zal ook nog wel een keer langskomen
De muziekredactie zoekt de muziek uit die bij de dj past, kan niet anders. Lijkt me anders wel héél toevallig dat de ene dj meer dit soort en de andere meer dat soort platen draait.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heeft niets met de DJ in kwestie te maken, want de muziekredactie stelt de playlists samen. De DJ heeft af en toe nog kleine invloed met kleine veranderingen, maar dat is het.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neeeheeeeee
zucht
Moeilijk he, lezen?
Ze pikken tussen de verzoekjes de platen die zij leuk vinden uit.
En toch kan het tippen aan het vroegere werkquote:
Kelly watch the stars is een ontzettend goed nummerquote:
Ja gohquote:
Oh en de volgende dagen zal dat ook echt wel veranderen, want dit hoge niveau gaan ze echt niet vasthouden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan heb je vorig jaar niet gekeken. Toen is toch echt vaak genoeg Frans Bauer en Andre Hazes voorbij gekomen...
If so: dan neem ik het ze niet kwalijk. Dat terzijdequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neeeheeeeee
zucht
Moeilijk he, lezen?
Dat doen ze niet!
Ik wist het voor die reclame eigenlijk ook nietquote:
Briljante reclame!!quote:
Hij opent hem nu in WMP en niet WMP Classic (bij classic kijkt het scherm rustiger als hij op fullscreen staat (niet helemaal maar wel bureaubladvullend))quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Rechtermuisknop -> Nieuw -> Snelkoppeling -> URL -> Naam -> Ok
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh en de volgende dagen zal dat ook echt wel veranderen, want dit hoge niveau gaan ze echt niet vasthouden.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tnx was even eindsprintje van niets naar iets in een dik uur
Je hebt gewoon een beetje beperkte muzieksmaak kennelijk. Dat geeft niks maar om de schuld dan bij andere te leggen is dan niet helemaal eerlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, nog niet![]()
Dit is ook best wel bagger.
Wat wil je dan? je krijgt echt geen dubstep op 3FMquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, nog niet![]()
Mooi manquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Prodigy prima, maar dan Smack my bitch upquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat wil je dan? je krijgt echt geen dubstep op 3FM
Alhoewel ik dat niet erg zou vinden
Je luistert alleen softe dance/trancequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:56 schreef djkoelkast het volgende:
Maar heuj, ik vind het wel altijd gezellig![]()
Vorig jaar met Armin van Buuren, dat was tof
WAAT?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, nog niet![]()
Hij zat al in mijn bladwijzerbalkquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:56 schreef Sirolf het volgende:
Zo, even een reminder voor iedereen in m'n sig gezet.
Godsamme...quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Prodigy prima, maar dan Smack my bitch up
Firestarter ook prima trouwens
Grimequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat wil je dan? je krijgt echt geen dubstep op 3FM
Alhoewel ik dat niet erg zou vinden
alles goed? nogmaals feli!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef TheArt het volgende:
Ga in bed maar eens verder kijken, morgen om 6.30 er al uit om te werken![]()
Tot morgen
Zo, idd. even wat huishoudelijke taken doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:57 schreef Renesite het volgende:
Zo. eventjes een kleine break op 101tv
Done..quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:56 schreef Sirolf het volgende:
Zo, even een reminder voor iedereen in m'n sig gezet.
Trusten !quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef TheArt het volgende:
Ga in bed maar eens verder kijken, morgen om 6.30 er al uit om te werken![]()
Tot morgen
Wanneer is het wel goed bij jouquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef tralalalars het volgende:
ja truste... tot later of morgen live en direct op de GM
Het is Timur hèquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Trusten !
Een half uur geleden heeft Maxima het GH gesloten. Geloof dat de tijd niet heel hard gaat.
Dan kan je beter de radio luisteren en niet naar de tv kijken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef cygnusx het volgende:
Altijd fijn dat ze de nieuwszooi herhalen tot in oneindig. ze hebben het over een half uur geleden met maxima. dat bericht is dus al 4 uur oud ofzo..
Als het zo langzaam blijft gaan is Serious Request in april nog bezig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Trusten !
Een half uur geleden heeft Maxima het GH gesloten. Geloof dat de tijd niet heel hard gaat.
Daar heb ik inderdaad ook een hekel aanquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef cygnusx het volgende:
Altijd fijn dat ze de nieuwszooi herhalen tot in oneindig. ze hebben het over een half uur geleden met maxima. dat bericht is dus al 4 uur oud ofzo..
haha nou idd zegquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als het zo langzaam blijft gaan is Serious Request in april nog bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |