Ten eerste, het is geen herrie. Ten tweede wordt je het hele jaar met de grootste mainstream bagger doodgegooid.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Snap ik, ik zeg ook niet om meteen de hele top 40 er in te gooien, maar gewoon wat algemener voor de sfeer op de radio, op de tv en op het plein, gewoon 1 weekje wat anders dan alternatievelingenherrie, althans, niet alleen maar.
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kijk, dáár ligt het probleem, niet bij de muziek die gedraaid wordt
Het probleem ligt bij de muziek met veel gitaren en drumstellen. Doe eens normale muziek, want dit klinkt niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kijk, dáár ligt het probleem, niet bij de muziek die gedraaid wordt
Voelt aan als -20 ofzo, tering wat is het koud buiten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef -Hans- het volgende:
- 6 in Groningen..
Hoe weet je dat zo zeker? Je werkt er?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op aanvraag, maar ze pikken echt wel muziek tussen de aanvragen vandaan die in hun straatje past. Er zijn ook genoeg algemene aanvragen, weet ik zeker.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het probleem ligt bij de muziek met veel gitaren en drumstellen. Doe eens normale muziek, want dit klinkt niet.
Oeh eng een gitaar!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het probleem ligt bij de muziek met veel gitaren en drumstellen. Doe eens normale muziek, want dit klinkt niet.
Maar dit is een grote actie, voor heel NL, niet alleen voor die paar mensen die dit leuk vinden. Kijk nou eens op tv naar de mensen buiten, bijna niemand die het leuk vindt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ten eerste, het is geen herrie. Ten tweede wordt je het hele jaar met de grootste mainstream bagger doodgegooid.
Dit dusquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef Againzender het volgende:
Heavyweight champion of the world, wat een track
Dan ben je gewoon aan het verkeerde adres. Zet dan gewoon een andere zender op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik krieg ut niet voormekarquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Save de link met koppeling opslaan als
Wind is ook redelijk hardquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Voelt aan als -20 ofzo, tering wat is het koud buiten.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |