rechtermuisknop -> nieuw -> ...daar ergens?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe maak ik een snelkoppeling/button op mijn bureaublad dat als ik erop klik WMP Classic opent met de stream?
de enige kutnummers die we gehoord hebben kwamen voorbij van de atomic kitten-fan van 101tv bij de uurwisselingquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef Krambo het volgende:
[..]
Kan wel ff duren, er zijn weinig kutnummers geweest vanavond
Snap ik, ik zeg ook niet om meteen de hele top 40 er in te gooien, maar gewoon wat algemener voor de sfeer op de radio, op de tv en op het plein, gewoon 1 weekje wat anders dan alternatievelingenherrie, althans, niet alleen maar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Het is 3FM, geen hitradio3fm...
Snow Patrol is niet echt alternatief hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alle afgelopen 4 nummers vallen in die categorie.
Dit is toch wel redelijk algemene muziek. Wat zoek je precies? Frans B? Tiesto?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee hoor, maar jij wil zeggen dat er totaal geen in het algemeen gehoor liggende muziek wordt aangevraagd? Geloof er geen snars van.
En die clip danquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Zo'n baggerplaat is het me niet waard
Vraag me af hoe het nu met die jongen gaatquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat goed zo. heb het afgelopen uur alleen maar geweldige muziek gehoord.
Of wil je opnieuw Jordy van Loon?
Het is op aanvraag. Dat is het hele idee. Mensen klagen nu al zat dat hun nummer niet eens aan bod komt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Snap ik, ik zeg ook niet om meteen de hele top 40 er in te gooien, maar gewoon wat algemener voor de sfeer op de radio, op de tv en op het plein, gewoon 1 weekje wat anders dan alternatievelingenherrie, althans, niet alleen maar.
Vaag! Ik heb 101tv & film1 niet in mijn standaard pakket!quote:
Nee, dat is het andere uiterste. Gewoon wat algemener, dit vind ik wel erg alternatief en ik ken het ook totaal nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat goed zo. heb het afgelopen uur alleen maar geweldige muziek gehoord.
Of wil je opnieuw Jordy van Loon?
3FM draait het hele jaar door genoeg top-40 muziek, dus bij deze slaat je kritiek nergens op. Daarnaast is het wat de mensen zelf aanvragen. Moeten ze maar massaal die top-40 nummers aanvragen, dan worden ze heus wel gedraaid.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Snap ik, ik zeg ook niet om meteen de hele top 40 er in te gooien, maar gewoon wat algemener voor de sfeer op de radio, op de tv en op het plein, gewoon 1 weekje wat anders dan alternatievelingenherrie, althans, niet alleen maar.
Je luistert nooit 3FM blijkbaar. Hoort de hele week (overdag) alleen maar top 40 baggerquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voor dance kun je inderdaad beter een andere zender opzettenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, dat is het andere uiterste. Gewoon wat algemener, dit vind ik wel erg alternatief en ik ken het ook totaal nietIk ben dan ook een dance-man, maar dat zou dan weer niet passen nee, maar gewoon wat meer afwisseling, het is een grote actie voor iedereen, draai dan ook iets meer richting iedereen. Ietsje.
Vraag je nummer aan. Voor 1000 euro krijgt je Andres H6 er nog op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, dat is het andere uiterste. Gewoon wat algemener, dit vind ik wel erg alternatief en ik ken het ook totaal nietIk ben dan ook een dance-man, maar dat zou dan weer niet passen nee, maar gewoon wat meer afwisseling, het is een grote actie voor iedereen, draai dan ook iets meer richting iedereen. Ietsje.
Kijk, dáár ligt het probleem, niet bij de muziek die gedraaid wordtquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, dat is het andere uiterste. Gewoon wat algemener, dit vind ik wel erg alternatief en ik ken het ook totaal niet![]()
Op aanvraag, maar ze pikken echt wel muziek tussen de aanvragen vandaan die in hun straatje past. Er zijn ook genoeg algemene aanvragen, weet ik zeker.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is op aanvraag. Dat is het hele idee. Mensen klagen nu al zat dat hun nummer niet eens aan bod komt.
wacht ff, dat ben jijquote:
Ten eerste, het is geen herrie. Ten tweede wordt je het hele jaar met de grootste mainstream bagger doodgegooid.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kijk, dáár ligt het probleem, niet bij de muziek die gedraaid wordt
Het probleem ligt bij de muziek met veel gitaren en drumstellen. Doe eens normale muziek, want dit klinkt niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kijk, dáár ligt het probleem, niet bij de muziek die gedraaid wordt
Voelt aan als -20 ofzo, tering wat is het koud buiten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef -Hans- het volgende:
- 6 in Groningen..
Hoe weet je dat zo zeker? Je werkt er?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op aanvraag, maar ze pikken echt wel muziek tussen de aanvragen vandaan die in hun straatje past. Er zijn ook genoeg algemene aanvragen, weet ik zeker.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het probleem ligt bij de muziek met veel gitaren en drumstellen. Doe eens normale muziek, want dit klinkt niet.
Oeh eng een gitaar!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het probleem ligt bij de muziek met veel gitaren en drumstellen. Doe eens normale muziek, want dit klinkt niet.
Maar dit is een grote actie, voor heel NL, niet alleen voor die paar mensen die dit leuk vinden. Kijk nou eens op tv naar de mensen buiten, bijna niemand die het leuk vindt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ten eerste, het is geen herrie. Ten tweede wordt je het hele jaar met de grootste mainstream bagger doodgegooid.
Dit dusquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef Againzender het volgende:
Heavyweight champion of the world, wat een track
Dan ben je gewoon aan het verkeerde adres. Zet dan gewoon een andere zender op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik krieg ut niet voormekarquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Save de link met koppeling opslaan als
Wind is ook redelijk hardquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Voelt aan als -20 ofzo, tering wat is het koud buiten.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die doen geen serious request. Het hangt ook van de dj af trouwens, vorig jaar heeft Paul Rabbering erg veel erg lekkere muziek gedraaid. Gerard draait ook vaak goed te pruimen platen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon aan het verkeerde adres. Zet dan gewoon een andere zender op.
Waarom heb je dan 3FM aan staan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |