Dat mens die Annemieke net aan de telefoon had.quote:
'toevallig' in new york. jajaquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Ze had de band al vier keer eerder gezien dit jaar
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:40 schreef Seam het volgende:
Boutnummer trouwensDoe mij dan Shut your Eyes maar
Ook een mooi nummer jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
nee, prima nummer
Just say yes
Moeten we het concept misschien nog even uitleggen aan je?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ze niet wat populairdere muziek draaien, dan krijg je het plein toch helemaal los. Niet alleen maar van die alternatievelingenmuziek. Natuurlijk wordt dit ook aangevraagd, maar ze pikken echt wel hun eigen smaak tussen de aanvragen vandaan hoor.
Gewoon wat meer nummers die wat algemener in het gehoor liggen. Dan creëer je ook feest op dat plein daar, nu staat iedereen daar maar te staan.
Asjeblieft niet zeg, daar hebben we genoeg van gehoord het afgelopen jaar. Geweldige muziek tot nu toequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ze niet wat populairdere muziek draaien, dan krijg je het plein toch helemaal los. Niet alleen maar van die alternatievelingenmuziek. Natuurlijk wordt dit ook aangevraagd, maar ze pikken echt wel hun eigen smaak tussen de aanvragen vandaan hoor.
Gewoon wat meer nummers die wat algemener in het gehoor liggen. Dan creëer je ook feest op dat plein daar, nu staat iedereen daar maar te staan.
Kan wel ff duren, er zijn weinig kutnummers geweest vanavondquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef Againzender het volgende:
ik wacht nog ff op een kutnummer zodat ik naar bed kan
Welke alternatieve nummers ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
Nee hoor, maar jij wil zeggen dat er totaal geen in het algemeen gehoor liggende muziek wordt aangevraagd? Geloof er geen snars van.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moeten we het concept misschien nog even uitleggen aan je?
Save de link met koppeling opslaan alsquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe maak ik een snelkoppeling/button op mijn bureaublad dat als ik erop klik WMP Classic opent met de stream?
Het is 3FM, geen hitradio3fm...quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
Ik was er van de week nog, eventjes. Gekte opeens! Kwam ze zo tegen!quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
@Djurre79: Nieuw wereld wondertje : geboren 18-12-2009 20:14 3545gram 51cm : Dyon Milan is zijn naam
Proest, ik las 14.3545 gramquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
@Djurre79: Nieuw wereld wondertje : geboren 18-12-2009 20:14 3545gram 51cm : Dyon Milan is zijn naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |