Ik wist het voor die reclame eigenlijk ook nietquote:
Briljante reclame!!quote:
Hij opent hem nu in WMP en niet WMP Classic (bij classic kijkt het scherm rustiger als hij op fullscreen staat (niet helemaal maar wel bureaubladvullend))quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Rechtermuisknop -> Nieuw -> Snelkoppeling -> URL -> Naam -> Ok
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh en de volgende dagen zal dat ook echt wel veranderen, want dit hoge niveau gaan ze echt niet vasthouden.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tnx was even eindsprintje van niets naar iets in een dik uur
Je hebt gewoon een beetje beperkte muzieksmaak kennelijk. Dat geeft niks maar om de schuld dan bij andere te leggen is dan niet helemaal eerlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, nog niet![]()
Dit is ook best wel bagger.
Wat wil je dan? je krijgt echt geen dubstep op 3FMquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, nog niet![]()
Mooi manquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Prodigy prima, maar dan Smack my bitch upquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat wil je dan? je krijgt echt geen dubstep op 3FM
Alhoewel ik dat niet erg zou vinden
Je luistert alleen softe dance/trancequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:56 schreef djkoelkast het volgende:
Maar heuj, ik vind het wel altijd gezellig![]()
Vorig jaar met Armin van Buuren, dat was tof
WAAT?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, nog niet![]()
Hij zat al in mijn bladwijzerbalkquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:56 schreef Sirolf het volgende:
Zo, even een reminder voor iedereen in m'n sig gezet.
Godsamme...quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Prodigy prima, maar dan Smack my bitch up
Firestarter ook prima trouwens
Grimequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat wil je dan? je krijgt echt geen dubstep op 3FM
Alhoewel ik dat niet erg zou vinden
alles goed? nogmaals feli!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef TheArt het volgende:
Ga in bed maar eens verder kijken, morgen om 6.30 er al uit om te werken![]()
Tot morgen
Zo, idd. even wat huishoudelijke taken doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:57 schreef Renesite het volgende:
Zo. eventjes een kleine break op 101tv
Done..quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:56 schreef Sirolf het volgende:
Zo, even een reminder voor iedereen in m'n sig gezet.
Trusten !quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef TheArt het volgende:
Ga in bed maar eens verder kijken, morgen om 6.30 er al uit om te werken![]()
Tot morgen
Wanneer is het wel goed bij jouquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef tralalalars het volgende:
ja truste... tot later of morgen live en direct op de GM
Het is Timur hèquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Trusten !
Een half uur geleden heeft Maxima het GH gesloten. Geloof dat de tijd niet heel hard gaat.
Dan kan je beter de radio luisteren en niet naar de tv kijken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef cygnusx het volgende:
Altijd fijn dat ze de nieuwszooi herhalen tot in oneindig. ze hebben het over een half uur geleden met maxima. dat bericht is dus al 4 uur oud ofzo..
Als het zo langzaam blijft gaan is Serious Request in april nog bezig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Trusten !
Een half uur geleden heeft Maxima het GH gesloten. Geloof dat de tijd niet heel hard gaat.
Daar heb ik inderdaad ook een hekel aanquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef cygnusx het volgende:
Altijd fijn dat ze de nieuwszooi herhalen tot in oneindig. ze hebben het over een half uur geleden met maxima. dat bericht is dus al 4 uur oud ofzo..
haha nou idd zegquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als het zo langzaam blijft gaan is Serious Request in april nog bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |