Hehe. Tofquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb je naam maar even handmatig aangepast
Anders moet ik 4300 userpagina's op gaan halen, en dat gaan de admins niet leuk vinden denk ik
Zullen nog gewoon rijden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:29 schreef Renesite het volgende:
Hmm.. hoe zit dat met de dienstregeling over de grote markt met de bus...
lopen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:30 schreef Renesite het volgende:
Hmmm... De halte vervalt tot 4:00 vannacht.. Maar daarna?
Morgen ben ik er hier niet bij denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:29 schreef Captain_Slow het volgende:
We zitten vandaag trouwens op 3 keer zoveel posts als op een normale vrijdagMorgen zal dat denk ik wel minimaal 10 keer zoveel zijn
Doelde meer op de volgende dagen. Mijn bus stopt namelijk recht op de Grote Marktquote:
Ik zit nu aan het laatste biertje dat in huis isquote:
Aj, at is nait best ! hier is nog voldoendequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik zit nu aan het laatste biertje dat in huis is![]()
![]()
Ja ik heb hem al helemaal grijs gedraaidquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van het nieuwe album en dat is ook nog niet zo lang uit.
Slecht inkoopbeleid, kan echt niet als het om bier gaat hequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik zit nu aan het laatste biertje dat in huis is![]()
![]()
Share the love my friend, share the lovequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aj, at is nait best ! hier is nog voldoende
Ik ook maar ik ben dan ook aardig van A&M.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja ik heb hem al helemaal grijs gedraaid
A&Mquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook maar ik ben dan ook aardig van A&M.
Echt hey! maar ja, m`n ma doet inkopen hequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef Krambo het volgende:
[..]
Slecht inkoopbeleid, kan echt niet als het om bier gaat he
Vooruit maar weerquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef Timo20 het volgende:
Share the love my friend, share the love
Zou ik ook doen als ik hem wasquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef venomsnake het volgende:
Ik zie dat dat bolle kale beveiligings mannetje weer met de jonge meisjes aan het kloten is.
Dat deed die vent jaren geleden al toen hij nog bij lullige tentjes in Groningen en WInschoten stond zoals The Londoner.
heeft dus niet echt promotie gemaaktquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef venomsnake het volgende:
Ik zie dat dat bolle kale beveiligings mannetje weer met de jonge meisjes aan het kloten is.
Dat deed die vent jaren geleden al toen hij nog bij lullige tentjes in Groningen en WInschoten stond zoals The Londoner.
OH natuurlijkquote:
Niet echt nee.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
heeft dus niet echt promotie gemaakt
Wat wil je de beveiliging ook gaan doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
heeft dus niet echt promotie gemaakt
Heb ook digitale tv van Ziggo! Bij mij is het kanaal 101! Den Haagquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:24 schreef Renesite het volgende:
101 TV = digitale tv = 140 in het ziggo gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |