D&Bquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben meer van de drumcomputers
Plaat blijft hangen denk ik?quote:
Ik zie geen verschil met het publiek de afgelopen jaren en toen was de muziek juist bijna alleen maar top-40 prut. Sterker nog, het is drukker dan het ooit is geweest.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar dit is een grote actie, voor heel NL, niet alleen voor die paar mensen die dit leuk vinden. Kijk nou eens op tv naar de mensen buiten, bijna niemand die het leuk vindt.
Wie is `t ? klinkt goedquote:
Het is een complot zeg ik jequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef Sirolf het volgende:
Zou de muziekredactie soms willen dat ik de hele nacht wakker blijf, met deze muziek?
Het is een actie voor mensen die geld doneren. Elk jaar meer en meer en groter en groter en jij gaat hier met droge ogen beweren dat niemand het lijk vindt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar dit is een grote actie, voor heel NL, niet alleen voor die paar mensen die dit leuk vinden. Kijk nou eens op tv naar de mensen buiten, bijna niemand die het leuk vindt.
Yep.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Plaat blijft hangen denk ik?
Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else
Als dit muziek is
Ik heb de TV aan, voor Serious Request, heerlijk, alleen de muziek die dit vrouwke draait kan mij weinig boeien.quote:
Bereid je maar voor, want Around the world zal ook nog wel een keer langskomenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else Be like everybody else
Als dit muziek is
Heeft niets met de DJ in kwestie te maken, want de muziekredactie stelt de playlists samen. De DJ heeft af en toe nog kleine invloed met kleine veranderingen, maar dat is het.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die doen geen serious request. Het hangt ook van de dj af trouwens, vorig jaar heeft Paul Rabbering erg veel erg lekkere muziek gedraaid. Gerard draait ook vaak goed te pruimen platen.
Dat is toch echt die meer dansbare muziek waar jij het over hebt hoor. Je praat jezelf tegenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als dit muziek is
Drink je altijd alleen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel trekt een Brand Up open
Neeeheeeeeequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een actie voor mensen die geld doneren. Elk jaar meer en meer en groter en groter en jij gaat hier met droge ogen beweren dat niemand het lijk vindt?En dat die mensen meer en meer doneren, luisteren, etc omdat de muziek ze steeds minder aan staat? En dat ze alle nummers die de mensen aanvragen gewoon in de prullenbak gooien en gewoon hun eigen muziek opzetten?
Dit soort muziek is echt niet alternatief, wat je ook denktquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neeeheeeeee
zucht
Moeilijk he, lezen?
Ze pikken tussen de verzoekjes de platen die zij leuk vinden uit. Stel 1000 mensen vragen voor 50 euro Frans Bauer aan, geheid dat die niet langs komt tijdens de reguliere uitzendingen, of 1x. Nu hoeft dat voor mij ook niet, het is maar een voorbeeld. Er wordt echt niet alleen alternatievelingenherrie aangevraagd, maar wel voor 99% gedraaid. Dus tussen de verzoekjes (waar deze ook allemaal tussen zitten ja) pikken ze die nummers die ze zelf leuk vinden.
Duidelijk?
Dan heb je vorig jaar niet gekeken. Toen is toch echt vaak genoeg Frans Bauer en Andre Hazes voorbij gekomen...quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neeeheeeeee
zucht
Moeilijk he, lezen?
Ze pikken tussen de verzoekjes de platen die zij leuk vinden uit. Stel 1000 mensen vragen voor 50 euro Frans Bauer aan, geheid dat die niet langs komt tijdens de reguliere uitzendingen, of 1x. Nu hoeft dat voor mij ook niet, het is maar een voorbeeld. Er wordt echt niet alleen alternatievelingenherrie aangevraagd, maar wel voor 99% gedraaid. Dus tussen de verzoekjes (waar deze ook allemaal tussen zitten ja) pikken ze die nummers die ze zelf leuk vinden.
Duidelijk?
en Kelly Watch The Starsquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Bereid je maar voor, want Around the world zal ook nog wel een keer langskomen
De muziekredactie zoekt de muziek uit die bij de dj past, kan niet anders. Lijkt me anders wel héél toevallig dat de ene dj meer dit soort en de andere meer dat soort platen draait.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heeft niets met de DJ in kwestie te maken, want de muziekredactie stelt de playlists samen. De DJ heeft af en toe nog kleine invloed met kleine veranderingen, maar dat is het.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neeeheeeeee
zucht
Moeilijk he, lezen?
Ze pikken tussen de verzoekjes de platen die zij leuk vinden uit.
En toch kan het tippen aan het vroegere werkquote:
Kelly watch the stars is een ontzettend goed nummerquote:
Ja gohquote:
Oh en de volgende dagen zal dat ook echt wel veranderen, want dit hoge niveau gaan ze echt niet vasthouden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan heb je vorig jaar niet gekeken. Toen is toch echt vaak genoeg Frans Bauer en Andre Hazes voorbij gekomen...
If so: dan neem ik het ze niet kwalijk. Dat terzijdequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neeeheeeeee
zucht
Moeilijk he, lezen?
Dat doen ze niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |