1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
No tnxquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe met je mee! Neem je ook een borrel? En bedankt voor je kaartje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:20 schreef tombolafan het volgende:
JA! Zit ik bij te lezen, ben ik eindelijk bij het eind van het vorige topic moet ik nondeju een kwartier afkoelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi!Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:18 schreef Ynske het volgende:
ing doe je morgen ofzo nog eens plaatjes van die tweevan je posten?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:20 schreef tombolafan het volgende:
JA! Zit ik bij te lezen, ben ik eindelijk bij het eind van het vorige topic moet ik nondeju een kwartier afkoelen!hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k heb vandaag de wiki voor je bijgehouden
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je het nou over Ing d'r borsten?
ik kan niet zien wanneer een topic dicht is he, ik was aan het typen, duurde wat lang en als ik m dan verstuur weet ik niet of t topic al dicht is, was niet bewust ofzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
M-M hou d'r over OP nou! Voor de vierde keer! En dan gewoon door het slotje gaan zitten miepen.
En begin niet over 'kliekjes', want vanmorgen hebben we nog heel gezellig met je zitten posten hier.
Waar of niet? Beetje goedkoop om het daar nou weer op te gooien.
Mijn god zeg...
Zo, die had ik nog onder de copy paste. Nu mag M-M verder zeiken over kliekjes en ga ik er niet meer op in. Beloofd. Benieuwd of M-M zich ook aan die belofte kan houden die ze nu al vier keer gedaan heeft.
Je had het dan ook ff alsnog kunnen editen danwel deleten en voor het evt. volgende topic bewaren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan niet zien wanneer een topic dicht is he, ik was aan het typen, duurde wat lang en als ik m dan verstuur weet ik niet of t topic al dicht is, was niet bewust ofzo
ik dacht juist, laat maar staan want ik wil het gezegd hebben maar t er in t nieuwe topic niet meer overhebbenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je had het dan ook ff alsnog kunnen editen danwel deleten en voor het evt. volgende topic bewaren.
Of gewoon NIET het laatste woord willen hebben als je al 3x hebt geroepen dat je erover ophoudt
Nee, m'n poesje...isda ook goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je het nou over Ing d'r borsten?
Was het maar al grabbagmeetdag he ?quote:
fotos van je poesje ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, m'n poesje...isda ook goed![]()
Ik zal direct de camera ff aansluiten
Nu wordt het serieus echt grappigquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik dacht juist, laat maar staan want ik wil het gezegd hebben maar t er in t nieuwe topic niet meer overhebben
ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was het maar al grabbagmeetdag he ?
Geloof me, die zijn leuker als die andere 2quote:
Dat bepalen we zelf wel jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geloof me, die zijn leuker als die andere 2van me
Show yor pussy womanquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, m'n poesje...isda ook goed![]()
Ik zal direct de camera ff aansluiten
Van allebei m'n poesjes...this must be your lucky day!quote:
Moeten er wel grijpzakken komen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was het maar al grabbagmeetdag he ?
Anders verzinnen we ze zelf wel zodat we kunnen daten Non en ik hoor ,jij doemdenkerquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van allebei m'n poesjes...this must be your lucky day!![]()
Ik zag het!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoi
k heb vandaag de wiki voor je bijgehouden
ik zie het net ja hier ook gemistquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:28 schreef oh-oh het volgende:
OH NEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Nu baal ik echt echt heeeeeeeeeeeeeeeeel erg serieus![]()
Ik heb het laatste journaal van Fredericks gemist
totaal onrustigquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:26 schreef Cat22 het volgende:
Kom ik thuis, lekker geïnstalleerd met katten en warme choco, wandel naar F&F, vind geen topic.Kijk bij de gesloten topics: ah, 2 minuten geleden. Er komt vast een retegoeie TT over 2 seconden.
![]()
5 minuten later.... nog niks. Ik denk 'Loveless'
Zit al te shaken op de bank.![]()
En ga dan zijn LaPo lezen. En toen ook maar de rest.En tegen die tijd was er weer een vers topicje.
![]()
En toen.... was er warme choco met slagroom en katten die met SeSa catnip kadootjes spelen.![]()
Hoest hier?
Ik baal dr echt van, ik had me zoooooooo voorgenomen om het te kijken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik zie het net ja hier ook gemist![]()
Maximaquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Maxima bij Serious Request was wel tof he?
http://player.omroep.nl/?aflID=10431450quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:28 schreef oh-oh het volgende:
OH NEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Ze was not amused toen ik de bovenkant van de doos omhoog deed, zoals je zietquote:
Ingie!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Catje![]()
Hier alles oke, ik hebbe vakaaaaansieeeee!
Kaas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desnoods gaan we elkaar grijpen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Anders verzinnen we ze zelf wel zodat we kunnen daten Non en ik hoor ,jij doemdenker
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
het stomnd nog wel op teletekst!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik zie het net ja hier ook gemist![]()
quote:
Jep, hebben we mooi gemist, keken we niet naar Laura toen ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik baal dr echt van, ik had me zoooooooo voorgenomen om het te kijken.
OMG ga een typecursus volgen ipv hier te trollen of zoquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het stomnd nog wel op teletekst!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:28 schreef oh-oh het volgende:
OH NEEEEEEEEEEEEEEEEE.
deksel dicht en gat in de zijkant makenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze was not amused toen ik de bovenkant van de doos omhoog deed, zoals je ziet
Nee Llllaura begon pas om 20.30 toch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jep, hebben we mooi gemist, keken we niet naar Laura toen ?
Naja das echt niet hetzelfde, sorry.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef Ynske het volgende:
t staat gewoon op uitzending gemist schatten
http://player.omroep.nl/?aflID=10431450
Stondt op teletekst hoor domboquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
Bij wijze van terugvindpost een foto van één van mij katermannen:
High van de kattenkruid die ze van SESA hebben gehad.
[ afbeelding ]
let niet op de vieze vloer, dat ligt er nog van het SESA pakje... nog niet gestofzuigd.
mee huilen met de man als je zn lipje ziet trillen !quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja das echt niet hetzelfde, sorry.
Zo een moment moet je live meevoelen
Ja...quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mee huilen met de man als je zn lipje ziet trillen !
bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat was op de tweede dag nadat ie was geadopteerd!!!!quote:Mevrouw was bloembollen aan het planten, en de hond groef ze uit. Mevrouw riep "foei" en de hond kwam op haar af. De vrouw schrok en viel (zat waarschijnlijk op haar hurken) en de hond schrok daarvan en blafte/gromde als reactie.
nou iddquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja...
Hoe kunnen we dat nou met zn allen vergeten
weer een celeb dood door wurgseksquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:38 schreef oh-oh het volgende:
Paul de Leeuw wilde zichzelf opknopen door vader Abraham Greys
waarom is hij eindelijk gestopt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mee huilen met de man als je zn lipje ziet trillen !
pensioen volgens mijquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waarom is hij eindelijk gestopt?
en zou hij nog dingen fout uitgesproken hebben tijdens zijn laatste?
ja schep er maar over op dat jij het wel gezien hebt !quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:40 schreef Ynske het volgende:
k wist niet dat jullie t wilde zien, hier stond t iig op
tis en blijft een sympathieke ventop tv maar ook in t echt
Ik was het niet ik zweer het!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:40 schreef Nonneke het volgende:
[..]
echt wie heeft die man uit zn dwangbuis gehaalt ?
Oww, op zo een historisch moment gil je toch evenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:40 schreef Ynske het volgende:
k wist niet dat jullie t wilde zien, hier stond t iig op
tis en blijft een sympathieke ventop tv maar ook in t echt
Jaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was het niet ik zweer het!
Shalali shalala!
Er is een mw bij Boulevard nu, die zegt:
"ik heb het nr vanmiddag een paar keer afgeluisterd () , en daarna ben ik even gaan lachen ( hard gelach ) en toen kreeg ik het liedje niet meer uit mn hoofd. Het is een soort oorwurm "
Geen idee wie dat was.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa
Dat fossiel van Teach Inn ofzo was dat
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was het niet ik zweer het!
Shalali shalala!
Er is een mw bij Boulevard nu, die zegt:
"ik heb het nr vanmiddag een paar keer afgeluisterd () , en daarna ben ik even gaan lachen ( hard gelach ) en toen kreeg ik het liedje niet meer uit mn hoofd. Het is een soort oorwurm "
Shalali shalalaquote:
Onze mooie rooie Duvel is een lieverd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
De rooie Poezz van A_E![]()
Zo ziet onze vloer er ook meestal uit hoor...behalve in het kwartiertje na het stofzuigen![]()
Mijn kleine poessies moeten nog ff in de emmer loaden
Teach Innquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa
Dat fossiel van Teach Inn ofzo was dat
euhm ik probeer gewoon mee te posten? we zouden erover ophouden, right?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG ga een typecursus volgen ipv hier te trollen of zo
Oh Ing, ik heb die van Frits nog heel lang op mn camera gehad, ik kwam ze laatst weer tegen , wrang blijft dat hequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Tom en Luna komen er aan![]()
Iedere keer als ik de camera aan de laptop hang komen de foto's van Ingetje met Loetje op de arm die net dood is voorbij.
Damn
Batsuh?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm ik probeer gewoon mee te posten? we zouden erover ophouden, right?
Ik was even met de was aan het vechten op zolder, what did I miss?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:38 schreef oh-oh het volgende:
Paul de Leeuw wilde zichzelf opknopen door vader Abraham Greys
Ja jij, al zoveel keer dat ik de tel kwijt benquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm ik probeer gewoon mee te posten? we zouden erover ophouden, right?
En als ze je dan bij de Mac zou vragen naar Batsgebeuren, dan wordt je rood en klap je dichtquote:
Kijk maar op teletekst mop, daar staat alles op, hoef je nooit meer iets te missenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was even met de was aan het vechten op zolder, what did I miss?
En als het over dat Songfestivalnummer gaat, het is écht te erg, ik zou er bijjjjjjjjjjjjjjjna songfestivalfan-af van worden!
en nu deed ik het en begin jij weer.... ach het zal ook welquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja jij, al zoveel keer dat ik de tel kwijt ben
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Iedere keer als ik de camera aan de laptop hang komen de foto's van Ingetje met Loetje op de arm die net dood is voorbij.
Damn
Was toch laatst een prijsvraag over hier op FOK?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOH damn, dat verhaal van die hond in Japan die 9 jaar lang elke dag naar het station ging om zijn overleden baasje op te halen is verfilmd![]()
Vriendin van me vertelde dat verhaal laatst, ze was daar en had een foto van dat beeld gemaakt.
Ik geloof niet dat ik die wil zien , Hachi
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Damn
Ben ik ook net mee bezig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de foto's van Siets meteen op mijn puter gegooid in een mooi mapje. Want ik ben blij dat ik ze heb maar hoefde ze zeker in het begin niet elke keer tegen te komen.
Gajemorrugudoendan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
Ik heb het wel gezien voor vandaag
Morgen ben ik er niet, dus tot zondag!En slaap lekker voor de slaperds!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En als ze je dan bij de Mac zou vragen naar Batsgebeuren, dan wordt je rood en klap je dicht
OMGquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt leuk als ik mensen ga aannemen op mijn werk. De standaard vraag bij het eerste gesprek is of ze me kunnen uitleggen wat pijpen, beffen of andere seksuele handeling is.
Ga je nu hier over door bomen???quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
en ja ik check vaak ff snel 101 op teletekst voor t nieuws, is dat zo raar en vond het dus een beetjedat dat van Freriks op de nieuwspagina stond, dat was alles hoef je echt niet zo debiel te reageren hoor oh-oh, je kan ook posts opvatten zoals jij dat wilt om iemand ermee aan te vallen terwijl die posts niet zo bedoelt zijn
Ik vier morgen Kerst bij mijn ouders omdat mijn zussie met Kerst moet werkenquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOH damn, dat verhaal van die hond in Japan die 9 jaar lang elke dag naar het station ging om zijn overleden baasje op te halen is verfilmd![]()
Vriendin van me vertelde dat verhaal laatst, ze was daar en had een foto van dat beeld gemaakt.
Ik geloof niet dat ik die wil zien , Hachi
Je moet nog ff 2 tellen op m'n poessies wachtenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vier morgen Kerst bij mijn ouders omdat mijn zussie met Kerst moet werken
Fijn weekend!
Ik moest al zowat janken bij het zien van de foto en het verhaal dat ze erbij vertelde.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was toch laatst een prijsvraag over hier op FOK?
euhm sorry ? ik post gewoon gewoon normaal iets mee, iets over teletekst en vervolgens loop JIJ MIJ belachelijk te maken met die post? en dan de schuld op mij schuiven?quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt leuk als ik mensen ga aannemen op mijn werk. De standaard vraag bij het eerste gesprek is of ze me kunnen uitleggen wat pijpen, beffen of andere seksuele handeling is.
Zellie! Veel plezier!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vier morgen Kerst bij mijn ouders omdat mijn zussie met Kerst moet werken
Fijn weekend!
Ze zijn mooooiquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Tom op bed...mooierd he?![]()
[ afbeelding ]
Luna met meneer I. op bed.
[ afbeelding ]
En speciaal voor Non en Ll; stoeipoessies![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet vergeten te wassen na het stoeien![]()
[ afbeelding ]
Ja, iddquote:
Jep...het gaat al een stuk beter.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Mooie katten ingetjeen al helemaal thuis bij jullie
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat steeds beter ja, je moet ze nog niet te snel benaderen, want dan schrikken ze.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Ing, ze zijn echt leuk!
Helemaal niet meer bang of schuw ook geloof ik he?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaat steeds beter ja, je moet ze nog niet te snel benaderen, want dan schrikken ze.
Maar we geven ze alle tijd
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zellie! Veel plezier!
Ik ga morgen voor het eerst dit jaar in De Jurk zingen.
Uhmm... M-M?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm sorry ? ik post gewoon gewoon normaal iets mee, iets over teletekst en vervolgens loop JIJ MIJ belachelijk te maken met die post? en dan de schuld op mij schuiven?
En in deze context (en gezien de discussie de net ervoor plaatsvond) kan dat verkeerd overkomen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh, ik ben blij dat het toch niet aan mij ligt dat ik het zo opvatte.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhmm... M-M?
Je postte dit:
[..]
En in deze context (en gezien de discussie de net ervoor plaatsvond) kan dat verkeerd overkomen.
Voor mij betekent desmiley namelijk 'sukkel, domkop'. Ik las de post alsof wij de sukkels waren die niet op TT keken. En dat voelde niet zo prettig, eerlijk gezegd. Misschien bedoelde je het niet zo, maar het kan best zijn dat anderen het wel zo hebben opgevat. En dat roept dan reactie op.
De 27e heb je ook nog een kans. Dan dweilen we door de stad. Maar dat ist wel zo'n beetje voor dit jaar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Mooi dat het dus niet lukt om te komen kijken deze dagen...![]()
Moet je verderop in het jaar nog eens zingen??![]()
Oh en Ingetje, wat een mooie poezen!!!!![]()
![]()
Een aantal topics geleden had ik er eentje geplaatst. Een kijken of ik die nog kan vinden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, we willen foto en film van jou in De Jurruk
Ja dat zei je, maar dan vieren wij dus kerst met de familie... als t morgen overdag meevalt met de gladheid misschien heeel misschien kom ik dan wel...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De 27e heb je ook nog een kans. Dan dweilen we door de stad. Maar dat ist wel zo'n beetje voor dit jaar.
[..]
Een aantal topics geleden had ik er eentje geplaatst. Een kijken of ik die nog kan vinden.
En wat een lieve stoeipoezen heb je!![]()
![]()
Doen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef tombolafan het volgende:
Heel iets anders:
*van onderwerp verandert*
Er is zo'n kerstverhalen wedstrijd he... zal ik gewoon een bouquet-verhaal schrijven?![]()
Kijken of het aanslaat?
Oeh, zeker spannend! Kan een navelbreuk kwaad eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:13 schreef senesta het volgende:
Hallo!
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor Hummer om hem te laten castreren, het kan maandag al.
Wel spannend hoor![]()
Ze maken meteen zijn navelbreukje dicht dan.
ik begreep dat het anders werd opgevat dus heb ik ook later nog uitgelegd HOE ik t bedoelde en vervolgens zit oh oh nog steeds erover door te jennen in de context hoe zij het verkeerd had opgevat. en ik gebruikquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhmm... M-M?
Je postte dit:
[..]
En in deze context (en gezien de discussie de net ervoor plaatsvond) kan dat verkeerd overkomen.
Voor mij betekent desmiley namelijk 'sukkel, domkop'. Ik las de post alsof wij de sukkels waren die niet op TT keken. En dat voelde niet zo prettig, eerlijk gezegd. Misschien bedoelde je het niet zo, maar het kan best zijn dat anderen het wel zo hebben opgevat. En dat roept dan reactie op.
Ik weet helemaal niet of ik dat wel red in 550 woorden...quote:
vvolgens mij niet, doet het alleen maar pijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, zeker spannend! Kan een navelbreuk kwaad eigenlijk?
Hoe oud is de jongeman? Ik had vandaag voor Satsu willen bellen, maar ben het vergeten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:13 schreef senesta het volgende:
Hallo!
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor Hummer om hem te laten castreren, het kan maandag al.
Wel spannend hoor![]()
Hoeft niet. Kan ook alleen een bultje zijn wat er af en toe uitplopt. Zoals een vriend van mij het liefkozend noemde: 'mien dermpke'.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vvolgens mij niet, doet het alleen maar pijn
Ik hou van zoeken en ik heb m gevonden...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe oud is de jongeman? Ik had vandaag voor Satsu willen bellen, maar ben het vergeten.Zijn stoeipartijen met moeder en oompje worden steeds serieuzer met gegrom en al.
Ik ben trouwens zo slecht in zoeken: krijg het topic met de foto van de jurk niet gevonden en vanaf deze pc kan ik niet op mijn oude PB account.
Mien dermke... dat vind ik eigenlijk nog best vies klinken...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Kan ook alleen een bultje zijn wat er af en toe uitplopt. Zoals een vriend van mij het liefkozend noemde: 'mien dermpke'.
En kan kwaad als het breukje beklemd raakt. Dan moet je meteen laten ingrijpen want anders sterft het stukje darm af en kan het dier overlijden.
Ga nou niet onnodig rijden met dit weer!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat zei je, maar dan vieren wij dus kerst met de familie... als t morgen overdag meevalt met de gladheid misschien heeel misschien kom ik dan wel...
ik postte alweer gewoon mee, maar men vond het nodig om mijn gewone posts in de meest negatieve manier op te vatten en mij daar vervolgens belachelijk mee te maken en dan maar roepen dat IK van geen ophouden weet, sorry maar daar kan ik weer niet zo goed tegenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:21 schreef senesta het volgende:
Dan is er blijkbaar van beiden kanten iets verkeerd begrepen/opgevat.
En teksten op internet kunnen nou éénmaal makkelijk verkeerd opgevat worden, zullen we het daar gewoon bij laten dan?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:13 schreef senesta het volgende:
Hallo!
Wel spannend hoor![]()
Hoe doe je dat!?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou van zoeken en ik heb m gevonden...![]()
Sc 423: LOGen? Wat is dat?
ja, laten we nou maar gewoon over kaasplankjes pratenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:21 schreef senesta het volgende:
Dan is er blijkbaar van beiden kanten iets verkeerd begrepen/opgevat.
En teksten op internet kunnen nou éénmaal makkelijk verkeerd opgevat worden, zullen we het daar gewoon bij laten dan?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga nou niet onnodig rijden met dit weer!(wel lief hoor.
)
Kom je voor de jurken of voor de zang? Want als je voor het laatste komt heb ik nog en concert op de 30ste in de aanbieding. Zonder jurken, maar met meer koren en je zit warm en droog.
Wel accurraat. In de meeste gevallen is het een stuk darm wat (wel onder je huid nog) even hallo komt zeggen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mien dermke... dat vind ik eigenlijk nog best vies klinken...
Grapjas!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
men het zit tegen, ik heb die dag 2 verjaardagen...
![]()
Doe anders 9 januari je jurk aan?
en zing ook even een stukje daar!![]()
Kaas.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, laten we nou maar gewoon over kaasplankjes praten
Hij is nu even ruim een half jaar en hij word ook steeds baldadiger, hij wilde me zelfs bijten van de week toen ik hem ergens had weggehaald.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe oud is de jongeman? Ik had vandaag voor Satsu willen bellen, maar ben het vergeten.Zijn stoeipartijen met moeder en oompje worden steeds serieuzer met gegrom en al.
Ik ben trouwens zo slecht in zoeken: krijg het topic met de foto van de jurk niet gevonden en vanaf deze pc kan ik niet op mijn oude PB account.
Hahaha, ik wist nog dat iemand gepost had "ik herkende je", dus ik heb gezocht op Cat22+ik herkende je+foto in F&Fquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat!?![]()
Dus, voor ing (ben je er nog?) De Jurk!
[ afbeelding ]
Qua weer staan we er morgen weer zo bij.![]()
*legt bergschoenen, thermo ondergoed, handschoenen, poncho en kniekousen klaar*
Neeeeeeee niet weer, ik heb helemaal geen kaasplankje, dat weet je nou toch wel ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, laten we nou maar gewoon over kaasplankjes praten
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij is nu even ruim een half jaar en hij word ook steeds baldadiger, hij wilde me zelfs bijten van de week toen ik hem ergens had weggehaald.
En hij krijgt een katerstaart, van die vette plekken op zijn staart.
Verder doet hij het echt hartstikke goed, ruim 5 kilo en een geweldig beestje, hij praat terug en hij is echt altijd om je heen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hoe snel kun je bij je DA terecht als Tom gaat kateren?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Is idd spannend, dus geen![]()
Tom moet eigenlijk ook (5 mnd nu) maar ik twijfel of we hem eerst moeten wachten tot ie volledig "thuis" is of direct hakkietakkiewegzakkie![]()
Ik wil wel voorkomen dat Luna zwanger raakt en dat ie typisch katergedrag gaat vertonen.
Enniewan?
WAUW!!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij is nu even ruim een half jaar en hij word ook steeds baldadiger, hij wilde me zelfs bijten van de week toen ik hem ergens had weggehaald.
Verder doet hij het echt hartstikke goed, ruim 5 kilo en een geweldig beestje, hij praat terug en hij is echt altijd om je heen![]()
[ afbeelding ]
Tegen wie heb je dat?quote:
dan kan je nu praten over hoe je een schattig mini kaasmesje, kaasje en kaasplankje voor je bento gaat kopenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeee niet weer, ik heb helemaal geen kaasplankje, dat weet je nou toch wel ?
Trek maar een nummertje!quote:
Tegen jou natuurlijkquote:
Neuh.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan kan je nu praten over hoe je een schattig mini kaasmesje, kaasje en kaasplankje voor je bento gaat kopen
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, voor in het verhaal natuurlijk!
![]()
[..]pics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en je leeftijd is?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh.
Maar ik heb wel paardenrookvlees
Nighty night!quote:
oeh morgenochtend, op roggebrood, met mosterdquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
pics?
en je leeftijd is?
Vent.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:28 schreef senesta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie houdt er dan ook van gefermenteerde melk?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tis dat je met JJH getrouwd bent, anders zou ik je nu verstoten
Pak maar weer uit dan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
leek me zoooo leuk! Jij in jurk zingen en MrS met kermisstem in porno-duits koekjes uitdelen
![]()
![]()
Ik had mn videocamera alvast ingepakt!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
voor in mn boek he...
oud zegt mij nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.getallen i want to hear!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
En bedankt he! Nu ga ik morgen maar naar de slager want nu heb ik trek!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
oeh morgenochtend, op roggebrood, met mosterd
Het wordt bijna eng wat jij onthoudt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahaha, ik wist nog dat iemand gepost had "ik herkende je", dus ik heb gezocht op Cat22+ik herkende je+foto in F&F![]()
En het blijft een mooie jurk!!!!
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oud zegt mij nietsgetallen i want to hear!
Perfectquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
6 jaar ouder dan jij (jij kan ook profielen kijken toch?
)
Ja... dat hoor ik wel vaker (ik onthoud ook echt vaak hele nutteloze informatie, heeeeeeeeeel handigquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het wordt bijna eng wat jij onthoudt.
laat maar weten waar je woont, spring ik in de autoquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Perfect![]()
![]()
6 jaar is niets
zie ik je zo?
Wel ff wassen eerst he?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
laat maar weten waar je woont, spring ik in de auto
spreek ik daarvoor mijn zoektalent aan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, die foto ken ik al CatjePatatje![]()
Ik wil reallifestream enzo![]()
Trusten Slaperds
ow wacht, dan duurt het iets langer...quote:
Eisert.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, die foto ken ik al CatjePatatje![]()
Ik wil reallifestream enzo![]()
Trusten Slaperds
Ja ik heb smaak, sorryquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En bedankt he! Nu ga ik morgen maar naar de slager want nu heb ik trek!![]()
![]()
Ll!
HEEEEJquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eisert.![]()
Je hebt mijn progamma meegekregen, tiet zat om een keer effeop en neer te komen. Kom je koffie drinken bij mij en haal ik zelfs vlaai.
Doen wequote:Op zaterdag 19 december 2009 00:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eisert.![]()
Je hebt mijn progamma meegekregen, tiet zat om een keer effeop en neer te komen. Kom je koffie drinken bij mij en haal ik zelfs vlaai.
quote:
Assenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
laat maar weten waar je woont, spring ik in de auto
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEEEEJ![]()
Ik kreeg geen vlaai aangeboden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doen we![]()
Zing je ook bij een graadje of 25?Maar dan is De Jurk in zomerslaap.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Moet je maar niet na-apenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:48 schreef Cat22 het volgende:
Oh-oh, wist je al dat ik je haat?
Want jij hebt mij kennis laten maken met die stomme maoams en nu is die zak open en elke keer probeer ik hem leeg te eten maar dat lukt niet maar ik eet er wel zoveel dat ik misselijk ben en nog steeds lijkt die zak even vol.![]()
![]()
Eviiiiiilllll stuff!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tiroler Outfitje dan mss?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja hoor.Maar dan is De Jurk in zomerslaap.
![]()
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:
Veeg me opquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je maar niet na-apen![]()
lekker he?
Pijn aan je kaken krijg je dr van joh, tis nog dodelijker dan lang pijpen![]()
Ik ben nu aan mn tweede zak begonnen, maar wel na heel lang, ik at dr elke dag een paar uit mn bento
Watje, verwarming aan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:49 schreef oh-oh het volgende:
Mn bad is vol, mn bed is schoon opgelegd, ik heb voor het eerst OOIT ff de verwarming in de slaapkamer aangezet![]()
Ik had onder Poepstars het bed afgehaald en de ramen open gegooid en zo, ff luchten dacht ik.
De vloer leek wel bevroren net![]()
Ik ga zo voor Chico alvast de hittepit in bed mikken.
En dan mogen de honden het bed opwarmen terwijl ik nog een uur of twee ga badderen met mn Murakami
En al helemaal met die sneeeeeeeeeeeuwquote:
Je moet er ook niet aan blijven zuigen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je maar niet na-apen![]()
lekker he?
Pijn aan je kaken krijg je dr van joh, tis nog dodelijker dan lang pijpen![]()
Ik ben nu aan mn tweede zak begonnen, maar wel na heel lang, ik at dr elke dag een paar uit mn bento
OMG, dat had ik helemaal nog niet gezien...quote:
quote:
Op die maoam bijt ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet er ook niet aan blijven zuigen!
Ja... jammer...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En al helemaal met die sneeeeeeeeeeeuw
Ik had dus uren lang beide ramen wagenwijd openquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Watje, verwarming aan.![]()
Ik heb vandaag wel het raam dichtgedaan, staat altijd open, maar ik begon me zorgen te maken dat de verwarming zou bevriezen....
hyperflexibele kaakgewrichten??? Dat is dan juist handig toch? ik bedoel; oh, lastig!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis gewoon zo hoor
![]()
Overigens heb ik hyperflexibele kaakgewrichten en zou ik beide bezigheden niet te lang moeten bezigen
Als jij mij en Chico warm komt houden heb ik ook geen verwarming nodigquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:54 schreef Nonneke het volgende:
ik slaap met mn raam open hoor, extra deken dat wel
Het is wel handig maar het gaat wel zeer doen aan je kakenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hyperflexibele kaakgewrichten??? Dat is dan juist handig toch? ik bedoel; oh, lastig!
kom ik wel bij jou langsquote:
tuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als jij mij en Chico warm komt houden heb ik ook geen verwarming nodig![]()
En als ik alles niet uren open had laten staan dan had t ook niet gehoeven
Mja, vandaar dat woordje te natuurlijk...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is wel handig maar het gaat wel zeer doen aan je kaken
Op de fiets door die sneeuw?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kom ik wel bij jou langs
idd wat een fout! als je al bier hebt waarom zou je dan ook nog diverse dranken schenken!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:56 schreef trovey het volgende:
Ik gooi er even de kerstlunch op van vanmiddag....de vis en de wijn overgeslagen (vis lust ik niet en ik was met de auto) en let even op het foutje onderin....en dat voor een school
[ afbeelding ]
Zolang je het een niet met het ander verwisselt..... resume activity.quote:
Ik heb normaal ook altijd het klapraam boven het grote raam open.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
hier staat het raam echt altijd open, mag van mij alleen dicht als het HEEL hard of naar binnen regend, en als Fa Shi op zolder slaapt doe ik hem ook dicht als het onweert
Bedoel je Ijs?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:56 schreef trovey het volgende:
Ik gooi er even de kerstlunch op van vanmiddag....de vis en de wijn overgeslagen (vis lust ik niet en ik was met de auto) en let even op het foutje onderin....en dat voor een school
[ afbeelding ]
En nog even verder lezenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
idd wat een fout! als je al bier hebt waarom zou je dan ook nog diverse dranken schenken!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kom ik wel bij jou langs
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb normaal ook altijd het klapraam boven het grote raam open.
Maar ik heb dus op mn slaapkamer een balkondeur en een groot raam, ik had mazzel dat de wind goed stond anders had ik de sneeuw ook binnen gehad
Tis me nog niet overkomenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang je het een niet met het ander verwisselt..... resume activity.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wel gezellig
echt kerstsfeer in huis
Kijk dan toch ook gewoon heel beschaafd net als ik Pauw en Witteman johquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef Cat22 het volgende:
Wisten jullie dat het elke zaterdag hobby hoeren dag is? Een schaars geklede dame op Net5 heeft me net hierover geïnfomeerd.
Sinds de nachtploeg in de SC zo lekker gevuld is maak ik meer nacht tv mee dan me lief is.
Ahahahha.... maar kerst doet wel aan jou.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en ik doe niet eens aan kerst, kun je nagaan
idd!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op de fiets door die sneeuw?
Jij hebt dr echt zin in he
Jamaar, daarvoor was Roseanne erop.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk dan toch ook gewoon heel beschaafd net als ik Pauw en Witteman joh
Nja, ik had ook een uurtje in gedachten, twas me ff ontschotenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier de ramen ff uurtje op de haken (stand 1 is niet Tom en Luna-proof) en dan vind ik het alweer fris zat.
Die ja en nee was van 1 tot eh...een uur of 3-4 geloof ik...ik was al wat eerder wegquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bedoel je Ijs?
Het is ze vergeven, kan ik nog terecht?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ahahahha.... maar kerst doet wel aan jou.![]()
Het dringt ongemerkt je leven binnen! Voor je het weet sta je met een spar in de lift.
hoorde het net ja, Hobby Hoeren Dagquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef Cat22 het volgende:
Wisten jullie dat het elke zaterdag hobby hoeren dag is? Een schaars geklede dame op Net5 heeft me net hierover geïnfomeerd.
Sinds de nachtploeg in de SC zo lekker gevuld is maak ik meer nacht tv mee dan me lief is.
OMG Cat!!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang je het een niet met het ander verwisselt..... resume activity.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef Cat22 het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 19 december 2009 01:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik hou het tempo hier niet meer bij, ik hou mijn ogen amper open, ik typ in slowmotion en druk herhaaldelijk op de returnknop...![]()
Lijkt me een mooi moment om gedag te zeggen en me voor te bereiden op een bezoekje aan mijn waterbed.
Veel plezier voor de nachtbrakers en welterusten voor de slaapgangers.
Ik kijk echt NOOIT net 5 geloof ik, moet t toch maar es proberenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
hoorde het net ja, Hobby Hoeren Dag![]()
![]()
Ik ga oh-ohdr bed vast opwarmen, truste all
JA. En ik schaam me er niet voor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG Cat!!!!![]()
[..]
kijk jij net5!
![]()
![]()
Je bedoeld tietentijd.....schakel ik altijd even door naar een niet-Nederlandse (commerciele) zenderquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik hou het tempo hier niet meer bij, ik hou mijn ogen amper open, ik typ in slowmotion en druk herhaaldelijk op de returnknop...![]()
Lijkt me een mooi moment om gedag te zeggen en me voor te bereiden op een bezoekje aan mijn waterbed.
Veel plezier voor de nachtbrakers en welterusten voor de slaapgangers.
Hé? Zwabber twitter je met Grol?quote:
Hahahaha, ik kijk vast ook wel eens... denk ik... Geen idee eigenlijk...quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:06 schreef P.F het volgende:
Ik heb niet veel te melden behalve dat mijn vader de een na nieuwste macbook pro had maar nu ook de nieuwste voor er bij, en hij is zoooo chilldie hou ik
(Ben bij m'n ouders op visiteee)
Ik zit hard te denken maar ik kan niks bedenken wat ik zou kunnen kijken op Net 5quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahaha, ik kijk vast ook wel eens... denk ik... Geen idee eigenlijk...![]()
Ik zag het ook al voor me ja.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie me zo naar binnen lopen met die honden en dat zo een spar me achterna komt
Gilmore Girls, Housequote:Op zaterdag 19 december 2009 01:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zit hard te denken maar ik kan niks bedenken wat ik zou kunnen kijken op Net 5
Geen tv wel Fok!?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet enveloppen schrijven voor het feestje van m'n schoonouders, dus geen tv hier![]()
Trusten AAEEJ![]()
Ik wil ook op bed, maar eerst Nibbit Rings
Nope en nopequote:
Ik zit aan de achtertafel en daar woont de laptop ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen tv wel Fok!?
Hier staan de honden ineens brokken te snacken met zn allen.
Die denken zeker dat t al zaterdagochtend is of zo
Dankzij het feit dat ik zoveel Net5 kijk heb ik nog geen shalali shalala gehoord.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:08 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeeeeeeheeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeee OOK BIJ PAUW EN WITTEMAN SHALALI SHALALA![]()
![]()
Lig ik dalijk met die oorwurm in bad urenlang
*kijkt in macbook spaarpot*quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:10 schreef P.F het volgende:
[..]
De ene is voor zijn werk en de andere voor privé... Uhuu!!
oh, ik heb nog pombar paprika!quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet enveloppen schrijven voor het feestje van m'n schoonouders, dus geen tv hier![]()
Trusten AAEEJ![]()
Ik wil ook op bed, maar eerst Nibbit Rings
Ik zag net dat ik bij hen Law & Order kijk, en medium & ghostwhisperer wel eens (ik ben van het 'zappen tot je iets leuks ziet' type)quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zit hard te denken maar ik kan niks bedenken wat ik zou kunnen kijken op Net 5
Ja nee dan moet je wel fokken gelukkigquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zit aan de achtertafel en daar woont de laptop ook
De katten kondigden net aan dat ze naar bed wilden, dus die liggen er al in hier.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen tv wel Fok!?
Hier staan de honden ineens brokken te snacken met zn allen.
Die denken zeker dat t al zaterdagochtend is of zo
Oeh Pombar!quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, ik heb nog pombar paprika!![]()
[..]
Ik zag net dat ik bij hen Law & Order kijk, en medium & ghostwhisperer wel eens (ik ben van het 'zappen tot je iets leuks ziet' type)
Ik heb ook een macbookquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*kijkt in macbook spaarpot*
*ziet bodem*
![]()
ooit
Oh Ingetje, wat een mooierds!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De honden lagen op de bank te snurken, nu zijn de chihuahua's aan het eten, en dan verkassen ze zo naar mijn bed en Bil naar de badmatquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De katten kondigden net aan dat ze naar bed wilden, dus die liggen er al in hier.
Neuh, vroeg of laat heb jij die oorwurm ook wel in je oorquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dankzij het feit dat ik zoveel Net5 kijk heb ik nog geen shalali shalala gehoord.![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat niet een goede reden om te gaan Net5-en?
Pombar paprika is nieuw voor mij... is lekker maar doet me ergens aan denken... maar ik weet niet waaraan...quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh Pombar!
Nee die series kijk ik allemaal nooit
Nah niet zo veel gemist geloof ik, we hadden wel een relletjequote:Op zaterdag 19 december 2009 01:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh Ingetje, wat een mooierds!
Veel gemist? We hadden bezoek, lijkt zo raar hé. als de gastvrouw steeds achter de pc zit.
Paprika ken ik ook niet geloof ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pombar paprika is nieuw voor mij... is lekker maar doet me ergens aan denken... maar ik weet niet waaraan...![]()
Oh ja, house kijk ik ook! Hugh Laurie
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De honden lagen op de bank te snurken, nu zijn de chihuahua's aan het eten, en dan verkassen ze zo naar mijn bed en Bil naar de badmat
alhoewel ik het applaudiseer dat steeds minder mensen windows gebruiken, heb ik toch nog dit te zeggen:quote:
Als ik in bad ga dan ligt de rest al in bed en Billy ligt dan op de badmat, te wachten tot ik eindelijk es klaar benquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom Billy op de badmat? (en t valt me alweer 100% mee dat t niet Kees is die op de badmat moet...
)
Oh, ik dacht dat ie daar moest slapen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik in bad ga dan ligt de rest al in bed en Billy ligt dan op de badmat, te wachten tot ik eindelijk es klaar ben
Rel nr. 2quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ie daar moest slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |