Batsuh?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm ik probeer gewoon mee te posten? we zouden erover ophouden, right?
Ik was even met de was aan het vechten op zolder, what did I miss?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:38 schreef oh-oh het volgende:
Paul de Leeuw wilde zichzelf opknopen door vader Abraham Greys
Ja jij, al zoveel keer dat ik de tel kwijt benquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm ik probeer gewoon mee te posten? we zouden erover ophouden, right?
En als ze je dan bij de Mac zou vragen naar Batsgebeuren, dan wordt je rood en klap je dichtquote:
Kijk maar op teletekst mop, daar staat alles op, hoef je nooit meer iets te missenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was even met de was aan het vechten op zolder, what did I miss?
En als het over dat Songfestivalnummer gaat, het is écht te erg, ik zou er bijjjjjjjjjjjjjjjna songfestivalfan-af van worden!
en nu deed ik het en begin jij weer.... ach het zal ook welquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja jij, al zoveel keer dat ik de tel kwijt ben
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Tom en Luna komen er aan![]()
Iedere keer als ik de camera aan de laptop hang komen de foto's van Ingetje met Loetje op de arm die net dood is voorbij.
Damn
Was toch laatst een prijsvraag over hier op FOK?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOH damn, dat verhaal van die hond in Japan die 9 jaar lang elke dag naar het station ging om zijn overleden baasje op te halen is verfilmd![]()
Vriendin van me vertelde dat verhaal laatst, ze was daar en had een foto van dat beeld gemaakt.
Ik geloof niet dat ik die wil zien , Hachi
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Tom en Luna komen er aan![]()
Iedere keer als ik de camera aan de laptop hang komen de foto's van Ingetje met Loetje op de arm die net dood is voorbij.
Damn
Ben ik ook net mee bezig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de foto's van Siets meteen op mijn puter gegooid in een mooi mapje. Want ik ben blij dat ik ze heb maar hoefde ze zeker in het begin niet elke keer tegen te komen.
Gajemorrugudoendan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
Ik heb het wel gezien voor vandaag
Morgen ben ik er niet, dus tot zondag!En slaap lekker voor de slaperds!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En als ze je dan bij de Mac zou vragen naar Batsgebeuren, dan wordt je rood en klap je dicht
OMGquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt leuk als ik mensen ga aannemen op mijn werk. De standaard vraag bij het eerste gesprek is of ze me kunnen uitleggen wat pijpen, beffen of andere seksuele handeling is.
Ga je nu hier over door bomen???quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
en ja ik check vaak ff snel 101 op teletekst voor t nieuws, is dat zo raar en vond het dus een beetjedat dat van Freriks op de nieuwspagina stond, dat was alles hoef je echt niet zo debiel te reageren hoor oh-oh, je kan ook posts opvatten zoals jij dat wilt om iemand ermee aan te vallen terwijl die posts niet zo bedoelt zijn
Ik vier morgen Kerst bij mijn ouders omdat mijn zussie met Kerst moet werkenquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOH damn, dat verhaal van die hond in Japan die 9 jaar lang elke dag naar het station ging om zijn overleden baasje op te halen is verfilmd![]()
Vriendin van me vertelde dat verhaal laatst, ze was daar en had een foto van dat beeld gemaakt.
Ik geloof niet dat ik die wil zien , Hachi
Je moet nog ff 2 tellen op m'n poessies wachtenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vier morgen Kerst bij mijn ouders omdat mijn zussie met Kerst moet werken
Fijn weekend!
Ik moest al zowat janken bij het zien van de foto en het verhaal dat ze erbij vertelde.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was toch laatst een prijsvraag over hier op FOK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |