1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
No tnxquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe met je mee! Neem je ook een borrel? En bedankt voor je kaartje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:20 schreef tombolafan het volgende:
JA! Zit ik bij te lezen, ben ik eindelijk bij het eind van het vorige topic moet ik nondeju een kwartier afkoelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi!Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:18 schreef Ynske het volgende:
ing doe je morgen ofzo nog eens plaatjes van die tweevan je posten?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:20 schreef tombolafan het volgende:
JA! Zit ik bij te lezen, ben ik eindelijk bij het eind van het vorige topic moet ik nondeju een kwartier afkoelen!hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k heb vandaag de wiki voor je bijgehouden
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je het nou over Ing d'r borsten?
ik kan niet zien wanneer een topic dicht is he, ik was aan het typen, duurde wat lang en als ik m dan verstuur weet ik niet of t topic al dicht is, was niet bewust ofzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
M-M hou d'r over OP nou! Voor de vierde keer! En dan gewoon door het slotje gaan zitten miepen.
En begin niet over 'kliekjes', want vanmorgen hebben we nog heel gezellig met je zitten posten hier.
Waar of niet? Beetje goedkoop om het daar nou weer op te gooien.
Mijn god zeg...
Zo, die had ik nog onder de copy paste. Nu mag M-M verder zeiken over kliekjes en ga ik er niet meer op in. Beloofd. Benieuwd of M-M zich ook aan die belofte kan houden die ze nu al vier keer gedaan heeft.
Je had het dan ook ff alsnog kunnen editen danwel deleten en voor het evt. volgende topic bewaren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan niet zien wanneer een topic dicht is he, ik was aan het typen, duurde wat lang en als ik m dan verstuur weet ik niet of t topic al dicht is, was niet bewust ofzo
ik dacht juist, laat maar staan want ik wil het gezegd hebben maar t er in t nieuwe topic niet meer overhebbenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je had het dan ook ff alsnog kunnen editen danwel deleten en voor het evt. volgende topic bewaren.
Of gewoon NIET het laatste woord willen hebben als je al 3x hebt geroepen dat je erover ophoudt
Nee, m'n poesje...isda ook goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je het nou over Ing d'r borsten?
Was het maar al grabbagmeetdag he ?quote:
fotos van je poesje ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, m'n poesje...isda ook goed![]()
Ik zal direct de camera ff aansluiten
Nu wordt het serieus echt grappigquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik dacht juist, laat maar staan want ik wil het gezegd hebben maar t er in t nieuwe topic niet meer overhebben
ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was het maar al grabbagmeetdag he ?
Geloof me, die zijn leuker als die andere 2quote:
Dat bepalen we zelf wel jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geloof me, die zijn leuker als die andere 2van me
Show yor pussy womanquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, m'n poesje...isda ook goed![]()
Ik zal direct de camera ff aansluiten
Van allebei m'n poesjes...this must be your lucky day!quote:
Moeten er wel grijpzakken komen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was het maar al grabbagmeetdag he ?
Anders verzinnen we ze zelf wel zodat we kunnen daten Non en ik hoor ,jij doemdenkerquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van allebei m'n poesjes...this must be your lucky day!![]()
Ik zag het!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoi
k heb vandaag de wiki voor je bijgehouden
ik zie het net ja hier ook gemistquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:28 schreef oh-oh het volgende:
OH NEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Nu baal ik echt echt heeeeeeeeeeeeeeeeel erg serieus![]()
Ik heb het laatste journaal van Fredericks gemist
totaal onrustigquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:26 schreef Cat22 het volgende:
Kom ik thuis, lekker geïnstalleerd met katten en warme choco, wandel naar F&F, vind geen topic.Kijk bij de gesloten topics: ah, 2 minuten geleden. Er komt vast een retegoeie TT over 2 seconden.
![]()
5 minuten later.... nog niks. Ik denk 'Loveless'
Zit al te shaken op de bank.![]()
En ga dan zijn LaPo lezen. En toen ook maar de rest.En tegen die tijd was er weer een vers topicje.
![]()
En toen.... was er warme choco met slagroom en katten die met SeSa catnip kadootjes spelen.![]()
Hoest hier?
Ik baal dr echt van, ik had me zoooooooo voorgenomen om het te kijken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik zie het net ja hier ook gemist![]()
Maximaquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Maxima bij Serious Request was wel tof he?
http://player.omroep.nl/?aflID=10431450quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:28 schreef oh-oh het volgende:
OH NEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Ze was not amused toen ik de bovenkant van de doos omhoog deed, zoals je zietquote:
Ingie!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Catje![]()
Hier alles oke, ik hebbe vakaaaaansieeeee!
Kaas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desnoods gaan we elkaar grijpen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Anders verzinnen we ze zelf wel zodat we kunnen daten Non en ik hoor ,jij doemdenker
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
het stomnd nog wel op teletekst!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik zie het net ja hier ook gemist![]()
quote:
Jep, hebben we mooi gemist, keken we niet naar Laura toen ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik baal dr echt van, ik had me zoooooooo voorgenomen om het te kijken.
OMG ga een typecursus volgen ipv hier te trollen of zoquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het stomnd nog wel op teletekst!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:28 schreef oh-oh het volgende:
OH NEEEEEEEEEEEEEEEEE.
deksel dicht en gat in de zijkant makenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze was not amused toen ik de bovenkant van de doos omhoog deed, zoals je ziet
Nee Llllaura begon pas om 20.30 toch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jep, hebben we mooi gemist, keken we niet naar Laura toen ?
Naja das echt niet hetzelfde, sorry.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef Ynske het volgende:
t staat gewoon op uitzending gemist schatten
http://player.omroep.nl/?aflID=10431450
Stondt op teletekst hoor domboquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
Bij wijze van terugvindpost een foto van één van mij katermannen:
High van de kattenkruid die ze van SESA hebben gehad.
[ afbeelding ]
let niet op de vieze vloer, dat ligt er nog van het SESA pakje... nog niet gestofzuigd.
mee huilen met de man als je zn lipje ziet trillen !quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja das echt niet hetzelfde, sorry.
Zo een moment moet je live meevoelen
Ja...quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mee huilen met de man als je zn lipje ziet trillen !
bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het stomnd nog wel op teletekst!
Dat was op de tweede dag nadat ie was geadopteerd!!!!quote:Mevrouw was bloembollen aan het planten, en de hond groef ze uit. Mevrouw riep "foei" en de hond kwam op haar af. De vrouw schrok en viel (zat waarschijnlijk op haar hurken) en de hond schrok daarvan en blafte/gromde als reactie.
nou iddquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja...
Hoe kunnen we dat nou met zn allen vergeten
weer een celeb dood door wurgseksquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:38 schreef oh-oh het volgende:
Paul de Leeuw wilde zichzelf opknopen door vader Abraham Greys
waarom is hij eindelijk gestopt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mee huilen met de man als je zn lipje ziet trillen !
pensioen volgens mijquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waarom is hij eindelijk gestopt?
en zou hij nog dingen fout uitgesproken hebben tijdens zijn laatste?
ja schep er maar over op dat jij het wel gezien hebt !quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:40 schreef Ynske het volgende:
k wist niet dat jullie t wilde zien, hier stond t iig op
tis en blijft een sympathieke ventop tv maar ook in t echt
Ik was het niet ik zweer het!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:40 schreef Nonneke het volgende:
[..]
echt wie heeft die man uit zn dwangbuis gehaalt ?
Oww, op zo een historisch moment gil je toch evenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:40 schreef Ynske het volgende:
k wist niet dat jullie t wilde zien, hier stond t iig op
tis en blijft een sympathieke ventop tv maar ook in t echt
Jaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was het niet ik zweer het!
Shalali shalala!
Er is een mw bij Boulevard nu, die zegt:
"ik heb het nr vanmiddag een paar keer afgeluisterd () , en daarna ben ik even gaan lachen ( hard gelach ) en toen kreeg ik het liedje niet meer uit mn hoofd. Het is een soort oorwurm "
Geen idee wie dat was.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa
Dat fossiel van Teach Inn ofzo was dat
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was het niet ik zweer het!
Shalali shalala!
Er is een mw bij Boulevard nu, die zegt:
"ik heb het nr vanmiddag een paar keer afgeluisterd () , en daarna ben ik even gaan lachen ( hard gelach ) en toen kreeg ik het liedje niet meer uit mn hoofd. Het is een soort oorwurm "
Shalali shalalaquote:
Onze mooie rooie Duvel is een lieverd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
De rooie Poezz van A_E![]()
Zo ziet onze vloer er ook meestal uit hoor...behalve in het kwartiertje na het stofzuigen![]()
Mijn kleine poessies moeten nog ff in de emmer loaden
Teach Innquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa
Dat fossiel van Teach Inn ofzo was dat
euhm ik probeer gewoon mee te posten? we zouden erover ophouden, right?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG ga een typecursus volgen ipv hier te trollen of zo
Oh Ing, ik heb die van Frits nog heel lang op mn camera gehad, ik kwam ze laatst weer tegen , wrang blijft dat hequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Tom en Luna komen er aan![]()
Iedere keer als ik de camera aan de laptop hang komen de foto's van Ingetje met Loetje op de arm die net dood is voorbij.
Damn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |