fotos van je poesje ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, m'n poesje...isda ook goed![]()
Ik zal direct de camera ff aansluiten
Nu wordt het serieus echt grappigquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik dacht juist, laat maar staan want ik wil het gezegd hebben maar t er in t nieuwe topic niet meer overhebben
ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was het maar al grabbagmeetdag he ?
Geloof me, die zijn leuker als die andere 2quote:
Dat bepalen we zelf wel jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geloof me, die zijn leuker als die andere 2van me
Show yor pussy womanquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, m'n poesje...isda ook goed![]()
Ik zal direct de camera ff aansluiten
Van allebei m'n poesjes...this must be your lucky day!quote:
Moeten er wel grijpzakken komen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was het maar al grabbagmeetdag he ?
Anders verzinnen we ze zelf wel zodat we kunnen daten Non en ik hoor ,jij doemdenkerquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van allebei m'n poesjes...this must be your lucky day!![]()
Ik zag het!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoi
k heb vandaag de wiki voor je bijgehouden
ik zie het net ja hier ook gemistquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:28 schreef oh-oh het volgende:
OH NEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Nu baal ik echt echt heeeeeeeeeeeeeeeeel erg serieus![]()
Ik heb het laatste journaal van Fredericks gemist
totaal onrustigquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:26 schreef Cat22 het volgende:
Kom ik thuis, lekker geïnstalleerd met katten en warme choco, wandel naar F&F, vind geen topic.Kijk bij de gesloten topics: ah, 2 minuten geleden. Er komt vast een retegoeie TT over 2 seconden.
![]()
5 minuten later.... nog niks. Ik denk 'Loveless'
Zit al te shaken op de bank.![]()
En ga dan zijn LaPo lezen. En toen ook maar de rest.En tegen die tijd was er weer een vers topicje.
![]()
En toen.... was er warme choco met slagroom en katten die met SeSa catnip kadootjes spelen.![]()
Hoest hier?
Ik baal dr echt van, ik had me zoooooooo voorgenomen om het te kijken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik zie het net ja hier ook gemist![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |