quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja lekker, jij ook een warme choco?
Jullie hadden t ook telkens over een ander programma, we lulden gewoon heerlijk door elkaar heen toch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan ook ff hier kijken en denken 'oh dit onderwerp boeit me niet' en lekker doorgaan.
Als het hier over kinderen, tampons, spiraaltjes, penny-posters of weet ik wat gaat hou ik me gewoon ook ff afzijdig ipv te gaan ouwehoeren over de nutteloosheid van een SC.
Het idee van een SC is toch juist dat het gros van wat er besproken te nutteloos is om ergens anders te doen en dat alles wel kan. Dat je CHAT (=kletst) over wat je bezighoudt. En dat was hier voor een aantal mensen Popstars, maar het gros keek volgens mij nog ergens anders naar trouwens
BEL!quote:
ja en ik ga dus niet mn mond houden ergens overquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik een besproken onderwerp hier niet interessant/irritant vindt, dan zeg ik er gewoon NIKS over. Niks kusjekroel.
wijfquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*zit aan de Mede
hmmmm superpittige honingwijn
Die mensen die niet naar popstars keken keken iets anders en postten daar gewoon over en dat was allemaal prima en gezellig TOT jij kwam hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en ik ga dus niet mn mond houden ergens overik vond gewoon dat die popstars post typisch iets voor het popstars topic zijn zodat mensen die er niet naar kijken er ook nog iets aan hebben om hier te posten tijdens popstars, als er niks mee wordt gedaan prima.. blijf ik tijdens popstars weg maar ik geef er wel mn mening over
Ja ik pareer die poepstars shit van jullie met Paul, Chantal en Filemon.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jullie hadden t ook telkens over een ander programma, we lulden gewoon heerlijk door elkaar heen toch?
Ja, check de OP!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Is de final list van SS inmiddels al bekend?![]()
Hoi trouwens
ik niet, ik ben naar niemand van jullie persoonlijk geworden en persoonlijke dingen over mensen hier gaan zeggen en dat zal ik ook nooit doen, jullie daarentegen wel en weet je wat dat is alleen maar een zwaktebod.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wie kwam dr hier nu op de man spelend binnen???
Hooooooooo hooooo, ik heb ook eerst de sterren gerankt en daarna pas de poepsterren gekeken hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik pareer die poepstars shit van jullie met Paul, Chantal en Filemon.
En Goodbye was with me bitchessss![]()
Dus als mensen in de kroeg het over hockey hebben terwijl jij meer van handbal ben dan ga je niet ff met andere mensen wat kletsen maar ga je zeggen dat ze echt zuigen dat ze over hockey lullen en dingen roepen als 'mooie stick!'quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en ik ga dus niet mn mond houden ergens overik vond gewoon dat die popstars post typisch iets voor het popstars topic zijn zodat mensen die er niet naar kijken er ook nog iets aan hebben om hier te posten tijdens popstars, als er niks mee wordt gedaan prima.. blijf ik tijdens popstars weg maar ik geef er wel mn mening over
Jij was gewoon de tv-hoer van de avondquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hooooooooo hooooo, ik heb ook eerst de sterren gerankt en daarna pas de poepsterren gekeken hoor![]()
Ik ben van alle sterrenmarkten thuis ik
allemaal homos en lelijke dozen + lauraquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hooooooooo hooooo, ik heb ook eerst de sterren gerankt en daarna pas de poepsterren gekeken hoor![]()
Ik ben van alle sterrenmarkten thuis ik
wat een gejankzak , echt, ik meen het.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik niet, ik ben naar niemand van jullie persoonlijk geworden en persoonlijke dingen over mensen hier gaan zeggen en dat zal ik ook nooit doen, jullie daarentegen wel en weet je wat dat is alleen maar een zwaktebod.
En greys stel je niet zo aan het is maar the internetzzz.
en ja nu klaar
Hadden we dus ook gewoon in andere topics moeten doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik pareer die poepstars shit van jullie met Paul, Chantal en Filemon.
En Goodbye was with me bitchessss![]()
Ja, want ik deed ook nog Thomas Acda tussendoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij was gewoon de tv-hoer van de avond
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*pleurt mede in de gootsteen
BIER!
heb ik iets in die trant gezegd? neequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus als mensen in de kroeg het over hockey hebben terwijl jij meer van handbal ben dan ga je niet ff met andere mensen wat kletsen maar ga je zeggen dat ze echt zuigen dat ze over hockey lullen en dingen roepen als 'mooie stick!'![]()
You need to get laid
tis wel een heel verschil met Casper zo'n drolquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, want ik deed ook nog Thomas Acda tussendoor![]()
en nu zowaar de Pfaffs![]()
En vergeet Johhny niet, en je zou die dans-nicht ook wel doen zeker?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, want ik deed ook nog Thomas Acda tussendoor![]()
en nu zowaar de Pfaffs![]()
shhhhh, rustig, rustigquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb ik iets in die trant gezegd? nee
Kom op zeg, het kwam er toch gewoon op neerquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb ik iets in die trant gezegd? nee
Hahahahaha ja die gaat dat ding geheid slaan, gelukkig is die kop toch al plat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
tis wel een heel verschil met Casper zo'n drol![]()
Bruce gaat het hondje vast schoppen ofzo
Die dansnicht heul niet, vreselijk kreng vind ik datquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En vergeet Johhny niet, en je zou die dans-nicht ook wel doen zeker?
het is ook wel een heel lelijk hondjequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Non, ik heb den Deef nog NOOIT zo zien lachen als om die hond![]()
![]()
Zullen we even een poll houden wie zich hier aanstelt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik niet, ik ben naar niemand van jullie persoonlijk geworden en persoonlijke dingen over mensen hier gaan zeggen en dat zal ik ook nooit doen, jullie daarentegen wel en weet je wat dat is alleen maar een zwaktebod.
En greys stel je niet zo aan het is maar the internetzzz.
Dat heb je nou al drie keer beloofd.quote:en ja nu klaar
haatseks ftw!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus als mensen in de kroeg het over hockey hebben terwijl jij meer van handbal ben dan ga je niet ff met andere mensen wat kletsen maar ga je zeggen dat ze echt zuigen dat ze over hockey lullen en dingen roepen als 'mooie stick!'![]()
You need to get laid
Mn moeder heeft ook zo een lelijk dingetje, ik moet dr altijd van huilen als ik m zie,quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
het is ook wel een heel lelijk hondje
Ik doe met je mee! Neem je ook een borrel? En bedankt voor je kaartjequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
* checkt de OP en gaat gauw weer weg![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we even een poll houden wie zich hier aanstelt?
En een wedje leggen?
[..]
Dat heb je nou al drie keer beloofd.
Verder valt het me enorm tegen (en dat is niet aan jou M-M, maar gewoon in het algemeen) dat we hier dus klaarblijkelijk dingen WEL onuitgesproken moeten laten als je je ergens aan ergert met zijn allen. Ik dacht dat we laatst het tegenovergestelde hadden afgesproken hier. Klaarblijkelijk geldt dat dus toch niet in alle gevallen.
Oh ja, over kaartjes gesproken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe met je mee! Neem je ook een borrel? En bedankt voor je kaartje
de eerste? hoeveel was je er van plan dan / hoeveel haat heeft M-M nodig?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah de eerste vrijwilliger bied zich al aan?
nee helemaal niet, ik heb niks gezegd over de users van hier alleen over de posts en dat die beter in het popstar topic passen maar goed als er iets gezegd wordt wat de kliek die hier zowat altijd zit niet bevalt wordt er meteen in de aanval gegaan. Maar ik ben nooit persoonlijk geworden naar users toe, als in wat heb jij een rotkarakter, wat ben jij een jankwijf etc. zo netjes ben ik tenminste welquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom op zeg, het kwam er toch gewoon op neer
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je deze discussie met een melige bril bekijkt is hij veel leuker
Best wel hequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je deze discussie met een melige bril bekijkt is hij veel leuker
prima maar zullen we dan objectieve users vragen? anders is het M-M tegen de kliek.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we even een poll houden wie zich hier aanstelt?
En een wedje leggen?
ho ho, nu niet iedereen over t zelfde kammetje strijken. dr zijn ook mensen die zich er totaal niet tegenaan bemoeien die hier vaak komenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee helemaal niet, ik heb niks gezegd over de users van hier alleen over de posts en dat die beter in het popstar topic passen maar goed als er iets gezegd wordt wat de kliek die hier zowat altijd zit niet bevalt wordt er meteen in de aanval gegaan. Maar ik ben nooit persoonlijk geworden naar users toe, als in wat heb jij een rotkarakter, wat ben jij een jankwijf etc. zo netjes ben ik tenminste wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |