Voor mij wel. Voor mij is er maar één Benny en dat ben jijquote:
Dram eens niet zo door zeg, jeetjequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm dat happen hebben jullie al gedaan hoor
Reageer je ook nog even op mijn post?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm dat happen hebben jullie al gedaan hoor
Hij is Lennyquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor mij wel. Voor mij is er maar één Benny en dat ben jij
iemand discussieren over de lengte van kaasplankjes?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef oh-oh het volgende:
Maar nu is poepstars afgelopen toch?
Wat nu?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iemand discussieren over de lengte van kaasplankjes?
ondiplomatiek zal dan wel maar ik sta er nog steeds achter dus als je denkt dat ik sorry en ik zal het de volgende keer anders doen zal zeggen heb je t mis.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Reageer je ook nog even op mijn post?
Wat weet jij daar nou vanquote:
Nou, het was wel heel gezellig hier toch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dram eens niet zo door zeg, jeetjeKom je hier voor de gezelligheid of om te trollen?
alleen als je er ook oude kaas op hebtquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iemand discussieren over de lengte van kaasplankjes?
Oeh nice, volgende week zelfde tijd dusquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ondiplomatiek zal dan wel maar ik sta er nog steeds achter dus als je denkt dat ik sorry en ik zal het de volgende keer anders doen zal zeggen heb je t mis.
Hou er nou gewoon ff lekker over op joh. Als ze je irriteren, dan ga je toch ff wat anders doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ondiplomatiek zal dan wel maar ik sta er nog steeds achter dus als je denkt dat ik sorry en ik zal het de volgende keer anders doen zal zeggen heb je t mis.
Ik heb wel paardenrookvlees gekocht vandaagquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef Nonneke het volgende:
[..]
alleen als je er ook oude kaas op hebt
nee hoor ik heb mn punt wel gemaakt dat ga ik heus niet iedere week doen, zo'n jankzak ben ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh nice, volgende week zelfde tijd dus![]()
![]()
It's a date
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet eens een mini-kaasplankje en een mini kaasje voor in je bento?
Wat ben jij een ontzettend onvriendelijk en lichtgeraakt type zeg.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Boh, welke gezelligheid?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ben jij een ontzettend onvriendelijk en lichtgeraakt type zeg.
Zonde. Echt een bijdrage aan de gezelligheid enzo.
Hoiquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Ook lekker !quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb wel paardenrookvlees gekocht vandaag
Dat zeg je nu écht tegen de verkeerde, maar goed.quote:
Nee nee, Greys, neem een borrelquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeg je nu écht tegen de verkeerde, maar goed.
Maar ik ga wel even een zak M&M's leegvreten!
Ok misschien ben ik wel een beetje chago vandaag, maar ik sta nog steeds volledig achter wat ik gepost hebquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Nee hoor, want ik had een paar posts boven je gevraagd of M-M er mee kon kappen. En na jouw laatste post vraag ik het zelfde aan jou.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
Dat zeg je nu écht tegen de verkeerde, maar goed.
Maar ik ga wel even een zak M&M's leegvreten!
Ik weet niet wat jij gelezen hebt hoor, maar die reactie ben ik nergens tegengekomen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ok misschien ben ik wel een beetje chago vandaag, maar ik sta nog steeds volledig achter wat ik gepost heb, jullie moeten eens wat meer ruggegraat kweken ofzo ipv meteen te lopen huilen, kan niet altijd alleen maar![]()
zijn. 1 negatief ding dat gezegd wordt en meteen is het boehoeee
zij is gemeen en niet lief.Het is net het echte leven
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een zak suikerpinda's leeggegeten
ik ben niet ongesteld, sorry. Ben alleen niet op mn bek gevallen en ga me niet als een ohquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent ongesteld hé
Asjeblieft, zeg dat dat het is. Zeg dat je normaal niet zo bent
Nahja....quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:43 schreef ElisaB het volgende:
Weet je wat; zoek het allemaal lekker uit met elkaar...
Sorry hoor, maar wie kwam dr hier nu op de man spelend binnen???quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben niet ongesteld, sorry. Ben alleen niet op mn bek gevallen en ga me niet als een oh![]()
gedragen als ik iets irritant vindt, sorry. En ja Elisa ik houd erover op, maar ik vind het vrij laag dat de mensen hier meteen op de man gaan spelen en oordelen over mij geven terwijl niemand van hier mij ook maar een beetje kent.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:43 schreef ElisaB het volgende:
Weet je wat; zoek het allemaal lekker uit met elkaar...
Als ik een besproken onderwerp hier niet interessant/irritant vindt, dan zeg ik er gewoon NIKS over. Niks kusjekroel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben niet ongesteld, sorry. Ben alleen niet op mn bek gevallen en ga me niet als een oh![]()
gedragen als ik iets irritant vindt, sorry. En ja Elisa ik houd erover op, maar ik vind het vrij laag dat de mensen hier meteen op de man gaan spelen en oordelen over mij geven terwijl niemand van hier mij ook maar een beetje kent.
Nou, dat kan ik wel begrijpen, ik snap dr geen hol meer van hoor, wat een rare wendingquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Tot morgen allen, ik ga ff wat anders doen, want ik ben echt písnijdig nu.
Lekker dingquote:
Je kan ook ff hier kijken en denken 'oh dit onderwerp boeit me niet' en lekker doorgaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |