Voor mij wel. Voor mij is er maar één Benny en dat ben jijquote:
Dram eens niet zo door zeg, jeetjequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm dat happen hebben jullie al gedaan hoor
Reageer je ook nog even op mijn post?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm dat happen hebben jullie al gedaan hoor
Hij is Lennyquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor mij wel. Voor mij is er maar één Benny en dat ben jij
iemand discussieren over de lengte van kaasplankjes?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef oh-oh het volgende:
Maar nu is poepstars afgelopen toch?
Wat nu?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iemand discussieren over de lengte van kaasplankjes?
ondiplomatiek zal dan wel maar ik sta er nog steeds achter dus als je denkt dat ik sorry en ik zal het de volgende keer anders doen zal zeggen heb je t mis.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Reageer je ook nog even op mijn post?
Wat weet jij daar nou vanquote:
Nou, het was wel heel gezellig hier toch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dram eens niet zo door zeg, jeetjeKom je hier voor de gezelligheid of om te trollen?
alleen als je er ook oude kaas op hebtquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iemand discussieren over de lengte van kaasplankjes?
Oeh nice, volgende week zelfde tijd dusquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ondiplomatiek zal dan wel maar ik sta er nog steeds achter dus als je denkt dat ik sorry en ik zal het de volgende keer anders doen zal zeggen heb je t mis.
Hou er nou gewoon ff lekker over op joh. Als ze je irriteren, dan ga je toch ff wat anders doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ondiplomatiek zal dan wel maar ik sta er nog steeds achter dus als je denkt dat ik sorry en ik zal het de volgende keer anders doen zal zeggen heb je t mis.
Ik heb wel paardenrookvlees gekocht vandaagquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef Nonneke het volgende:
[..]
alleen als je er ook oude kaas op hebt
nee hoor ik heb mn punt wel gemaakt dat ga ik heus niet iedere week doen, zo'n jankzak ben ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh nice, volgende week zelfde tijd dus![]()
![]()
It's a date
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet eens een mini-kaasplankje en een mini kaasje voor in je bento?
Wat ben jij een ontzettend onvriendelijk en lichtgeraakt type zeg.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Boh, welke gezelligheid?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ben jij een ontzettend onvriendelijk en lichtgeraakt type zeg.
Zonde. Echt een bijdrage aan de gezelligheid enzo.
Hoiquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Wat ben jij een ontzettend onvriendelijk en lichtgeraakt type zeg.
Zonde. Echt een bijdrage aan de gezelligheid enzo.
Ook lekker !quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb wel paardenrookvlees gekocht vandaag
Dat zeg je nu écht tegen de verkeerde, maar goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |