Dit doen we elke vrijdagavond hier en je bent werkelijk de eerste die er over klaagt!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik bedoel meer post er inhoudelijk over, vertellen wie er nu op is, in een andere post wat diegene zingt en in een andere post wat een leuke trui iemand aan heeft gaat nergens over, daar is al een popstars topic voor kun je over die dingen geiten met anderen die er naar kijken
Piem0lquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
Nou vooruit, het mogen zelfs JULLIE tieten zijn
en DAT mag alleen in het poeptopic meneertjequote:
Ooooooh, zeg dat danquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
Nou vooruit, het mogen zelfs JULLIE tieten zijn
Ho ho jongedame, daar is vast een vloerbedekkingpoesttopic voor te vinden ergensquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef Ynske het volgende:
W5 détachant multi-usages is wonderspul
1 schepje in een halve liter water oplossen en met een beetje van die combi een vlek uit de vloerbedekking gekregen
huh?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ho ho jongedame, daar is vast een vloerbedekkingpoesttopic voor te vinden ergens
Ja maar dat is tegen de regels.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
ja ik post hier ook gewoon plaatjes van mij nieuwe platenspeler, want in het vinyltopic het het gewoon stil
Je zei trekkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
Je moet het ná het squirten ook meteen afpoetsen, niet in laten trekken
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:11 schreef Goodbye het volgende:
Nou Nonneke, m'n kat is ook heel blij met die doos!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
Oh, het is echt een paradijs voor haar, ze is gek op dozen. En nu mét slingers!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
ik voelde me al schuldig dat ik niks voor dr erin had gedaan, gelukkig is ze er blij mee
quote:
ik bedoel dit soort posts, als je geen idee hebt waar het overgaat/het niet kijkt begrijp je niks van deze posts, voor dit soort gegeit en gegeit als: Oh leuk jurkjequote:
Die is nu aan het posten in het " wat mag waar gepost worden topic".quote:
Ik zal ze blijven doen , heb jij ook iets te melden hierquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik bedoel dit soort posts, als je geen idee hebt waar het overgaat/het niet kijkt begrijp je niks van deze posts, voor dit soort gegeit en gegeit als: Oh leuk jurkjeis het popstars topic.
Meid, het is vrijdagavond, maak je niet druk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik bedoel dit soort posts, als je geen idee hebt waar het overgaat/het niet kijkt begrijp je niks van deze posts, voor dit soort gegeit en gegeit als: Oh leuk jurkjeis het popstars topic.
Ik lees zo'n post, weet niet waar het over gaat en lees gewoon verder. Echt, er zijn hier wel saaiere dingen waarover gepost wordtquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, het is echt een paradijs voor haar, ze is gek op dozen. En nu mét slingers!
Jij hebt Twitter, jij mag niet klagen over nutteloze korte kutberichtenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Sjongequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige met een kort lontje hier vanavondquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
wat zijn jullie toch allemaal heerlijk snel op de teentjes getrapt
ik maak me niet drukquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meid, het is vrijdagavond, maak je niet druk.
Schenk nog een wijntje in
Try usquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik maak me niet drukdat doen jullie, ik geef gewoon mijn mening.
Ik kan voortaan ook elk non-detail van elk tvprogramma dat ik kijk posten, kijken hoe snel jullie dat gaat irriteren
Ja hey zeg, tis hier geen gezelligheidstopic of zoquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
SjongeMogen we gewoon doen waar we zin in hebben hier?
Je maakt er wel een issue van zeg. We hebben het hier gewoon gezellig!
nee ik geef gewoon mijn mening ergens over en meteen *hap hap hap*quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige met een kort lontje hier vanavond
Je geeft je mening, maar als wij ons daar niet aan willen houden is het goed?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik kan voortaan ook elk non-detail van elk tvprogramma dat ik kijk posten, kijken hoe snel jullie dat gaat irriteren
Maar je bréngt het gewoon zo ondiplomatiekquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Doen joh, zei ik een paar posts geleden alquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tuurlijk jullie mogen zelf weten wat jullie doen, maar ik mag dan nog wel mijn mening gevenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je geeft je mening, maar als wij ons daar niet aan willen houden is het goed?
Mooi, slotje!
We happen niet, we gaan dr fijn op in en op doorquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik geef gewoon mijn mening ergens over en meteen *hap hap hap*
Zie mijn post hierboven ergens over het ondiplomatiekequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tuurlijk jullie mogen zelf weten wat jullie doen, maar ik mag dan nog wel mijn mening geven
spam anders eens jouw bezigheden hier, niet zeuren dat er geen tof onderwerp is als je zelf niet bijdraagtquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Ho, ho, ho.... niet zo genaraliseren. Ik ben heul niet op mn teentje getraptquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
euhm dat happen hebben jullie al gedaan hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We happen niet, we gaan dr fijn op in en op door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |