Op die maoam bijt ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet er ook niet aan blijven zuigen!
Ja... jammer...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En al helemaal met die sneeeeeeeeeeeuw
Ik had dus uren lang beide ramen wagenwijd openquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Watje, verwarming aan.![]()
Ik heb vandaag wel het raam dichtgedaan, staat altijd open, maar ik begon me zorgen te maken dat de verwarming zou bevriezen....
hyperflexibele kaakgewrichten??? Dat is dan juist handig toch? ik bedoel; oh, lastig!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis gewoon zo hoor
![]()
Overigens heb ik hyperflexibele kaakgewrichten en zou ik beide bezigheden niet te lang moeten bezigen
Als jij mij en Chico warm komt houden heb ik ook geen verwarming nodigquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:54 schreef Nonneke het volgende:
ik slaap met mn raam open hoor, extra deken dat wel
Het is wel handig maar het gaat wel zeer doen aan je kakenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hyperflexibele kaakgewrichten??? Dat is dan juist handig toch? ik bedoel; oh, lastig!
kom ik wel bij jou langsquote:
tuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als jij mij en Chico warm komt houden heb ik ook geen verwarming nodig![]()
En als ik alles niet uren open had laten staan dan had t ook niet gehoeven
Mja, vandaar dat woordje te natuurlijk...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is wel handig maar het gaat wel zeer doen aan je kaken
Op de fiets door die sneeuw?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kom ik wel bij jou langs
idd wat een fout! als je al bier hebt waarom zou je dan ook nog diverse dranken schenken!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:56 schreef trovey het volgende:
Ik gooi er even de kerstlunch op van vanmiddag....de vis en de wijn overgeslagen (vis lust ik niet en ik was met de auto) en let even op het foutje onderin....en dat voor een school
[ afbeelding ]
Zolang je het een niet met het ander verwisselt..... resume activity.quote:
Ik heb normaal ook altijd het klapraam boven het grote raam open.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
hier staat het raam echt altijd open, mag van mij alleen dicht als het HEEL hard of naar binnen regend, en als Fa Shi op zolder slaapt doe ik hem ook dicht als het onweert
Bedoel je Ijs?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:56 schreef trovey het volgende:
Ik gooi er even de kerstlunch op van vanmiddag....de vis en de wijn overgeslagen (vis lust ik niet en ik was met de auto) en let even op het foutje onderin....en dat voor een school
[ afbeelding ]
En nog even verder lezenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
idd wat een fout! als je al bier hebt waarom zou je dan ook nog diverse dranken schenken!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kom ik wel bij jou langs
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb normaal ook altijd het klapraam boven het grote raam open.
Maar ik heb dus op mn slaapkamer een balkondeur en een groot raam, ik had mazzel dat de wind goed stond anders had ik de sneeuw ook binnen gehad
Tis me nog niet overkomenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang je het een niet met het ander verwisselt..... resume activity.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wel gezellig
echt kerstsfeer in huis
Kijk dan toch ook gewoon heel beschaafd net als ik Pauw en Witteman johquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef Cat22 het volgende:
Wisten jullie dat het elke zaterdag hobby hoeren dag is? Een schaars geklede dame op Net5 heeft me net hierover geïnfomeerd.
Sinds de nachtploeg in de SC zo lekker gevuld is maak ik meer nacht tv mee dan me lief is.
Ahahahha.... maar kerst doet wel aan jou.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en ik doe niet eens aan kerst, kun je nagaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |