Ja... dat hoor ik wel vaker (ik onthoud ook echt vaak hele nutteloze informatie, heeeeeeeeeel handigquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het wordt bijna eng wat jij onthoudt.
laat maar weten waar je woont, spring ik in de autoquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Perfect![]()
![]()
6 jaar is niets
zie ik je zo?
Wel ff wassen eerst he?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
laat maar weten waar je woont, spring ik in de auto
spreek ik daarvoor mijn zoektalent aan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, die foto ken ik al CatjePatatje![]()
Ik wil reallifestream enzo![]()
Trusten Slaperds
ow wacht, dan duurt het iets langer...quote:
Eisert.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, die foto ken ik al CatjePatatje![]()
Ik wil reallifestream enzo![]()
Trusten Slaperds
Ja ik heb smaak, sorryquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En bedankt he! Nu ga ik morgen maar naar de slager want nu heb ik trek!![]()
![]()
Ll!
HEEEEJquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eisert.![]()
Je hebt mijn progamma meegekregen, tiet zat om een keer effeop en neer te komen. Kom je koffie drinken bij mij en haal ik zelfs vlaai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Doen wequote:Op zaterdag 19 december 2009 00:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eisert.![]()
Je hebt mijn progamma meegekregen, tiet zat om een keer effeop en neer te komen. Kom je koffie drinken bij mij en haal ik zelfs vlaai.
quote:
Assenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
laat maar weten waar je woont, spring ik in de auto
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEEEEJ![]()
Ik kreeg geen vlaai aangeboden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doen we![]()
Zing je ook bij een graadje of 25?Maar dan is De Jurk in zomerslaap.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Moet je maar niet na-apenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:48 schreef Cat22 het volgende:
Oh-oh, wist je al dat ik je haat?
Want jij hebt mij kennis laten maken met die stomme maoams en nu is die zak open en elke keer probeer ik hem leeg te eten maar dat lukt niet maar ik eet er wel zoveel dat ik misselijk ben en nog steeds lijkt die zak even vol.![]()
![]()
Eviiiiiilllll stuff!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tiroler Outfitje dan mss?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja hoor.Maar dan is De Jurk in zomerslaap.
![]()
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:
Veeg me opquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je maar niet na-apen![]()
lekker he?
Pijn aan je kaken krijg je dr van joh, tis nog dodelijker dan lang pijpen![]()
Ik ben nu aan mn tweede zak begonnen, maar wel na heel lang, ik at dr elke dag een paar uit mn bento
Watje, verwarming aan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:49 schreef oh-oh het volgende:
Mn bad is vol, mn bed is schoon opgelegd, ik heb voor het eerst OOIT ff de verwarming in de slaapkamer aangezet![]()
Ik had onder Poepstars het bed afgehaald en de ramen open gegooid en zo, ff luchten dacht ik.
De vloer leek wel bevroren net![]()
Ik ga zo voor Chico alvast de hittepit in bed mikken.
En dan mogen de honden het bed opwarmen terwijl ik nog een uur of twee ga badderen met mn Murakami
En al helemaal met die sneeeeeeeeeeeuwquote:
Je moet er ook niet aan blijven zuigen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je maar niet na-apen![]()
lekker he?
Pijn aan je kaken krijg je dr van joh, tis nog dodelijker dan lang pijpen![]()
Ik ben nu aan mn tweede zak begonnen, maar wel na heel lang, ik at dr elke dag een paar uit mn bento
OMG, dat had ik helemaal nog niet gezien...quote:
quote:
Op die maoam bijt ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet er ook niet aan blijven zuigen!
Ja... jammer...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En al helemaal met die sneeeeeeeeeeeuw
Ik had dus uren lang beide ramen wagenwijd openquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Watje, verwarming aan.![]()
Ik heb vandaag wel het raam dichtgedaan, staat altijd open, maar ik begon me zorgen te maken dat de verwarming zou bevriezen....
hyperflexibele kaakgewrichten??? Dat is dan juist handig toch? ik bedoel; oh, lastig!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis gewoon zo hoor
![]()
Overigens heb ik hyperflexibele kaakgewrichten en zou ik beide bezigheden niet te lang moeten bezigen
Als jij mij en Chico warm komt houden heb ik ook geen verwarming nodigquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:54 schreef Nonneke het volgende:
ik slaap met mn raam open hoor, extra deken dat wel
Het is wel handig maar het gaat wel zeer doen aan je kakenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hyperflexibele kaakgewrichten??? Dat is dan juist handig toch? ik bedoel; oh, lastig!
kom ik wel bij jou langsquote:
tuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als jij mij en Chico warm komt houden heb ik ook geen verwarming nodig![]()
En als ik alles niet uren open had laten staan dan had t ook niet gehoeven
Mja, vandaar dat woordje te natuurlijk...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is wel handig maar het gaat wel zeer doen aan je kaken
Op de fiets door die sneeuw?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kom ik wel bij jou langs
idd wat een fout! als je al bier hebt waarom zou je dan ook nog diverse dranken schenken!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:56 schreef trovey het volgende:
Ik gooi er even de kerstlunch op van vanmiddag....de vis en de wijn overgeslagen (vis lust ik niet en ik was met de auto) en let even op het foutje onderin....en dat voor een school
[ afbeelding ]
Zolang je het een niet met het ander verwisselt..... resume activity.quote:
Ik heb normaal ook altijd het klapraam boven het grote raam open.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
hier staat het raam echt altijd open, mag van mij alleen dicht als het HEEL hard of naar binnen regend, en als Fa Shi op zolder slaapt doe ik hem ook dicht als het onweert
Bedoel je Ijs?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:56 schreef trovey het volgende:
Ik gooi er even de kerstlunch op van vanmiddag....de vis en de wijn overgeslagen (vis lust ik niet en ik was met de auto) en let even op het foutje onderin....en dat voor een school
[ afbeelding ]
En nog even verder lezenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
idd wat een fout! als je al bier hebt waarom zou je dan ook nog diverse dranken schenken!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kom ik wel bij jou langs
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb normaal ook altijd het klapraam boven het grote raam open.
Maar ik heb dus op mn slaapkamer een balkondeur en een groot raam, ik had mazzel dat de wind goed stond anders had ik de sneeuw ook binnen gehad
Tis me nog niet overkomenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang je het een niet met het ander verwisselt..... resume activity.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wel gezellig
echt kerstsfeer in huis
Kijk dan toch ook gewoon heel beschaafd net als ik Pauw en Witteman johquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef Cat22 het volgende:
Wisten jullie dat het elke zaterdag hobby hoeren dag is? Een schaars geklede dame op Net5 heeft me net hierover geïnfomeerd.
Sinds de nachtploeg in de SC zo lekker gevuld is maak ik meer nacht tv mee dan me lief is.
Ahahahha.... maar kerst doet wel aan jou.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en ik doe niet eens aan kerst, kun je nagaan
idd!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op de fiets door die sneeuw?
Jij hebt dr echt zin in he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jamaar, daarvoor was Roseanne erop.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk dan toch ook gewoon heel beschaafd net als ik Pauw en Witteman joh
Nja, ik had ook een uurtje in gedachten, twas me ff ontschotenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier de ramen ff uurtje op de haken (stand 1 is niet Tom en Luna-proof) en dan vind ik het alweer fris zat.
Die ja en nee was van 1 tot eh...een uur of 3-4 geloof ik...ik was al wat eerder wegquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bedoel je Ijs?
Het is ze vergeven, kan ik nog terecht?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ahahahha.... maar kerst doet wel aan jou.![]()
Het dringt ongemerkt je leven binnen! Voor je het weet sta je met een spar in de lift.
hoorde het net ja, Hobby Hoeren Dagquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef Cat22 het volgende:
Wisten jullie dat het elke zaterdag hobby hoeren dag is? Een schaars geklede dame op Net5 heeft me net hierover geïnfomeerd.
Sinds de nachtploeg in de SC zo lekker gevuld is maak ik meer nacht tv mee dan me lief is.
OMG Cat!!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang je het een niet met het ander verwisselt..... resume activity.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef Cat22 het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 19 december 2009 01:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik hou het tempo hier niet meer bij, ik hou mijn ogen amper open, ik typ in slowmotion en druk herhaaldelijk op de returnknop...![]()
Lijkt me een mooi moment om gedag te zeggen en me voor te bereiden op een bezoekje aan mijn waterbed.
Veel plezier voor de nachtbrakers en welterusten voor de slaapgangers.
Ik kijk echt NOOIT net 5 geloof ik, moet t toch maar es proberenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
hoorde het net ja, Hobby Hoeren Dag![]()
![]()
Ik ga oh-ohdr bed vast opwarmen, truste all
JA. En ik schaam me er niet voor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG Cat!!!!![]()
[..]
kijk jij net5!
![]()
![]()
Je bedoeld tietentijd.....schakel ik altijd even door naar een niet-Nederlandse (commerciele) zenderquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik hou het tempo hier niet meer bij, ik hou mijn ogen amper open, ik typ in slowmotion en druk herhaaldelijk op de returnknop...![]()
Lijkt me een mooi moment om gedag te zeggen en me voor te bereiden op een bezoekje aan mijn waterbed.
Veel plezier voor de nachtbrakers en welterusten voor de slaapgangers.
Hé? Zwabber twitter je met Grol?quote:
Hahahaha, ik kijk vast ook wel eens... denk ik... Geen idee eigenlijk...quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:06 schreef P.F het volgende:
Ik heb niet veel te melden behalve dat mijn vader de een na nieuwste macbook pro had maar nu ook de nieuwste voor er bij, en hij is zoooo chilldie hou ik
(Ben bij m'n ouders op visiteee)
Ik zit hard te denken maar ik kan niks bedenken wat ik zou kunnen kijken op Net 5quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahaha, ik kijk vast ook wel eens... denk ik... Geen idee eigenlijk...![]()
Ik zag het ook al voor me ja.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie me zo naar binnen lopen met die honden en dat zo een spar me achterna komt
Gilmore Girls, Housequote:Op zaterdag 19 december 2009 01:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zit hard te denken maar ik kan niks bedenken wat ik zou kunnen kijken op Net 5
Geen tv wel Fok!?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet enveloppen schrijven voor het feestje van m'n schoonouders, dus geen tv hier![]()
Trusten AAEEJ![]()
Ik wil ook op bed, maar eerst Nibbit Rings
Nope en nopequote:
Ik zit aan de achtertafel en daar woont de laptop ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen tv wel Fok!?
Hier staan de honden ineens brokken te snacken met zn allen.
Die denken zeker dat t al zaterdagochtend is of zo
Dankzij het feit dat ik zoveel Net5 kijk heb ik nog geen shalali shalala gehoord.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:08 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeeeeeeheeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeee OOK BIJ PAUW EN WITTEMAN SHALALI SHALALA![]()
![]()
Lig ik dalijk met die oorwurm in bad urenlang
*kijkt in macbook spaarpot*quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:10 schreef P.F het volgende:
[..]
De ene is voor zijn werk en de andere voor privé... Uhuu!!
oh, ik heb nog pombar paprika!quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet enveloppen schrijven voor het feestje van m'n schoonouders, dus geen tv hier![]()
Trusten AAEEJ![]()
Ik wil ook op bed, maar eerst Nibbit Rings
Ik zag net dat ik bij hen Law & Order kijk, en medium & ghostwhisperer wel eens (ik ben van het 'zappen tot je iets leuks ziet' type)quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zit hard te denken maar ik kan niks bedenken wat ik zou kunnen kijken op Net 5
Ja nee dan moet je wel fokken gelukkigquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zit aan de achtertafel en daar woont de laptop ook
De katten kondigden net aan dat ze naar bed wilden, dus die liggen er al in hier.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen tv wel Fok!?
Hier staan de honden ineens brokken te snacken met zn allen.
Die denken zeker dat t al zaterdagochtend is of zo
Oeh Pombar!quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, ik heb nog pombar paprika!![]()
[..]
Ik zag net dat ik bij hen Law & Order kijk, en medium & ghostwhisperer wel eens (ik ben van het 'zappen tot je iets leuks ziet' type)
Ik heb ook een macbookquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*kijkt in macbook spaarpot*
*ziet bodem*
![]()
ooit
Oh Ingetje, wat een mooierds!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Tom op bed...mooierd he?![]()
[ afbeelding ]
Luna met meneer I. op bed.
[ afbeelding ]
En speciaal voor Non en Ll; stoeipoessies![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet vergeten te wassen na het stoeien![]()
[ afbeelding ]
De honden lagen op de bank te snurken, nu zijn de chihuahua's aan het eten, en dan verkassen ze zo naar mijn bed en Bil naar de badmatquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De katten kondigden net aan dat ze naar bed wilden, dus die liggen er al in hier.
Neuh, vroeg of laat heb jij die oorwurm ook wel in je oorquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dankzij het feit dat ik zoveel Net5 kijk heb ik nog geen shalali shalala gehoord.![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat niet een goede reden om te gaan Net5-en?
Pombar paprika is nieuw voor mij... is lekker maar doet me ergens aan denken... maar ik weet niet waaraan...quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh Pombar!
Nee die series kijk ik allemaal nooit
Nah niet zo veel gemist geloof ik, we hadden wel een relletjequote:Op zaterdag 19 december 2009 01:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh Ingetje, wat een mooierds!
Veel gemist? We hadden bezoek, lijkt zo raar hé. als de gastvrouw steeds achter de pc zit.
Paprika ken ik ook niet geloof ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pombar paprika is nieuw voor mij... is lekker maar doet me ergens aan denken... maar ik weet niet waaraan...![]()
Oh ja, house kijk ik ook! Hugh Laurie
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De honden lagen op de bank te snurken, nu zijn de chihuahua's aan het eten, en dan verkassen ze zo naar mijn bed en Bil naar de badmat
alhoewel ik het applaudiseer dat steeds minder mensen windows gebruiken, heb ik toch nog dit te zeggen:quote:
Als ik in bad ga dan ligt de rest al in bed en Billy ligt dan op de badmat, te wachten tot ik eindelijk es klaar benquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom Billy op de badmat? (en t valt me alweer 100% mee dat t niet Kees is die op de badmat moet...
)
Oh, ik dacht dat ie daar moest slapen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik in bad ga dan ligt de rest al in bed en Billy ligt dan op de badmat, te wachten tot ik eindelijk es klaar ben
Rel nr. 2quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ie daar moest slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |