Ja... dat hoor ik wel vaker (ik onthoud ook echt vaak hele nutteloze informatie, heeeeeeeeeel handigquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het wordt bijna eng wat jij onthoudt.
laat maar weten waar je woont, spring ik in de autoquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Perfect![]()
![]()
6 jaar is niets
zie ik je zo?
Wel ff wassen eerst he?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
laat maar weten waar je woont, spring ik in de auto
spreek ik daarvoor mijn zoektalent aan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, die foto ken ik al CatjePatatje![]()
Ik wil reallifestream enzo![]()
Trusten Slaperds
ow wacht, dan duurt het iets langer...quote:
Eisert.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, die foto ken ik al CatjePatatje![]()
Ik wil reallifestream enzo![]()
Trusten Slaperds
Ja ik heb smaak, sorryquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En bedankt he! Nu ga ik morgen maar naar de slager want nu heb ik trek!![]()
![]()
Ll!
HEEEEJquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eisert.![]()
Je hebt mijn progamma meegekregen, tiet zat om een keer effeop en neer te komen. Kom je koffie drinken bij mij en haal ik zelfs vlaai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Doen wequote:Op zaterdag 19 december 2009 00:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eisert.![]()
Je hebt mijn progamma meegekregen, tiet zat om een keer effeop en neer te komen. Kom je koffie drinken bij mij en haal ik zelfs vlaai.
quote:
Assenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
laat maar weten waar je woont, spring ik in de auto
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEEEEJ![]()
Ik kreeg geen vlaai aangeboden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doen we![]()
Zing je ook bij een graadje of 25?Maar dan is De Jurk in zomerslaap.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Moet je maar niet na-apenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:48 schreef Cat22 het volgende:
Oh-oh, wist je al dat ik je haat?
Want jij hebt mij kennis laten maken met die stomme maoams en nu is die zak open en elke keer probeer ik hem leeg te eten maar dat lukt niet maar ik eet er wel zoveel dat ik misselijk ben en nog steeds lijkt die zak even vol.![]()
![]()
Eviiiiiilllll stuff!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tiroler Outfitje dan mss?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja hoor.Maar dan is De Jurk in zomerslaap.
![]()
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:
Veeg me opquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je maar niet na-apen![]()
lekker he?
Pijn aan je kaken krijg je dr van joh, tis nog dodelijker dan lang pijpen![]()
Ik ben nu aan mn tweede zak begonnen, maar wel na heel lang, ik at dr elke dag een paar uit mn bento
Watje, verwarming aan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:49 schreef oh-oh het volgende:
Mn bad is vol, mn bed is schoon opgelegd, ik heb voor het eerst OOIT ff de verwarming in de slaapkamer aangezet![]()
Ik had onder Poepstars het bed afgehaald en de ramen open gegooid en zo, ff luchten dacht ik.
De vloer leek wel bevroren net![]()
Ik ga zo voor Chico alvast de hittepit in bed mikken.
En dan mogen de honden het bed opwarmen terwijl ik nog een uur of twee ga badderen met mn Murakami
En al helemaal met die sneeeeeeeeeeeuwquote:
Je moet er ook niet aan blijven zuigen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je maar niet na-apen![]()
lekker he?
Pijn aan je kaken krijg je dr van joh, tis nog dodelijker dan lang pijpen![]()
Ik ben nu aan mn tweede zak begonnen, maar wel na heel lang, ik at dr elke dag een paar uit mn bento
OMG, dat had ik helemaal nog niet gezien...quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |