idd!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op de fiets door die sneeuw?
Jij hebt dr echt zin in he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jamaar, daarvoor was Roseanne erop.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk dan toch ook gewoon heel beschaafd net als ik Pauw en Witteman joh
Nja, ik had ook een uurtje in gedachten, twas me ff ontschotenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier de ramen ff uurtje op de haken (stand 1 is niet Tom en Luna-proof) en dan vind ik het alweer fris zat.
Die ja en nee was van 1 tot eh...een uur of 3-4 geloof ik...ik was al wat eerder wegquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bedoel je Ijs?
Het is ze vergeven, kan ik nog terecht?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ahahahha.... maar kerst doet wel aan jou.![]()
Het dringt ongemerkt je leven binnen! Voor je het weet sta je met een spar in de lift.
hoorde het net ja, Hobby Hoeren Dagquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef Cat22 het volgende:
Wisten jullie dat het elke zaterdag hobby hoeren dag is? Een schaars geklede dame op Net5 heeft me net hierover geïnfomeerd.
Sinds de nachtploeg in de SC zo lekker gevuld is maak ik meer nacht tv mee dan me lief is.
OMG Cat!!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang je het een niet met het ander verwisselt..... resume activity.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef Cat22 het volgende:
Wisten jullie dat het elke zaterdag hobby hoeren dag is? Een schaars geklede dame op Net5 heeft me net hierover geïnfomeerd.
Sinds de nachtploeg in de SC zo lekker gevuld is maak ik meer nacht tv mee dan me lief is.
Trustequote:Op zaterdag 19 december 2009 01:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik hou het tempo hier niet meer bij, ik hou mijn ogen amper open, ik typ in slowmotion en druk herhaaldelijk op de returnknop...![]()
Lijkt me een mooi moment om gedag te zeggen en me voor te bereiden op een bezoekje aan mijn waterbed.
Veel plezier voor de nachtbrakers en welterusten voor de slaapgangers.
Ik kijk echt NOOIT net 5 geloof ik, moet t toch maar es proberenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
hoorde het net ja, Hobby Hoeren Dag![]()
![]()
Ik ga oh-ohdr bed vast opwarmen, truste all
JA. En ik schaam me er niet voor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG Cat!!!!![]()
[..]
kijk jij net5!
![]()
![]()
Je bedoeld tietentijd.....schakel ik altijd even door naar een niet-Nederlandse (commerciele) zenderquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik hou het tempo hier niet meer bij, ik hou mijn ogen amper open, ik typ in slowmotion en druk herhaaldelijk op de returnknop...![]()
Lijkt me een mooi moment om gedag te zeggen en me voor te bereiden op een bezoekje aan mijn waterbed.
Veel plezier voor de nachtbrakers en welterusten voor de slaapgangers.
Hé? Zwabber twitter je met Grol?quote:
Hahahaha, ik kijk vast ook wel eens... denk ik... Geen idee eigenlijk...quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:06 schreef P.F het volgende:
Ik heb niet veel te melden behalve dat mijn vader de een na nieuwste macbook pro had maar nu ook de nieuwste voor er bij, en hij is zoooo chilldie hou ik
(Ben bij m'n ouders op visiteee)
Ik zit hard te denken maar ik kan niks bedenken wat ik zou kunnen kijken op Net 5quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahaha, ik kijk vast ook wel eens... denk ik... Geen idee eigenlijk...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |