ik begreep dat het anders werd opgevat dus heb ik ook later nog uitgelegd HOE ik t bedoelde en vervolgens zit oh oh nog steeds erover door te jennen in de context hoe zij het verkeerd had opgevat. en ik gebruikquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhmm... M-M?
Je postte dit:
[..]
En in deze context (en gezien de discussie de net ervoor plaatsvond) kan dat verkeerd overkomen.
Voor mij betekent desmiley namelijk 'sukkel, domkop'. Ik las de post alsof wij de sukkels waren die niet op TT keken. En dat voelde niet zo prettig, eerlijk gezegd. Misschien bedoelde je het niet zo, maar het kan best zijn dat anderen het wel zo hebben opgevat. En dat roept dan reactie op.
Ik weet helemaal niet of ik dat wel red in 550 woorden...quote:
vvolgens mij niet, doet het alleen maar pijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, zeker spannend! Kan een navelbreuk kwaad eigenlijk?
Hoe oud is de jongeman? Ik had vandaag voor Satsu willen bellen, maar ben het vergeten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:13 schreef senesta het volgende:
Hallo!
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor Hummer om hem te laten castreren, het kan maandag al.
Wel spannend hoor![]()
Ze maken meteen zijn navelbreukje dicht dan.
Hoeft niet. Kan ook alleen een bultje zijn wat er af en toe uitplopt. Zoals een vriend van mij het liefkozend noemde: 'mien dermpke'.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vvolgens mij niet, doet het alleen maar pijn
Ik hou van zoeken en ik heb m gevonden...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe oud is de jongeman? Ik had vandaag voor Satsu willen bellen, maar ben het vergeten.Zijn stoeipartijen met moeder en oompje worden steeds serieuzer met gegrom en al.
Ik ben trouwens zo slecht in zoeken: krijg het topic met de foto van de jurk niet gevonden en vanaf deze pc kan ik niet op mijn oude PB account.
Mien dermke... dat vind ik eigenlijk nog best vies klinken...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Kan ook alleen een bultje zijn wat er af en toe uitplopt. Zoals een vriend van mij het liefkozend noemde: 'mien dermpke'.
En kan kwaad als het breukje beklemd raakt. Dan moet je meteen laten ingrijpen want anders sterft het stukje darm af en kan het dier overlijden.
Ga nou niet onnodig rijden met dit weer!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat zei je, maar dan vieren wij dus kerst met de familie... als t morgen overdag meevalt met de gladheid misschien heeel misschien kom ik dan wel...
ik postte alweer gewoon mee, maar men vond het nodig om mijn gewone posts in de meest negatieve manier op te vatten en mij daar vervolgens belachelijk mee te maken en dan maar roepen dat IK van geen ophouden weet, sorry maar daar kan ik weer niet zo goed tegenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:21 schreef senesta het volgende:
Dan is er blijkbaar van beiden kanten iets verkeerd begrepen/opgevat.
En teksten op internet kunnen nou éénmaal makkelijk verkeerd opgevat worden, zullen we het daar gewoon bij laten dan?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:13 schreef senesta het volgende:
Hallo!
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor Hummer om hem te laten castreren, het kan maandag al.
Wel spannend hoor![]()
Ze maken meteen zijn navelbreukje dicht dan.
Hoe doe je dat!?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou van zoeken en ik heb m gevonden...![]()
Sc 423: LOGen? Wat is dat?
ja, laten we nou maar gewoon over kaasplankjes pratenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:21 schreef senesta het volgende:
Dan is er blijkbaar van beiden kanten iets verkeerd begrepen/opgevat.
En teksten op internet kunnen nou éénmaal makkelijk verkeerd opgevat worden, zullen we het daar gewoon bij laten dan?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga nou niet onnodig rijden met dit weer!(wel lief hoor.
)
Kom je voor de jurken of voor de zang? Want als je voor het laatste komt heb ik nog en concert op de 30ste in de aanbieding. Zonder jurken, maar met meer koren en je zit warm en droog.
Wel accurraat. In de meeste gevallen is het een stuk darm wat (wel onder je huid nog) even hallo komt zeggen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mien dermke... dat vind ik eigenlijk nog best vies klinken...
Grapjas!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
men het zit tegen, ik heb die dag 2 verjaardagen...
![]()
Doe anders 9 januari je jurk aan?
en zing ook even een stukje daar!![]()
Kaas.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, laten we nou maar gewoon over kaasplankjes praten
Hij is nu even ruim een half jaar en hij word ook steeds baldadiger, hij wilde me zelfs bijten van de week toen ik hem ergens had weggehaald.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe oud is de jongeman? Ik had vandaag voor Satsu willen bellen, maar ben het vergeten.Zijn stoeipartijen met moeder en oompje worden steeds serieuzer met gegrom en al.
Ik ben trouwens zo slecht in zoeken: krijg het topic met de foto van de jurk niet gevonden en vanaf deze pc kan ik niet op mijn oude PB account.
Hahaha, ik wist nog dat iemand gepost had "ik herkende je", dus ik heb gezocht op Cat22+ik herkende je+foto in F&Fquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat!?![]()
Dus, voor ing (ben je er nog?) De Jurk!
[ afbeelding ]
Qua weer staan we er morgen weer zo bij.![]()
*legt bergschoenen, thermo ondergoed, handschoenen, poncho en kniekousen klaar*
Neeeeeeee niet weer, ik heb helemaal geen kaasplankje, dat weet je nou toch wel ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, laten we nou maar gewoon over kaasplankjes praten
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij is nu even ruim een half jaar en hij word ook steeds baldadiger, hij wilde me zelfs bijten van de week toen ik hem ergens had weggehaald.
En hij krijgt een katerstaart, van die vette plekken op zijn staart.
Verder doet hij het echt hartstikke goed, ruim 5 kilo en een geweldig beestje, hij praat terug en hij is echt altijd om je heen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |