quote:
Niets aan kerst doen Ll tochquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dont fok with mah huisjah, die heb ik al 20 jaar ofzo![]()
En die ballen zijn van m'n ouders geweest, kreeg een hele zooi toen ik vorig jaar rond deze tijd net verhuisd wat en ze 't zieig vonden dat ik niks aan kerst deed
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:50 schreef trovey het volgende:
Maak ik net een duik met toestenbord en al richting grond....was even vergeten dat het niet handig is om te leunen op die uittrekbare plateau''s van een computerkast waar je je toetsenbord opzet
Zeg sowwy tegen het huisjequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sowwy![]()
Wij hebben hier nog steeds de ballen van m'n moeder in de boom.![]()
Ze zijn onbreekbaar en nog steeds haske leuk, dus ik zal ze straks weer van zolder halen.
tokkies komen toch niet op fokquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Mss handig dat de posts over bovenstaande geplande actie ff verwijderd worden?![]()
Wel plannen voor de kerst he? Dan heeft ze iig een heerlijke kerst
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:34 schreef Ml-etje het volgende:
Ow ennevindt dat het kittje mee mag
en heb d'r vanmiddag een bakje vlees gegeven dat ging beter dan hondenbrokken
Mips is niet retarded, Mips = kat. Geef het een paar dagen. Yoko zit nu alleen nog maar vanaf de grond ballen eruit te tikken hier, terwijl ze de eerste 2 dagen telkens in de boom klom.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Kerstboom, werd alleen al tijdens het opzetten aan gevreten door m'n retarded cat Mips, dus vraag me af oftie uberhaupt kerst haalt![]()
[ afbeelding ]
Resultaat van klus-werk, 2 lampjes en een lijst, hing eerst niks daar en dat was zo kaal. Overigens daarboven nog de welbekende plank waar Mips ooit is geklommen en een zooi DVDs naar beneden heeft weten te mikken![]()
En uiteraard inspectie van de nieuwe sloopbare goederen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niets gebroken verder?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:50 schreef trovey het volgende:
Maak ik net een duik met toestenbord en al richting grond....was even vergeten dat het niet handig is om te leunen op die uittrekbare plateau''s van een computerkast waar je je toetsenbord opzet
Ik!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Mips is niet retarded, Mips = kat. Geef het een paar dagen. Yoko zit nu alleen nog maar vanaf de grond ballen eruit te tikken hier, terwijl ze de eerste 2 dagen telkens in de boom klom.
En om in kerstsferen te blijven, TADAAAAAA! Jurken! (sneeuw = echt en was sfeervol maar koud)
[ afbeelding ]
Ik sta er ook op, wie kent me nog?
Komt door jullie...zit ik even rustig te lezen en dan ineens.........heb ik jouw houding op de bank een tijdje terugquote:
Neu, wel even een vreemde houding gehad die je niet meer moet hebben op een bepaalde leeftijd en als je niet aan yoga doetquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Mss handig dat de posts over bovenstaande geplande actie ff verwijderd worden?![]()
Wel plannen voor de kerst he? Dan heeft ze iig een heerlijke kerst
Jij bent vast iemand die niet met het gezicht zichtbaar op de foto staatquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Mips is niet retarded, Mips = kat. Geef het een paar dagen. Yoko zit nu alleen nog maar vanaf de grond ballen eruit te tikken hier, terwijl ze de eerste 2 dagen telkens in de boom klom.
En om in kerstsferen te blijven, TADAAAAAA! Jurken! (sneeuw = echt en was sfeervol maar koud)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg sowwy tegen het huisje![]()
![]()
En ik doe met kerst vrij weinig boeiends, ik heb één klein kerstboompje staan, thats all. Ik pak niet zo uit / leef er niet zo naartoe als anderen Ml-etje
Wel hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij vast vast iemand die niet met het gezicht zichtbaar op de foto staat
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tokkies komen toch niet op fok
Wat een gave foto Cat!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
AUW!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Komt door jullie...zit ik even rustig te lezen en dan ineens.........heb ik jouw houding op de bank een tijdje terug
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel hoor.
= dapper.![]()
Ik sta uiterst rechts.
Waar ga je naartoe? Vaak kun je heel lekker wandelen op die plekken. En apres ski kun je prima met een wankele schouder.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:59 schreef Enfermera het volgende:
Ohjaaa that reminds me, ik ben ook op vakantie van de 19e t/m de 27eJeujj! Wintersport. Nouja. Niet voor mij
ga ik natuurlijk niet doen met mn schouder. Maar kan iig wel gezellig mee
Solden (met trema op de o maar die doet het niet bij mij), in Oostenrijkquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe? Vaak kun je heel lekker wandelen op die plekken. En apres ski kun je prima met een wankele schouder.
Daar houd ik dus ook niet van. Maar deze foto staat volgens mij ook al op andere plaatsen en tis een beetje promotie van ons koor. Dus dat mag.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:01 schreef trovey het volgende:
[..]
en dapper hoor...de enige foto die van mij rondwaart op Internet heb ik net een paar weken verwijdert
...snap die dames ook niet hier op FOK! die met hun hele "hebben en houden" hier in een bepaald topic staan.....daar gaan ze ooit spijt van krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |