Net zo normaal als ik ben.quote:
Dat lijkt me ook lekker maar dan steek ik weer zo raar in elkaar dat ik geen geld wil uitgeven aan die relatief dure dingen terwijl ik prima in staat moet zijn een boterham te eten. Soort zelfkastijding dus.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alhoewel ik dat wel eens gedaan heb (en het is lang niet zo slecht als je denkt, de kruskovac viel slechter in de ochtend), nee meestal een fruit drinkontbijtje of iets met yoghurt ofzo
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou zo ver zou ik niet willen gaan![]()
maar nee ik krijg ook geen brood door m'n strot in de ochtend, in de middag een vers broodje is dan wel weer
wij hebben hier een sapcentrifuge staanquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net zo normaal als ik ben.![]()
[..]
Dat lijkt me ook lekker maar dan steek ik weer zo raar in elkaar dat ik geen geld wil uitgeven aan die relatief dure dingen terwijl ik prima in staat moet zijn een boterham te eten. Soort zelfkastijding dus.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee jij bent stoer met je crackertjes
Zonder lichtjes erin? Dat ziet er toch niet uit johquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Feauteau!
[..]
Oh wacht dan nog maar even met de feauteau
[..]
Snacken op zaterdag
Hier stoomaardappeltjes met winterdressing (?) en een beenhammetje straks
Wel foto's als het klaar is dan steken we wel een paar veren op een zekere plekquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:33 schreef Ml-etje het volgende:![]()
even aso pronken hier
de keuken wordt mooohooi (maar ze zijn nog niet klaar dus ben weer weg).
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:34 schreef Ml-etje het volgende:
Ow ennevindt dat het kittje mee mag
en heb d'r vanmiddag een bakje vlees gegeven dat ging beter dan hondenbrokken
Goede vriend, ik moet je nu echt even corrigeren. Het 's winters in huis halen van groenblijvend spul, zoals een naaldboom of hulst, is een heidens gebruik om rond de winterzonnewende de komst van de lente af te roepen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ja jij had heul geen kerstboom he![]()
heiden
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:34 schreef Ml-etje het volgende:
Ow ennevindt dat het kittje mee mag
en heb d'r vanmiddag een bakje vlees gegeven dat ging beter dan hondenbrokken
Grote ballen voor een klein boompje.....ergens een voorbeeld gezienquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Kerstboom, werd alleen al tijdens het opzetten aan gevreten door m'n retarded cat Mips, dus vraag me af oftie uberhaupt kerst haalt![]()
[ afbeelding ]
Resultaat van klus-werk, 2 lampjes en een lijst, hing eerst niks daar en dat was zo kaal. Overigens daarboven nog de welbekende plank waar Mips ooit is geklommen en een zooi DVDs naar beneden heeft weten te mikken![]()
En uiteraard inspectie van de nieuwe sloopbare goederen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel foto's als het klaar is dan steken we wel een paar veren op een zekere plek
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel foto's als het klaar is dan steken we wel een paar veren op een zekere plek
Verhuizen gaan we volgend weekend.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wanneer ga je verhuizen?
Anders jat je hem nu vast en dan breng je hem ff stiekem alvast bij een FFer onder![]()
Greys
Kerstboomquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Kerstboom, werd alleen al tijdens het opzetten aan gevreten door m'n retarded cat Mips, dus vraag me af oftie uberhaupt kerst haalt![]()
[ afbeelding ]
Resultaat van klus-werk, 2 lampjes en een lijst, hing eerst niks daar en dat was zo kaal. Overigens daarboven nog de welbekende plank waar Mips ooit is geklommen en een zooi DVDs naar beneden heeft weten te mikken![]()
En uiteraard inspectie van de nieuwe sloopbare goederen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat vast opvallen dat de kat spontaan verdwijnt net op het moment dat jullie verhuizen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verhuizen gaan we volgend weekend.
Maar denk dat 2x verhuizen miss wat teveel is voor een buitenkat?
Show hem vanavond, zat ne even vorige topic bij te lezen.
Maaruh Greys![]()
Dont fok with mah huisjah, die heb ik al 20 jaar ofzoquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll![]()
Maar dat huisje onder je boom![]()
Het spiraal met rooie saus en kaas was trouwens![]()
Al eet ik persoonlijk liever altijd brood.
een kerstboom met hydrocelequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Grote ballen voor een klein boompje.....ergens een voorbeeld gezien
Sowwyquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dont fok with mah huisjah, die heb ik al 20 jaar ofzo![]()
En die ballen zijn van m'n ouders geweest, kreeg een hele zooi toen ik vorig jaar rond deze tijd net verhuisd wat en ze 't zieig vonden dat ik niks aan kerst deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |