cat22 is eigenlijk niet meer van deze tijd, ze is zoooooo gisterochtendquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Amerikaanse tijd eerder....en dan de westkust
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
cat22 is eigenlijk niet meer van deze tijd, ze is zoooooo gisterochtend
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Jetlag is hell, dat je dat maar weet.![]()
En hoe ik aan die rare ontbijttijd kom? Da's meestal een combinatie van niet ontbijten als ik opsta (want dan krijg ik niks door mijn keel) en een drukke werkdag waardoor de lunch erbij inschiet. Verder dan en gesnaaid koekje of een stuk fruit kom ik dan meestal niet.
Avondeten smaakt dan des te beter.Maar goed is het niet en gelukkig komt het niet heel vaak voor, een keer in de maand of zo.
Nee hoor, officieel avondeten. Zowel qua tijd als qua voedsel. Prakje, groentjes en vleesje. Maar dan zonder andere noemenswaardige maaltijden in de 23 uur (da's incl. nacht) die eraan vooraf gingen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is dus eigenijk gewoon je avondeten maar dan koud....dat doe ik regelmatig in het weekend
Greyssie!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
Blijdorp was weer zo leukBen echt heel blij met het abonnement!
A-E wat tof, je SS pakje!![]()
![]()
Ik weet geloof ik al wie jouw SS is en die van Zwabbert weet ik ook denk ik![]()
(Leuk!)
Even teruggelezen en van mij hoeft er ook niemand weg hoor (van niemand toch? heb het nergens gelezen in elk geval). Hoop alleen dat het gewoon een beetje normaal en gezellig kan voortaan
kom we gaan met zijn allen in R&P in relatietherapiequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
Blijdorp was weer zo leukBen echt heel blij met het abonnement!
![]()
Ik weet geloof ik al wie jouw SS is en die van Zwabbert weet ik ook denk ik![]()
(Leuk!)
Even teruggelezen en van mij hoeft er ook niemand weg hoor (van niemand toch? heb het nergens gelezen in elk geval). Hoop alleen dat het gewoon een beetje normaal en gezellig kan voortaan
Aha medebroodhater...quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, officieel avondeten. Zowel qua tijd als qua voedsel. Prakje, groentjes en vleesje. Maar dan zonder andere noemenswaardige maaltijden in de 23 uur (da's incl. nacht) die eraan vooraf gingen.
Ik haat brood, zal ik thuis nauwelijks klaarmaken,. Het liefst at ik altijd 2 keer per dag warm.
post je aanwijzingen eensquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
![]()
(Leuk!)
quote:
Ja jottem, lekker allemaal bij Re in zijn nek gaan zitten!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kom we gaan met zijn allen in R&P in relatietherapie
Dat doe ik de 16e of de 17equote:
mijn ontbijt is vloeibaarquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Aha medebroodhater.......ik zit meestal aan dingen als crackers en zo....dat brood gaat er niet echt in
Voor de vezels en zo eet ik op het werk braaf 2 sneetjes. Per dag. Maar thuis is het al gauw cracker, restje pasta van de dag ervoor (telt dan niet als warme hapquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Aha medebroodhater.......ik zit meestal aan dingen als crackers en zo....dat brood gaat er niet echt in
Ik zal eens een piccie zoeken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]Catbeeb! Ik ben zo benieuwd naar die jurk die je aan hebt met zingen!
quote:[..]
Ja jottem, lekker allemaal bij Re in zijn nek gaan zitten!![]()
Bier?quote:
Feauteau!quote:
Oh wacht dan nog maar even met de feauteauquote:Alleen zit er nog niks in![]()
Snacken op zaterdagquote:We waren even bij mijn schoonvader gaan kijken of hij nog spul had om erin te doen, maar hij was niet thuis en we konden het niet vinden doordat ie zoveel zooi heeft
Maar Puk is er iig niet bang voor xD Bleef gewoon zitten toen we 'm naar binnen sleepten!
En net lekker gegeten (snackbar), slecht, I know, maar wel heeeel lekkerrr
Aha ik ben normaalquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor de vezels en zo eet ik op het werk braaf 2 sneetjes. Per dag. Maar thuis is het al gauw cracker, restje pasta van de dag ervoor (telt dan niet als warme hap) of een salade. En harde broodjes gaan er ook prima in.
alhoewel ik dat wel eens gedaan heb (en het is lang niet zo slecht als je denkt, de kruskovac viel slechter in de ochtendquote:
Drinkontbijtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |