quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik gebruik hem al, maar jij ziet hem niet met jouw instellingen
quote:
Verjaardag en moederdag zijn nog ver weg.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Verjaardag, moederdag desnoods vaderdag....stel desnoods een ALTER-EGO dag in
.....oh wacht....stel een nieuwe traditie in...cadeautje geven om 0.00 uur bij oud en nieuw.....al die zoenen en handjes geven is ook altijd maar zo zo
Als ik een hele pizza op heb past er niks anders meer bij hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:49 schreef ElisaB het volgende:
Ik zeg pizza
(en zo'n ander broodje toe)
Dan maandag zelf maar een teiltje kopenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Verjaardag en moederdag zijn nog ver weg.
En ALTER-EGO dag is het hier al elke dag in huize A-E.
Cadeautjes geven met oud en nieuw... dat gaat hem ook niet worden, ik moet nieuwjaarsdag alweer vroeg beginnen met werk.
Burp....net eten op....was het middagetenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
oeh de bezorg indo is langsgekomen, sateschotel met bami, sambal telor en pisang goreng
Er zit niks anders op.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan maandag zelf maar een teiltje kopen
Wast lekker?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Burp....net eten op....was het middageten
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Er zit niks anders op.
En nu ga ik even douchen enzo en daarna lekker Sushi eten.![]()
Tot later vanavond.
Mwah...was patat en een frikandelletje uit de oven met appelmoes (tja zaterdag is een rommeldag hier)....niet zo vreemd hoor dat je op vreemde tijden ontbijt als je onregelmatig werk hebt....ik heb geen excuus...was gewoon laatquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wast lekker?
Ik ontbijt soms om deze tijd.Na een werkdag.
![]()
![]()
Mijn saucijzenbroodje begint al heerlijk te ruiken. Tis zo'n grote, van de warme bakker.
Niks mis met patat op zaterdag. Dat maakt mijn moeder ook altijd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Mwah...was patat en een frikandelletje uit de oven met appelmoes (tja zaterdag is een rommeldag hier)....niet zo vreemd hoor dat je op vreemde tijden ontbijt als je onregelmatig werk hebt....ik heb geen excuus...was gewoon laat
anders een creative zen stone kopen, is 2 a 3 tientjes ofzo, en veel kleiner worden ze nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:00 schreef trovey het volgende:
Even reaktie gegeven op een zeer compact MP3 spelertje met radio......die Mi2 is niet zo handig als je aan het wandelen bent....eens zien wat er van komt.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:59 schreef Ingetje79 het volgende:
A_E![]()
Hier spiraaltjes () macaroni met een sausje en geraspte kaas en Ketjap
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks mis met patat op zaterdag. Dat maakt mijn moeder ook altijd.
Tja... onregelmatige werktijden... Wat versta jij daaronder? Ik werk (momenteel) drie dagen in de week van half 9 tot 17.00 uur (met af en toe avondwerk erbij). Normale kantoorslaaftijden dus.
En bedankt he?quote:
engelse tijd nogquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan aan ontbijten op dit tijdstip
je failt in het quotenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
anders een creative zen stone kopen, is 2 a 3 tientjes ofzo, en veel kleiner worden ze niet
heeft alleen geen fm, maar de kwaliteit van radio in je mp3 is toch altijd ruk
(afgezien van de nieuwe ipod shuffle dan, maar das gewoon een batterijtje met een snoertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |