1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
bij pa, en geen idee waarom ik zo warrig benquote:Op woensdag 16 december 2009 22:51 schreef Maes het volgende:
[..]
Waar zit je nu bij Pa of bij Ma? En waarom ben je in de war, vertel het tante Maes maar
Telefoon?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Gaaf.
Geweldige dag gehad.
Ik was alleen mijn camera vergeten.
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's apart, ik quote jou voordat je gepost had.
Ik zal even een verslagje tikken.
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bij pa, en geen idee waarom ik zo warrig ben
lijkt wel alsof we een gaslek hebben ofzo
oh jeequote:Op woensdag 16 december 2009 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
heb je het begin van je seks-blunder al gelezen?
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:03 schreef JJH het volgende:
Ik heb vandaad trouwens in totaal één uur en tien minuten vertraging gehad.
eh, zoals ik boven je al zei; misschien beter van niet...quote:
ah! wow, dat is wel bijzonder dan... maar als er pas weer een elfstedentocht komt als jij oma wordt kunnen we nog wel even wachten dus...quote:Op woensdag 16 december 2009 23:06 schreef Maes het volgende:
Ik ben in '63 geboren, elfstedenjaar. Mijn moeder is geboren in '33, elfstedenjaar en mijn zoon in '85, elfstedenjaar. Hoe bijzonder is dat?
Liefje dat moeten ze samen uitvechten, bemoei je er maar niet mee. Straks heb jij het gedaan.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
je hebt trouwens wel ruzie met je vrouw omdat je haar niet meegevraagd hebt...![]()
Je bent niet de enige. Heb het gevoel in mijn hoofd alsof ik een dikke neut op heb. Heb ik niet. Heb de fles Limoux blanqet nog nieteens open gemaakt. En dan moet ik ook nog wakker blijven tot na 0.00 uurquote:Op woensdag 16 december 2009 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bij pa, en geen idee waarom ik zo warrig ben
lijkt wel alsof we een gaslek hebben ofzo
Trusten, tot morgen Secret Santa Dayquote:Op woensdag 16 december 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Ze gingen naar Ciske de Rat, die mensen van die voorstelling Maes
Ik ga tukkie doen.
Tot morgen met de Secret Santa Dayyyyyy!
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:07 schreef Maes het volgende:
[..]
Liefje dat moeten ze samen uitvechten, bemoei je er maar niet mee. Straks heb jij het gedaan.
slaap lekker!!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Ze gingen naar Ciske de Rat, die mensen van die voorstelling Maes
Ik ga tukkie doen.
Tot morgen met de Secret Santa Dayyyyyy!
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Heb het gevoel in mijn hoofd alsof ik een dikke neut op heb. Heb ik niet. Heb de fles Limoux blanqet nog nieteens open gemaakt. En dan moet ik ook nog wakker blijven tot na 0.00 uur
Dat is best behoorlijk bijzonder ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:06 schreef Maes het volgende:
Ik ben in '63 geboren, elfstedenjaar. Mijn moeder is geboren in '33, elfstedenjaar en mijn zoon in '85, elfstedenjaar. Hoe bijzonder is dat?
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waarom moet je wakker blijven!? Toch niet voor SS???
Waarom moet je wakkerblijven tot na twaalven?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Heb het gevoel in mijn hoofd alsof ik een dikke neut op heb. Heb ik niet. Heb de fles Limoux blanqet nog nieteens open gemaakt. En dan moet ik ook nog wakker blijven tot na 0.00 uur
Nog heel lang wachten. Ik word ook niet mama genoemd dus ik denk niet dat ik ooit oma genoemd ga worden.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah! wow, dat is wel bijzonder dan... maar als er pas weer een elfstedentocht komt als jij oma wordt kunnen we nog wel even wachten dus...
dat kan ik me wel voorstellen ja!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]Tuurlijk wel
Ik ben raaaaazend benioeuwd naar de hint over wie nou mijn secret santa is. Ieder cadeau waar iemand moeite voor heef gedaan vind ik sowieso al ontzettend tof, maar de nieuwsgierigheid naar WIE is killing.
Zen, schat, zenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:12 schreef Cat22 het volgende:
JJ
H
![]()
Waarom heb je mij niet megevraagd!?!?Ik ben in een valse bui vanavond.
![]()
En zelfs een nieuw verhaaldeeltje helpt daar niet aan.![]()
Wie zei dat ze een soortgelijke ervaring met TNT had gehad? Als het TNT was, was ik niet zo pissed geweest. Evengoed vervelend natuurlijk maar dan ligt het op het postkantoor in de stad. 5 minuten met de fiets.
Als ik nu niks met die DHL sukkels geregeld krijg dan mag ik 40 minuten enkele reis met de auto naar een depot in verweggistan om mijn pakket op te halen.![]()
Die DHL kloothommels hebben het ooit voor elkaar gekregen om 500 euro aan spullen op een willekeurig huisnummer in mijn straat te bezorgen.
'Ja mevrouw, iedereen kan zich toch wel eens vergissen?'
'Dit is je WERK sukkel! Het enige wat je hoeft te doen is een bordje met 2 cijfers lezen. En waar jij het bezorgd hebt stonden die 2 cijfers niet'.
*breathe in, breathe out*
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Waarom moet je wakkerblijven tot na twaalven?
Welterusten Greys.
Nog één nachtje...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:12 schreef Cat22 het volgende:
JJ
H
![]()
Waarom heb je mij niet meegevraagd!?!?Ik ben in een valse bui vanavond.
![]()
Wie zei dat ze een soortgelijke ervaring met TNT had gehad? Als het TNT was, was ik niet zo pissed geweest. Evengoed vervelend natuurlijk maar dan ligt het op het postkantoor in de stad. 5 minuten met de fiets.
Als ik nu niks met die DHL sukkels geregeld krijg dan mag ik 40 minuten enkele reis met de auto naar een depot in verweggistan om mijn pakket op te halen.![]()
Die DHL kloothommels hebben het ooit voor elkaar gekregen om 500 euro aan spullen op een willekeurig huisnummer in mijn straat te bezorgen.
'Dit is je WERK sukkel! Het enige wat je hoeft te doen is een bordje met 2 cijfers lezen. En waar jij het bezorgd hebt stonden die 2 cijfers niet'.
* tombolafan is mysteriousquote:Op woensdag 16 december 2009 23:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Tombolofa.
Wat ik me nu al heel lang afvraag, waar staat Tombola voor?
Jij houdt gewoon van loterijen.quote:
Ik was dat, en door hun toedoen kon ik het pakketje helemaal niet ophalen bij het kantoor... ze hadden het alweer terug gestuurd naar engeland...quote:Op woensdag 16 december 2009 23:12 schreef Cat22 het volgende:
JJ
H
![]()
Waarom heb je mij niet meegevraagd!?!?Ik ben in een valse bui vanavond.
![]()
Ahaa en daarom hebben we Google en Wikipedia.quote:
Da's ook redelijk onbriljant ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik was dat, en door hun toedoen kon ik het pakketje helemaal niet ophalen bij het kantoor... ze hadden het alweer terug gestuurd naar engeland...
Elies mag dat.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik spuit 11 was.
dat wist ik helemaal niet allemaal!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ahaa en daarom hebben we Google en Wikipedia.![]()
Een tombola is een soort loterij, waarbij altijd wordt uitgekeerd. Tombola is een van oorsprong Italiaans woord en het is een soort rieten mand die bij de Italiaanse variant van het spel gebruikt wordt om de loten uit te trekken.
Vaak gaat het niet om geldbedragen, maar om prijzen in natura. De spanning bevindt zich in het feit dat alle waardevolle en minder waardevolle prijzen naast of door elkaar staan uitgestald. Hoe meer loten er worden gekocht, hoe meer kans er is op een grote prijs.
De loterijnummers kunnen vooraf aan de prijzen zijn toegekend, zodat van tevoren bekend is welk nummer correspondeert met welke prijs. De prijs kan dan direct na het kopen van het lot worden geïncasseerd. Een andere variant is dat wanneer alle loten zijn verkocht de prijzen één voor één worden verloot door per prijs een nummer uit de tombola te trekken dat correspondeert met het nummer op één van de verkochte loten.
Tombola's worden vaak georganiseerd door charitatieve instellingen om geld voor een goed doel in te zamelen. De prijzen zijn dan meestal gratis (eventueel door sponsoren) ter beschikking gesteld.
Bedrijven hanteren het tombola-principe vaak om de kerstgeschenken te verdelen onder het personeel.
Maar daar komt het dus niet van.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Een tombola is een soort loterij, waarbij altijd wordt uitgekeerd. Tombola is een van oorsprong Italiaans woord en het is een soort rieten mand die bij de Italiaanse variant van het spel gebruikt wordt om de loten uit te trekken.
Vaak gaat het niet om geldbedragen, maar om prijzen in natura. De spanning bevindt zich in het feit dat alle waardevolle en minder waardevolle prijzen naast of door elkaar staan uitgestald. Hoe meer loten er worden gekocht, hoe meer kans er is op een grote prijs.
De loterijnummers kunnen vooraf aan de prijzen zijn toegekend, zodat van tevoren bekend is welk nummer correspondeert met welke prijs. De prijs kan dan direct na het kopen van het lot worden geïncasseerd. Een andere variant is dat wanneer alle loten zijn verkocht de prijzen één voor één worden verloot door per prijs een nummer uit de tombola te trekken dat correspondeert met het nummer op één van de verkochte loten.
Tombola's worden vaak georganiseerd door charitatieve instellingen om geld voor een goed doel in te zamelen. De prijzen zijn dan meestal gratis (eventueel door sponsoren) ter beschikking gesteld.
Bedrijven hanteren het tombola-principe vaak om de kerstgeschenken te verdelen onder het personeel.
Ohw, nu ben ik je al gaan associëren met een Bingo meisje.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat wist ik helemaal niet allemaal!![]()
en daar is het dus niet van...
zover was ik ook al gekomen, maar ze is geen fan van tombola'squote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
ah... in het echt herken je de dreiging wel dus?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
dat verhaal...
duvel![]()
bruin cafe![]()
het vooruitzicht...
Slaap lekker!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:21 schreef Cat22 het volgende:
Mensen, ik ga uitstomen in bed. Dan is het des te sneller morgen zodat ik DHL kan bellen.![]()
En mijn SS pakje mag uitpakken!
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohw, nu ben ik je al gaan associëren met een Bingo meisje.
omdat ik dat een aantal posts daarboven had gezegd!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat wel en ikke niet?![]()
Welterusten Cat22.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:21 schreef Cat22 het volgende:
Mensen, ik ga uitstomen in bed. Dan is het des te sneller morgen zodat ik DHL kan bellen.![]()
En mijn SS pakje mag uitpakken!
geen idee...quote:Op woensdag 16 december 2009 23:24 schreef Maes het volgende:
Gaat iedereen nu zo vroeg naar bed of ben ik gewoon laat
Of... ze durft het hier niet toe te geven.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zover was ik ook al gekomen, maar ze is geen fan van tombola's
Ohwja ik en traag, dat was het.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
omdat ik dat een aantal posts daarboven had gezegd!
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:25 schreef JJH het volgende:
Goed, de Hel van de NS '63.
Het plan was om om 11:46 de trein richting amersfoort en verder te pakken, ik kon me vanaf één uur melden, en ik zou om 13:26 in Haarlem zijn, ruim op tijd dus. Na aankomst op station Zwolle hoorde ik dat er omgeroepen werd dat er een aanrijding tussen Putten en Nunspeet was, en ik werd geadviseerd om om te rijden via deventer. (+30min) op het moment dat ik in de trein wilde stappen werd gemeld dat er vanaf dat moment weer treinen gingen rijden op dat traject, ik dus weer de trein naar Deventer uit en in de trein naar Amersfoort, wat een mazzel, en tot zover de mazzel voor vandaag. Na ruim een half uur waren we 'op' Amersfoort. En daar bleek dat een complete intercity niet reed, gewoon helemaal niet.
Dus met een mannetje of 500 in een overvolle stoptrein richting Amsterdam CS. Deze stoptrein doet er echter een half uur langer over dan de reguliere intercity. Verwachte aankomsttijd op Haarlem 13:56, en de film begon, juist ja, om 14:00u. We hadden door dit ongemak wel net even 5 minuten over om een overheerlijke beker Starbucks koffie te halen,
sommige mensen vervloeken het, ik verafgood het. Goed, we ware dus om 13:56 in Haarlem, maar de locatie waar we verwacht werden lag nog een klein kwartiertje verderop en we waren dus rijkelijk laat voor de film, gelukkig mochten we er nog in!
De film zelf was op zeg best mooi. De verschrikkelijke omstandigheden tijdens de gruweltocht werden prima neergezet, en het feit dat de film vertoont werd in een koelcontainer die op -4 stond deed het allemaal nog een beetje levendiger overkomen. Nu lijkt -4 niet bijster koud, totdat je er anderhalf uur in moet stilzitten. Gelukkig kwam de bekende soep en rookworstmaker ons een verwarmende kop erwtensoep brengen ergens halverwege.Helaas hebben we niet echt met de aanwezige celebs kunnen babbelen omdat we vooraf gelijk naar binnengeschoten zijn, en na afloop waren ze al in lange witte limousines vertrokken.
Omdat we het ondertussen al best koud hadden zijn we na afloop nog even een kop warme chocolade wezen drinken in een nabijgelegen horecagelegenheid. Nadet we hier weggekeken waren
zijn we maar weer richting Station Haarlem gelopen, ik blijf dat echt een van de mooiste stations van Nederland vinden.
De terugreis verliep soepel, totdat we in Amersfoort waren. we kwamen, met een klein beetje vertraging, aan om 17:38, en de aansluitende trein naar Zwolle vertrok om 17;38. Ik kan je zeggen, da's vrij krap.De vriendelijke dame in de trein vertelde dat deze trein zou vertrekken van spoor 4b, dat hield in dat we het station zo ongeveer schuin moesten oversteken. Toen we hijgend op 4b aankwamen stond er van alles, o.a. een trein naar Apeldoorn, en volgend de borden zou de trein naar Zwolle dan vertrekken van 5b, wij naar 5b, trein naar Hannover. wederom op de borden gekeken, maar die boden weinig duidelijkheid.
De omroepmevrouw van het station wel. Op spoor 1 zou een trein richting Zwolle vertrekken, wij als een stel onbenullen naar 1 vliegen en gelukkig stond die er nog, voor +/- 5min. Toen we eenmaal onderweg waren, als haringen in een ton, bleek dat we achter de stoptrein zaten die we pas ná Harderwijk konden inhalen en we waren dus uiteindelijk bijna een half uur later op Zwolle.
![]()
Na afloop hebben we nog heerlijk gegeten bij een fijne tent hier in Zwolleen een afzakkertje gehaald in de kroeg. Ben dus net thuis. Ondanks de Hel van de NS een topdag gehad.
Ik ben heul nog niet van plan naar bed te gaan.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:24 schreef Maes het volgende:
Gaat iedereen nu zo vroeg naar bed of ben ik gewoon laat
Jij bent gewoon een die-hardquote:Op woensdag 16 december 2009 23:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ben heul nog niet van plan naar bed te gaan.![]()
Heb morgen een vrije dag
11:46 en 12:26 is wel erg rap, maar wie verwacht er dan ook dan een complete trein niet rijd. Ik heb normaal weinig over de NS te klagen, maar juist vandaag moesten ze bewijzen dat ze er wel degelijk een zooitje van kunnen maken.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:28 schreef tombolafan het volgende:
oh jjh, zou je om 13.26 in haarlem zijn? of 12.26?omdat je "ruim op tijd" zegt?
De film begon om 14:00 voor de volledigheid.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:31 schreef JJH het volgende:
[..]
11:46 en 12:26 is wel erg rap, maar wie verwacht er dan ook dan een complete trein niet rijd. Ik heb normaal weinig over de NS te klagen, maar juist vandaag moesten ze bewijzen dat ze er wel degelijk een zooitje van kunnen maken.
Jemig.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:25 schreef JJH het volgende:*verhaal*
Als het een kwartier lopen was dan was het nog krap hoor, een half uur voor aanvang in Haarlem zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:31 schreef JJH het volgende:
[..]
11:46 en 12:26 is wel erg rap, maar wie verwacht er dan ook dan een complete trein niet rijd. Ik heb normaal weinig over de NS te klagen, maar juist vandaag moesten ze bewijzen dat ze er wel degelijk een zooitje van kunnen maken.
Ja en een muts staat me ook al nietquote:Op woensdag 16 december 2009 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hi Maes
Heb je ook nog steeds zo'n koud hoofd
Ja, handig is dat he. Je kunt je geld terug vragen. Maar dan moet je dus moeite gaan doen en energie gaan steken in hun fout. Dan zullen er veel mensen zeggen: laat maar. Pech gehad.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als het een kwartier lopen was dan was het nog krap hoor, een half uur voor aanvang in Haarlem zijn.
Ik ga juist bij de NS standaard uit van vertraging , dan kan het alleen maar meevallen![]()
Je kan nu wel je treinkaartjesgeld terugvragen he
Arme Stoffer, getraumatiseerd voor het levenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
dat verhaal...
duvel![]()
bruin cafe![]()
het vooruitzicht... [ afbeelding ]
Nou... zo voelde dat vanmiddag niet toen ik zo moe was dat ik "even een halfuurtje" op bed ging liggen.quote:
Mij ook niet en ik heb het echt zó koud op mn kopquote:
Tja, je moet ff een formuliertje invullen, 5 minuutjes werk, opsturen en wachten, geld komt vanzelf dan, als dat al te veel moeite is, dan heb je ook pech gehad hequote:Op woensdag 16 december 2009 23:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, handig is dat he. Je kunt je geld terug vragen. Maar dan moet je dus moeite gaan doen en energie gaan steken in hun fout. Dan zullen er veel mensen zeggen: laat maar. Pech gehad.
Dat vergt wel veel van je geduld.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:31 schreef nokwanda het volgende:Manlief heeft het cadeautje op tafel gelegd en kijkt er steeds naar en laat het naar me lonken. Hij beschermt het nog steeds met zijn leven en ik mag ook niet naar bed
ah, ik dacht 13.00, vandaarquote:Op woensdag 16 december 2009 23:32 schreef JJH het volgende:
[..]
De film begon om 14:00 voor de volledigheid.
Is ook duur genoeg. Maar zo gaat het ook bij de belastingen en bij andere dingen.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, je moet ff een formuliertje invullen, 5 minuutjes werk, opsturen en wachten, geld komt vanzelf dan, als dat al te veel moeite is, dan heb je ook pech gehad he![]()
Ik doe het wel, ik reis meestal grote afstanden en ik vind de NS duur genoeg.
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:36 schreef oh-oh het volgende:
Voor Maes:
Ik had een hele dure warme jas gekocht voor Kees maar madam blieft m niet, gelukkig past Karel m ook, dus die blij![]()
[ afbeelding ]
Kersjesjongens:
[ afbeelding ]
Kees is echt zoooooooo niet fotogeniek![]()
[ afbeelding ]
Met veel pijn en moeite, speciaal voor jou Maes:
[ afbeelding ]
Maar ze renden toch snel naar binnen die twee chiwallies:
[ afbeelding ]
Ik had niet de indruk dat Kees de sneeuw naar vond, maar als dr morgen echt een pak ligt en ze tot dr bakkes in de sneeuw zakt zal dat wellicht anders zijn
Dat is niet mijn sterkste punt.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat vergt wel veel van je geduld.
Wat denk je van een foto op jouw bolletje?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:37 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil jullie zo graag mijn muts laten zien, maar ik kan geen plaatje vinden op i-net
Ik ga ook uit van een uur, minstens! heb met 2 nichtjes het eerste liedje van een musical van K3 gemist, omdat we ipv 3 kwartier 2,5 uur met de trein moesten...quote:Op woensdag 16 december 2009 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als het een kwartier lopen was dan was het nog krap hoor, een half uur voor aanvang in Haarlem zijn.
Ik ga juist bij de NS standaard uit van vertraging , dan kan het alleen maar meevallen![]()
Je kan nu wel je treinkaartjesgeld terugvragen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jamaar NS en belastingen, das niet te vergelijken toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is ook duur genoeg. Maar zo gaat het ook bij de belastingen en bij andere dingen.
Ik kreeg laatst een vette aanslag over een periode dat dat absoluut onmogelijk was. Bleek ook niet te kloppen. Ze hadden mij aangeslagen als alleenstaande en niet als alleenstaande met kind, terwijl ik dat wel had aangegeven. Toen kreeg ik opeens terug. Maar daar ging me een partij moeite en energie en schrikken aan vooraf.
het zijn wel errug leuke foto's hoor!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:44 schreef oh-oh het volgende:
Nah, ze wil geen jas aan, nou, tis graag of niet he.
Karel maakt t niks uit, en aangezien ik het wel fijn vind als ie niet helemaal nat en vies wordt doe ik m dan wel ff snel wat aan.
Kees wordt ook niet zo vies met dat korte haar.
Ik denk niet dat ik morgenochtend in alle vroegte al zin heb om de camera mee te nemen hoor
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga ook uit van een uur, minstens! heb met 2 nichtjes het eerste liedje van een musical van K3 gemist, omdat we ipv 3 kwartier 2,5 uur met de trein moesten...
Het hangt er een beetje van af waar ik naartoe ga, en of ik moet overstappen en hoe vaak, maar ik hou ook echt altijd rekening met vertraging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Slaap lekker!!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:46 schreef JJH het volgende:
Ik ga plat ook, ik kan de luikjes amper meer openhouden...
Tot morgen mensjes.
Ja als jij hier om 7 uur klaar staat met je camera, dan kun je ze maken, puik planquote:Op woensdag 16 december 2009 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het zijn wel errug leuke foto's hoor!![]()
Dus doe morgen maar gewoon ook!
Ow jaquote:Op woensdag 16 december 2009 23:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wat denk je van een foto op jouw bolletje?
Vroeg voor jouw doen...quote:Op woensdag 16 december 2009 23:46 schreef JJH het volgende:
Ik ga plat ook, ik kan de luikjes amper meer openhouden...
Tot morgen mensjes.
dan is er nog hoop voor zequote:Op woensdag 16 december 2009 23:44 schreef tombolafan het volgende:
K3 zelf heeft geen indruk gemaakt...![]()
En waarom is 2 cm potteus?quote:
luxe bekleding hoor, zal wel lekker zitten zekerquote:Op woensdag 16 december 2009 23:51 schreef Pagan het volgende:
Niet bijgelezen, maar en plaatje van 15 minuten gelden. Past wel bij de hel van "63
[ afbeelding ]
Zow!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:51 schreef Pagan het volgende:
Niet bijgelezen, maar en plaatje van 15 minuten gelden. Past wel bij de hel van "63
[ afbeelding ]
Holy shit, das een boel veul sneeuwquote:Op woensdag 16 december 2009 23:51 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ja hoi.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:02 schreef trovey het volgende:
Ben ik eindelijk bij met het lezen is driekwart van de aanwezigen al uitgelogd
geen zorgen, er is nog genoeg zwabber over voor een leuke avondquote:Op donderdag 17 december 2009 00:02 schreef trovey het volgende:
Ben ik eindelijk bij met het lezen is driekwart van de aanwezigen al uitgelogd
Even koppies tellenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja hoi.
Ik ben gewoon ingelogd hoor.
Ondeugende jongenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen zorgen, er is nog genoeg zwabber over voor een leuke avond [ afbeelding ]
3quote:
bijna 4quote:
Waarom vraag jij je dat af?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
en wat zou er in nokwanda haar cadeautje zitten?
Ik zit nu al op m'n handenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Bamba.
Wanneer ga jij je SS pakje openmaken?
Je hebt het toch niet al stiekem uitgepakt he?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:17 schreef nokwanda het volgende:
Iemand, een medeheks, die me hier heeeeel erg mee geraakt heeft, heeft mij een schat gestuurd![]()
![]()
![]()
Quequote:Op donderdag 17 december 2009 00:17 schreef nokwanda het volgende:
Iemand, een medeheks, die me hier heeeeel erg mee geraakt heeft, heeft mij een schat gestuurd![]()
![]()
![]()
Waarom wakker blijven????quote:Op woensdag 16 december 2009 23:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. het was al middernacht geweest. Het magisch uurquote:Op donderdag 17 december 2009 00:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet al stiekem uitgepakt he?
Morgenvroeg hoop ik nog te slapen.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zit nu al op m'n handen. Ik denk dat ik morgenvroeg 'm ga openmaken!!
quote:
Jij nieuwsgierigerd.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. het was al middernacht geweest. Het magisch uur
Morgen laat ik het wel zien. Maar voor nu hou ik het heerlijk even voor mezelf. Het heeft iets heel persoonlijks.
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. het was al middernacht geweest. Het magisch uur
Morgen laat ik het wel zien. Maar voor nu hou ik het heerlijk even voor mezelf. Het heeft iets heel persoonlijks.
Weltrusten maar hé liefje, goed van je dat je je pakje nog niet hebt opengemaakt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Welnee, ik vind het juist schattig.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:53 schreef Takaiki het volgende:
Ow, die bekentenis was te schokkend![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:48 schreef Takaiki het volgende:
Douchen en slapen
Slaap ze allemaal die gaan slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wat amusement er in gooien?![]()
Mmmh......![]()
Slimme tatoeage![]()
Advertentie op de verkeerde plek![]()
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op donderdag 17 december 2009 01:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in de koopjes bak liggen...
licht beschadigt, 70% korting!
Ahquote:
En nu maar hopen dat de doelgroep het begrijptquote:
het is een parkeerplaats voor dikke mensenquote:Op donderdag 17 december 2009 01:17 schreef trovey het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat de doelgroep het begrijpt....en oh...je kunt typen met handschoenen aan....had weer koude handjes dus nu handschoenen aan rechtstreeks van de verwarming af
![]()
Heb je niet van die fijne handwarmdingen voor je handen van de Action?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:17 schreef trovey het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat de doelgroep het begrijpt....en oh...je kunt typen met handschoenen aan....had weer koude handjes dus nu handschoenen aan rechtstreeks van de verwarming af
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 01:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
Waterbedjestijd hier!
Anders verander ik langzaam in een zombie met zo'n vernaggelt ritme.
Een fijne nacht nog en tot later.
Denon is tof, mooie draaitafelsquote:Op donderdag 17 december 2009 02:51 schreef trovey het volgende:
Laat eens wat zien van die info, ik heb altijd wel interesse gehad in audio (al je tenminste een Denon draaitafel van Denon van destijds 2000 euro(we spreken over een jaar of 18 terug, de rijke tijd) tenminste interesse noemt)...Trouwens die draaitafel staat nu even in de opslag i.v.m. de vernielzucht van de katten.
Nog even: Als ik een tekst type en daarna wil ik er een emoticon achterzetten dan verdwijnt mijn tekst de eerste keer...als ik het dan een tweede keer typ dan gaat alles normaal......gebeurt sinds een uurtje of 2....wat is dit
De rest die hier staat is van Denon, Pioneer etc...er staat nu wat in opslag bij mijn broer dus alle merken weet ik zo even niet...ook allemaal al minimaal 16 jaar oud hoor maar de katten lieten de boel niet met rust dus ze hebben al jaren niet meer gedraaid....helaas hebben mijn boxen (manshoog bijnaquote:Op donderdag 17 december 2009 02:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denon is tof, mooie draaitafels.
mijn versterker en cd speler zijn van Denon![]()
inmiddels wel 10 jaar oud ofzo, maar goed geluid is goed geluid
overigens doet fok bij mij soms ook raar, maar weet nog niet of het mijn computer is of fok
\quote:Op donderdag 17 december 2009 03:06 schreef trovey het volgende:
Nog een goede naald erin?....en dat die stofkap zo goed eruit ziet is een goed teken...dan is hij in voorzichtige handen geweest. Snaar ook nog helemaal goed?
ik heb nog twee philips elementen liggen uit mijn vorige platenspelersquote:Op donderdag 17 december 2009 03:07 schreef trovey het volgende:
Altijd goed om een naaldje in voorraad te hebben....ook al komt vinyl nu weer in naalden zijn nog steeds niet echt goed verkrijgbaar.
Netjes van hem....ik heb voor die Denon ook nog naaldjes liggen, voor die boxen nog elementen voor dat vuurtje...als ik hem dus ooit weer aan de gang krijgquote:Op donderdag 17 december 2009 03:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb nog twee philips elementen liggen uit mijn vorige platenspelers
en ze zijn prima te krijgen hoor, je moet alleen weten waar je zoekt
in mijn geval had ik de mazzel dat die gast van de tweedehandszaak waar ik hem gehaald heb, als hobbie draaitafels heeftdus er zat al een net element en een verse snaar in toen ik em kocht, en hij had alles al afgesteld
dat spul gaat niet kapotquote:Op donderdag 17 december 2009 03:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Netjes van hem....ik heb voor die Denon ook nog naaldjes liggen, voor die boxen nog elementen voor dat vuurtje...als ik hem dus ooit weer aan de gang krijg
Ik ben dat dit systeem wel kapot is te krijgenquote:
Je hebt het voor elkaar gekregen om nog weer iets te kopen wat ouder is dan jezelfquote:Op donderdag 17 december 2009 03:22 schreef DeZwabber het volgende:
maar ik heb het voor elkaar gekregen om iets te kopen dat ouder is dan mijn brommer![]()
scheelt niet veel met '75 vs '77
maar zo moeilijk is dat niet, alle toffe dingen zijn van voor mijn tijdquote:Op donderdag 17 december 2009 03:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben dat dit systeem wel kapot is te krijgen....het is niet voor niets niet definitief doorgebroken,,,perfect geluid maar nogal gevoelig en vooral prijzig
....zal het morgen (dus straks) wel een proberen op te zoeken op Google dan kun je zien welke boxen ik bedoel (moet eerst zelf eens zoeken welk type het is want ze zijn al uit begin jaren 80)
[..]
Je hebt het voor elkaar gekregen om nog weer iets te kopen wat ouder is dan jezelf
planned obsolescencequote:Op donderdag 17 december 2009 03:33 schreef trovey het volgende:
Je bent te laat geboren...maar je hebt wel gelijk...de spullen van tegenwoordig vallen al uit elkaar na 1 dag gebruik
quote:Op donderdag 17 december 2009 03:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
planned obsolescence![]()
de spullen van tegenwoordig worden gemaakt om mee te gaan tot het volgende product word uitgebracht...
40 jaar geleden werden dingen gebouwd om mee te gaan
daar gaat het wel naartoe uiteindelijkquote:Op donderdag 17 december 2009 03:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Als ze nog even zo doorgaan dan kunnen reparateurs hun bedrijfje wel opheffen...wasmachine stuk na een jaar....weggooien en een nieuwe
Kringloop heeft een hele goede aan mijquote:Op donderdag 17 december 2009 03:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar gaat het wel naartoe uiteindelijkkapitalisme is gebaseerd op consumeren
en als mensen hebberig worden moeten we meer consumeren![]()
koop ik oude spullen, ghehehehe
gezelligheid kent geen tijdquote:Op donderdag 17 december 2009 03:53 schreef kitao het volgende:
mogge , wat een tijd om wakker te worden zeg....
Vroeg naar bed gegaan?quote:Op donderdag 17 december 2009 03:53 schreef kitao het volgende:
mogge , wat een tijd om wakker te worden zeg....
ja , om 23 uur ,was versleten door de kou. kan nu nog ruim een uur naar de klok kijken.quote:
en daarna weer opstaanquote:Op donderdag 17 december 2009 03:58 schreef kitao het volgende:
[..]
ja , om 23 uur ,was versleten door de kou. kan nu nog ruim een uur naar de klok kijken.
Ik heb een laptop met kabeltje , de batterij is gaar , ik lig niet in bed met dat ding hoor.quote:
rotterdam , geen sneeuwtje aan de lucht.quote:Op donderdag 17 december 2009 04:06 schreef trovey het volgende:
Zit hier gewoon achter de desktop op een bureaustoel in de woonkamer....is er trouwens al sneeuw bij jullie gevallen? Hier geen vlok...Hoe laat is het trouwens.....
....ik ben niet zo lang meer aanwezig denk ik anders komt er morgen niets uit mijn handen.
in zwitserland mag t van mij sneeuwen hoor , geen probleem , maar ik zelf heb geen sleetje meer.....quote:Op donderdag 17 december 2009 04:16 schreef DeZwabber het volgende:
IK WIL SNEEUW [ afbeelding ]
/slapen
quote:Op donderdag 17 december 2009 04:18 schreef trovey het volgende:
Moet zo nog even naar buiten met de honden maar er was nog niets te zien toen ik nog even een vuilniszakje wegbracht.....ach morgen heb ik niets gepland...kan ik de sneeuw mooi vannachter het raam bekijken![]()
Ik ga de hondjes uitlaten en dan het bed in. Slaap ze Zwabber en Kitao...als je er aan toe bent probeer nog wat te slapen...zo niet dan duikt hier ongetwijfeld zo de eerste van de vroege ochtendploeg op. Groetjes
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:48 schreef Takaiki het volgende:
Douchen en slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ik! IK IKKKKKK!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:20 schreef Bamba het volgende:
En waarom is er nu niemand om de feestvreugde te delen?![]()
quote:Den Haag - Arnhem
tussen Reeuwijk en knp. Grijsoord
[+]77 km langzaam rijdend verkeer (vertraging: meer dan 30 min)
zo zat ik om 7 uur al...quote:Op donderdag 17 december 2009 08:28 schreef JJH het volgende:
Nog niks uitgepakt?
Ik had stiekem gehoopt dat er iemand heel vroeg zou zijn.
Ik zit gelukkig ook binnen! Hele dag vrij???quote:Op donderdag 17 december 2009 08:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben toch een potje blij dat ik lekker warm bij de kachel zit.
Ik wil niet zo als eerste.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zo zat ik om 7 uur al...
Nokwanda heeft het vannacht uitgepakt maar nog niks laten zien...![]()
Doe jij dan!?
Ik helemaal lyrisch dat jij gepost hebt!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:30 schreef Greys het volgende:
Ik ben er maar ik moet nu snel naar het werk voor een ochtendje.
Maar sodeju... WAT EEN SNEEUW![]()
Als ik met de Smart de wijk maar uit kom![]()
Tot straks!We hebben een witte Secret Santa kerst!
Ik ben zoooo benieuwd naar de pakjes!
Vanavond pas. Maar dan is de meeste zooi op de weg al weg hoop ik...quote:Op donderdag 17 december 2009 08:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig ook binnen! Hele dag vrij???
Dat zou ik ook niet willen hoor, eigenlijk... Bamba is nu bezig als het goed is...quote:
Geen idee wat de voorspellingen zijn voor vanavond. Nu van het noordoosten tot zuidwesten ofzo een streep sneeuw dacht ik...quote:Op donderdag 17 december 2009 08:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanavond pas. Maar dan is de meeste zooi op de weg al weg hoop ik...
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:31 schreef Bamba het volgende:
Het gedicht:
Iets kopen voor iemand die je niet door en door kent
dat was deze Secret Santa niet heel erg gewend
Maar ik ken je inmiddels genoeg om te kunnen weten
dat je iets leuks verdient, dus heb ik mijn Santabenen versleten
om leuke dingen voor je te vergaren
Nu nog iets regelen voor mijn blaren..
Je eerste kadootje zorgde wel voor wat trubbels
want SS is dol op de geur van bepaalde bubbels
Ik vond dat jij daar ook van zou genieten mogen
dus ben naar een zeer welriekende winkel getogen
Je hebt geen bad dus dit kan je onder de douche gebruiken
wat zal jij lekker naar mint en mandarijntjes ruiken!
Wat ik je als extra kado gun verzon ik met het grootste gemak
maar dan nog de vraag hoe ik zoiets verpak..
Want wat ik je kocht komt niet in elke vorm of maat
dus moest ik goed zoeken, anders werd je kado verlaat
Geluk zit soms in gedachten, een spreuk of mooi gedicht
dus wellicht toveren de woorden in 't andere kado een lach op je gezicht.
Liefs,
Secret Santa
![]()
De foto's komen eraan!
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:34 schreef oh-oh het volgende:
Hier niet meer sneeuw dan gisteravond![]()
Amper wat dus![]()
Ik ben alweer op mn werk, en ik had een heeeeeeeeel leuk pakje, thnx Greys, wat ontzettend lief![]()
Foto's volgen nog, als ze nog leven zometeen, Bil is dr uitzinnig blij mee
Leuk!!!!!! En raden... zat er geen hint bij? Ik kan in elk geval niets uit het rijm halen...quote:Op donderdag 17 december 2009 08:43 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Gizmo inspecteert het pakje onder de boom...
[ afbeelding ]
En onder het zilvere inpakpapier zit een fleurig papiertje!
[ afbeelding ]
Eenmaal uitgepakt komt er een héél mooi dooisje tevoorschijn!![]()
[ afbeelding ]
De spulletjes. Rituals foaming Shower geld, een body cream, shampoo en een doosje vol geluk
. De rituals spullen ruiken echt heel erg lekker!!! Nogmaals dank je wel secret santa! En nu gaan raden, maar dat wordt een moeilijke denk ik
.
Nee, of hij moet zo subtiel zijn dat ik hem niet opgemerkt hebquote:Op donderdag 17 december 2009 08:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk!!!!!! En raden... zat er geen hint bij? Ik kan in elk geval niets uit het rijm halen...
Geen idee... zit er ook overal wel een rituals-winkel??? Hier in elk geval de lijst alvast:quote:Op donderdag 17 december 2009 08:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, of hij moet zo subtiel zijn dat ik hem niet opgemerkt heb.
Hij/zij is wel dol op bepaalde bubbels. Ik vermoed zo dat het niet Lush zal zijn, want dan had ik waarschijnlijk daar wel wat van gehad. Dus ik kan Greys en Cat uitsluiten denk ik. Dus wie is er fan van Rituals...
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:31 schreef Bamba het volgende:
Het gedicht:
Iets kopen voor iemand die je niet door en door kent
dat was deze Secret Santa niet heel erg gewend
Maar ik ken je inmiddels genoeg om te kunnen weten
dat je iets leuks verdient, dus heb ik mijn Santabenen versleten
om leuke dingen voor je te vergaren
Nu nog iets regelen voor mijn blaren..
Je eerste kadootje zorgde wel voor wat trubbels
want SS is dol op de geur van bepaalde bubbels
Ik vond dat jij daar ook van zou genieten mogen
dus ben naar een zeer welriekende winkel getogen
Je hebt geen bad dus dit kan je onder de douche gebruiken
wat zal jij lekker naar mint en mandarijntjes ruiken!
Wat ik je als extra kado gun verzon ik met het grootste gemak
maar dan nog de vraag hoe ik zoiets verpak..
Want wat ik je kocht komt niet in elke vorm of maat
dus moest ik goed zoeken, anders werd je kado verlaat
Geluk zit soms in gedachten, een spreuk of mooi gedicht
dus wellicht toveren de woorden in 't andere kado een lach op je gezicht.
Liefs,
Secret Santa
![]()
De foto's komen eraan!
Leuk!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:43 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Gizmo inspecteert het pakje onder de boom...
[ afbeelding ]
En onder het zilvere inpakpapier zit een fleurig papiertje!
[ afbeelding ]
Eenmaal uitgepakt komt er een héél mooi dooisje tevoorschijn!![]()
[ afbeelding ]
De spulletjes. Rituals foaming Shower geld, een body cream, shampoo en een doosje vol geluk
. De rituals spullen ruiken echt heel erg lekker!!! Nogmaals dank je wel secret santa! En nu gaan raden, maar dat wordt een moeilijke denk ik
.
Ze vindt je gewoon lief!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:56 schreef JJH het volgende:
Stomme kat.![]()
Ze liep al de hele tijd te miepen en te zeuren om te eten, irritant voor me langs lopen, staart in m'n neus stoppen, kopjes geven op gekke plekken. (M'n oor?) Nou vind ik dat
op zich niet zo'n probleem ze krijgt eten en dan is het over. Normaal gaat ze dan ook lekker zitten eten, nu heeft ze er even aan gesnuffeld en ligt op de bank te pitten...
Ik heb het ondertussen al drie keer gelezen, maar ik zie hem ook niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie de hint ook wel, leuk kado Bamba!
Volgens mij is dat gewoon toeval.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom is dat ook de volgorde van openmaken?? Iedereen moet toch zelf weten wanneer hij/zij tijd heeft?
Het staat er wel heel expliciet met een ! onder. Maar goed dat kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon toeval.
Ik bedoel dat ik gewoon degenen die hem opengemaakt heeft bovenaan zetquote:Op donderdag 17 december 2009 08:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom is dat ook de volgorde van openmaken?? Iedereen moet toch zelf weten wanneer hij/zij tijd heeft?
Zo begreep ik het ook hoor! Dus ze past de volgorde straks aan, steeds weer wanneer iemand zijn-haar pakje heeft uitgepakt.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik gok dat ze gewoon degene naar boven schuift die m open gemaakt heeft, anders zou ik t ook niet weten, en anders zou DML nu aan het uitpakken moeten zijn anders liep het hele systeem al vast
Dan vindt ze je op dat moment iets minder lief...quote:Op donderdag 17 december 2009 08:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan heb jij haar nog nooit 's morgens zien aanvallen.
Hmmm er zijn nog best veel winkels van. Jammer, nu weet ik nog niks.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:04 schreef Bamba het volgende:
Er zat trouwens een papier ter bescherming van Lifestyle home collection in. Even kijken waar die allemaal winkels hebben zitten!
Aha, zie jequote:Op donderdag 17 december 2009 09:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik gewoon degenen die hem opengemaakt heeft bovenaan zet
Dan hoeft iemand die komt kijken niet te scrollen of er onderaan nog wat staat (in de wiki dan)
zal het even weghalen voor de duidelijkheid...
ik ook niet...quote:Op donderdag 17 december 2009 08:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het ondertussen al drie keer gelezen, maar ik zie hem ook niet.
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:07 schreef oh-oh het volgende:
Rituals zijn ook veel winkels van gok ik he?
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:08 schreef oh-oh het volgende:
De hint die ik lees laat 2 mensen over, dus dat is nog niet zaligmakend
Nou, dat is al een aardige hint dan! 2 nog maar!!!! Deel eens?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:08 schreef oh-oh het volgende:
De hint die ik lees laat 2 mensen over, dus dat is nog niet zaligmakend
Leg ik zo uit......quote:Op donderdag 17 december 2009 09:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom maar de helft Nies?
Ah. Leuk gedicht!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
Leg ik zo uit......
Het gedicht:
Lieve Nieslief,
Het is zover! Je Secret Santa laat van zich horen.
En ik hoop dat dit pakje en gedicht je kunnen bekoren
In de F&F Speed Chat heb je amper hoeven wennen
en langzaam maar zeker leerden we je beter kennen
Een topic openen was een hele toer, de eerste keer.
Maar nu gaat het geweldig, dat verleer je nooit weer!
Nies is de dame met die leuke kleine ventjes.
Dus voor hen ook in dit pakje wat leuke presentjes.
Je kunt je mannen dus ook met iets verwennen
zodat jij dan snel even naar je computer kunt rennen.
Hoewel... 'rennen' is qua woordkeuze misschien een verkeerde,
omdat er iemand zich achterin jouw auto parkeerde.
Ook voor jezelf natuurlijk wat kadootjes.
Die onder andere zullen zorgen voor lekker warme pootjes!
Je Santa kreeg van het ondeugende Bouquetverhaal rode oren.
Het is me wat, al die harten die aan elkaar worden verloren....
Stort je nu maar op de rest van het pak
dan ga ik weer onderweg naar het volgende dak.
Groetjes jouw Secret Santa.
Zie je wel ik zag de hint ook niet. Maarja misschien in de pakjes van de heren.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Leukmaar geen enorme hint er in hoor volgens mij. Dit kan bijna iedereen zijn.
Ja tuurlijk dat hoort er dan ook bij he.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:26 schreef gothic-blackie het volgende:
ohhh leuk nieslief, maar dan wel vanmiddag fotos met het uitpakken met de jongens hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |