daar gaat het wel naartoe uiteindelijkquote:Op donderdag 17 december 2009 03:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Als ze nog even zo doorgaan dan kunnen reparateurs hun bedrijfje wel opheffen...wasmachine stuk na een jaar....weggooien en een nieuwe
Kringloop heeft een hele goede aan mijquote:Op donderdag 17 december 2009 03:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar gaat het wel naartoe uiteindelijkkapitalisme is gebaseerd op consumeren
en als mensen hebberig worden moeten we meer consumeren![]()
koop ik oude spullen, ghehehehe
gezelligheid kent geen tijdquote:Op donderdag 17 december 2009 03:53 schreef kitao het volgende:
mogge , wat een tijd om wakker te worden zeg....
Vroeg naar bed gegaan?quote:Op donderdag 17 december 2009 03:53 schreef kitao het volgende:
mogge , wat een tijd om wakker te worden zeg....
ja , om 23 uur ,was versleten door de kou. kan nu nog ruim een uur naar de klok kijken.quote:
en daarna weer opstaanquote:Op donderdag 17 december 2009 03:58 schreef kitao het volgende:
[..]
ja , om 23 uur ,was versleten door de kou. kan nu nog ruim een uur naar de klok kijken.
Ik heb een laptop met kabeltje , de batterij is gaar , ik lig niet in bed met dat ding hoor.quote:
rotterdam , geen sneeuwtje aan de lucht.quote:Op donderdag 17 december 2009 04:06 schreef trovey het volgende:
Zit hier gewoon achter de desktop op een bureaustoel in de woonkamer....is er trouwens al sneeuw bij jullie gevallen? Hier geen vlok...Hoe laat is het trouwens.....
....ik ben niet zo lang meer aanwezig denk ik anders komt er morgen niets uit mijn handen.
in zwitserland mag t van mij sneeuwen hoor , geen probleem , maar ik zelf heb geen sleetje meer.....quote:Op donderdag 17 december 2009 04:16 schreef DeZwabber het volgende:
IK WIL SNEEUW [ afbeelding ]
/slapen
quote:Op donderdag 17 december 2009 04:18 schreef trovey het volgende:
Moet zo nog even naar buiten met de honden maar er was nog niets te zien toen ik nog even een vuilniszakje wegbracht.....ach morgen heb ik niets gepland...kan ik de sneeuw mooi vannachter het raam bekijken![]()
Ik ga de hondjes uitlaten en dan het bed in. Slaap ze Zwabber en Kitao...als je er aan toe bent probeer nog wat te slapen...zo niet dan duikt hier ongetwijfeld zo de eerste van de vroege ochtendploeg op. Groetjes
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:48 schreef Takaiki het volgende:
Douchen en slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik! IK IKKKKKK!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:20 schreef Bamba het volgende:
En waarom is er nu niemand om de feestvreugde te delen?![]()
quote:Den Haag - Arnhem
tussen Reeuwijk en knp. Grijsoord
[+]77 km langzaam rijdend verkeer (vertraging: meer dan 30 min)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
zo zat ik om 7 uur al...quote:Op donderdag 17 december 2009 08:28 schreef JJH het volgende:
Nog niks uitgepakt?
Ik had stiekem gehoopt dat er iemand heel vroeg zou zijn.
Ik zit gelukkig ook binnen! Hele dag vrij???quote:Op donderdag 17 december 2009 08:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben toch een potje blij dat ik lekker warm bij de kachel zit.
Ik wil niet zo als eerste.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zo zat ik om 7 uur al...
Nokwanda heeft het vannacht uitgepakt maar nog niks laten zien...![]()
Doe jij dan!?
Ik helemaal lyrisch dat jij gepost hebt!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:30 schreef Greys het volgende:
Ik ben er maar ik moet nu snel naar het werk voor een ochtendje.
Maar sodeju... WAT EEN SNEEUW![]()
Als ik met de Smart de wijk maar uit kom![]()
Tot straks!We hebben een witte Secret Santa kerst!
Ik ben zoooo benieuwd naar de pakjes!
Vanavond pas. Maar dan is de meeste zooi op de weg al weg hoop ik...quote:Op donderdag 17 december 2009 08:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig ook binnen! Hele dag vrij???
Dat zou ik ook niet willen hoor, eigenlijk... Bamba is nu bezig als het goed is...quote:
Geen idee wat de voorspellingen zijn voor vanavond. Nu van het noordoosten tot zuidwesten ofzo een streep sneeuw dacht ik...quote:Op donderdag 17 december 2009 08:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanavond pas. Maar dan is de meeste zooi op de weg al weg hoop ik...
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:31 schreef Bamba het volgende:
Het gedicht:
Iets kopen voor iemand die je niet door en door kent
dat was deze Secret Santa niet heel erg gewend
Maar ik ken je inmiddels genoeg om te kunnen weten
dat je iets leuks verdient, dus heb ik mijn Santabenen versleten
om leuke dingen voor je te vergaren
Nu nog iets regelen voor mijn blaren..
Je eerste kadootje zorgde wel voor wat trubbels
want SS is dol op de geur van bepaalde bubbels
Ik vond dat jij daar ook van zou genieten mogen
dus ben naar een zeer welriekende winkel getogen
Je hebt geen bad dus dit kan je onder de douche gebruiken
wat zal jij lekker naar mint en mandarijntjes ruiken!
Wat ik je als extra kado gun verzon ik met het grootste gemak
maar dan nog de vraag hoe ik zoiets verpak..
Want wat ik je kocht komt niet in elke vorm of maat
dus moest ik goed zoeken, anders werd je kado verlaat
Geluk zit soms in gedachten, een spreuk of mooi gedicht
dus wellicht toveren de woorden in 't andere kado een lach op je gezicht.
Liefs,
Secret Santa
![]()
De foto's komen eraan!
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:34 schreef oh-oh het volgende:
Hier niet meer sneeuw dan gisteravond![]()
Amper wat dus![]()
Ik ben alweer op mn werk, en ik had een heeeeeeeeel leuk pakje, thnx Greys, wat ontzettend lief![]()
Foto's volgen nog, als ze nog leven zometeen, Bil is dr uitzinnig blij mee
Leuk!!!!!! En raden... zat er geen hint bij? Ik kan in elk geval niets uit het rijm halen...quote:Op donderdag 17 december 2009 08:43 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Gizmo inspecteert het pakje onder de boom...
[ afbeelding ]
En onder het zilvere inpakpapier zit een fleurig papiertje!
[ afbeelding ]
Eenmaal uitgepakt komt er een héél mooi dooisje tevoorschijn!![]()
[ afbeelding ]
De spulletjes. Rituals foaming Shower geld, een body cream, shampoo en een doosje vol geluk
. De rituals spullen ruiken echt heel erg lekker!!! Nogmaals dank je wel secret santa! En nu gaan raden, maar dat wordt een moeilijke denk ik
.
Nee, of hij moet zo subtiel zijn dat ik hem niet opgemerkt hebquote:Op donderdag 17 december 2009 08:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk!!!!!! En raden... zat er geen hint bij? Ik kan in elk geval niets uit het rijm halen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |