Slaap lekker!!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:46 schreef JJH het volgende:
Ik ga plat ook, ik kan de luikjes amper meer openhouden...
Tot morgen mensjes.
Ja als jij hier om 7 uur klaar staat met je camera, dan kun je ze maken, puik planquote:Op woensdag 16 december 2009 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het zijn wel errug leuke foto's hoor!![]()
Dus doe morgen maar gewoon ook!
Ow jaquote:Op woensdag 16 december 2009 23:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wat denk je van een foto op jouw bolletje?
Vroeg voor jouw doen...quote:Op woensdag 16 december 2009 23:46 schreef JJH het volgende:
Ik ga plat ook, ik kan de luikjes amper meer openhouden...
Tot morgen mensjes.
dan is er nog hoop voor zequote:Op woensdag 16 december 2009 23:44 schreef tombolafan het volgende:
K3 zelf heeft geen indruk gemaakt...![]()
En waarom is 2 cm potteus?quote:
luxe bekleding hoor, zal wel lekker zitten zekerquote:Op woensdag 16 december 2009 23:51 schreef Pagan het volgende:
Niet bijgelezen, maar en plaatje van 15 minuten gelden. Past wel bij de hel van "63
[ afbeelding ]
Zow!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:51 schreef Pagan het volgende:
Niet bijgelezen, maar en plaatje van 15 minuten gelden. Past wel bij de hel van "63
[ afbeelding ]
Holy shit, das een boel veul sneeuwquote:Op woensdag 16 december 2009 23:51 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ja hoi.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:02 schreef trovey het volgende:
Ben ik eindelijk bij met het lezen is driekwart van de aanwezigen al uitgelogd
geen zorgen, er is nog genoeg zwabber over voor een leuke avondquote:Op donderdag 17 december 2009 00:02 schreef trovey het volgende:
Ben ik eindelijk bij met het lezen is driekwart van de aanwezigen al uitgelogd
Even koppies tellenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja hoi.
Ik ben gewoon ingelogd hoor.
Ondeugende jongenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen zorgen, er is nog genoeg zwabber over voor een leuke avond [ afbeelding ]
3quote:
bijna 4quote:
Waarom vraag jij je dat af?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
en wat zou er in nokwanda haar cadeautje zitten?
Ik zit nu al op m'n handenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Bamba.
Wanneer ga jij je SS pakje openmaken?
Je hebt het toch niet al stiekem uitgepakt he?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:17 schreef nokwanda het volgende:
Iemand, een medeheks, die me hier heeeeel erg mee geraakt heeft, heeft mij een schat gestuurd![]()
![]()
![]()
Quequote:Op donderdag 17 december 2009 00:17 schreef nokwanda het volgende:
Iemand, een medeheks, die me hier heeeeel erg mee geraakt heeft, heeft mij een schat gestuurd![]()
![]()
![]()
Waarom wakker blijven????quote:Op woensdag 16 december 2009 23:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Heb het gevoel in mijn hoofd alsof ik een dikke neut op heb. Heb ik niet. Heb de fles Limoux blanqet nog nieteens open gemaakt. En dan moet ik ook nog wakker blijven tot na 0.00 uur
Tuurlijk wel. het was al middernacht geweest. Het magisch uurquote:Op donderdag 17 december 2009 00:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet al stiekem uitgepakt he?
Morgenvroeg hoop ik nog te slapen.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zit nu al op m'n handen. Ik denk dat ik morgenvroeg 'm ga openmaken!!
quote:
Jij nieuwsgierigerd.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. het was al middernacht geweest. Het magisch uur
Morgen laat ik het wel zien. Maar voor nu hou ik het heerlijk even voor mezelf. Het heeft iets heel persoonlijks.
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. het was al middernacht geweest. Het magisch uur
Morgen laat ik het wel zien. Maar voor nu hou ik het heerlijk even voor mezelf. Het heeft iets heel persoonlijks.
Weltrusten maar hé liefje, goed van je dat je je pakje nog niet hebt opengemaakt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Welnee, ik vind het juist schattig.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:53 schreef Takaiki het volgende:
Ow, die bekentenis was te schokkend![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:48 schreef Takaiki het volgende:
Douchen en slapen
Slaap ze allemaal die gaan slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wat amusement er in gooien?![]()
Mmmh......![]()
Slimme tatoeage![]()
Advertentie op de verkeerde plek![]()
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op donderdag 17 december 2009 01:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in de koopjes bak liggen...
licht beschadigt, 70% korting!
Ahquote:
En nu maar hopen dat de doelgroep het begrijptquote:
het is een parkeerplaats voor dikke mensenquote:Op donderdag 17 december 2009 01:17 schreef trovey het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat de doelgroep het begrijpt....en oh...je kunt typen met handschoenen aan....had weer koude handjes dus nu handschoenen aan rechtstreeks van de verwarming af
![]()
Heb je niet van die fijne handwarmdingen voor je handen van de Action?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:17 schreef trovey het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat de doelgroep het begrijpt....en oh...je kunt typen met handschoenen aan....had weer koude handjes dus nu handschoenen aan rechtstreeks van de verwarming af
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 01:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
Waterbedjestijd hier!
Anders verander ik langzaam in een zombie met zo'n vernaggelt ritme.
Een fijne nacht nog en tot later.
Denon is tof, mooie draaitafelsquote:Op donderdag 17 december 2009 02:51 schreef trovey het volgende:
Laat eens wat zien van die info, ik heb altijd wel interesse gehad in audio (al je tenminste een Denon draaitafel van Denon van destijds 2000 euro(we spreken over een jaar of 18 terug, de rijke tijd) tenminste interesse noemt)...Trouwens die draaitafel staat nu even in de opslag i.v.m. de vernielzucht van de katten.
Nog even: Als ik een tekst type en daarna wil ik er een emoticon achterzetten dan verdwijnt mijn tekst de eerste keer...als ik het dan een tweede keer typ dan gaat alles normaal......gebeurt sinds een uurtje of 2....wat is dit
De rest die hier staat is van Denon, Pioneer etc...er staat nu wat in opslag bij mijn broer dus alle merken weet ik zo even niet...ook allemaal al minimaal 16 jaar oud hoor maar de katten lieten de boel niet met rust dus ze hebben al jaren niet meer gedraaid....helaas hebben mijn boxen (manshoog bijnaquote:Op donderdag 17 december 2009 02:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denon is tof, mooie draaitafels.
mijn versterker en cd speler zijn van Denon![]()
inmiddels wel 10 jaar oud ofzo, maar goed geluid is goed geluid
overigens doet fok bij mij soms ook raar, maar weet nog niet of het mijn computer is of fok
\quote:Op donderdag 17 december 2009 03:06 schreef trovey het volgende:
Nog een goede naald erin?....en dat die stofkap zo goed eruit ziet is een goed teken...dan is hij in voorzichtige handen geweest. Snaar ook nog helemaal goed?
ik heb nog twee philips elementen liggen uit mijn vorige platenspelersquote:Op donderdag 17 december 2009 03:07 schreef trovey het volgende:
Altijd goed om een naaldje in voorraad te hebben....ook al komt vinyl nu weer in naalden zijn nog steeds niet echt goed verkrijgbaar.
Netjes van hem....ik heb voor die Denon ook nog naaldjes liggen, voor die boxen nog elementen voor dat vuurtje...als ik hem dus ooit weer aan de gang krijgquote:Op donderdag 17 december 2009 03:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb nog twee philips elementen liggen uit mijn vorige platenspelers
en ze zijn prima te krijgen hoor, je moet alleen weten waar je zoekt
in mijn geval had ik de mazzel dat die gast van de tweedehandszaak waar ik hem gehaald heb, als hobbie draaitafels heeftdus er zat al een net element en een verse snaar in toen ik em kocht, en hij had alles al afgesteld
dat spul gaat niet kapotquote:Op donderdag 17 december 2009 03:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Netjes van hem....ik heb voor die Denon ook nog naaldjes liggen, voor die boxen nog elementen voor dat vuurtje...als ik hem dus ooit weer aan de gang krijg
Ik ben dat dit systeem wel kapot is te krijgenquote:
Je hebt het voor elkaar gekregen om nog weer iets te kopen wat ouder is dan jezelfquote:Op donderdag 17 december 2009 03:22 schreef DeZwabber het volgende:
maar ik heb het voor elkaar gekregen om iets te kopen dat ouder is dan mijn brommer![]()
scheelt niet veel met '75 vs '77
maar zo moeilijk is dat niet, alle toffe dingen zijn van voor mijn tijdquote:Op donderdag 17 december 2009 03:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben dat dit systeem wel kapot is te krijgen....het is niet voor niets niet definitief doorgebroken,,,perfect geluid maar nogal gevoelig en vooral prijzig
....zal het morgen (dus straks) wel een proberen op te zoeken op Google dan kun je zien welke boxen ik bedoel (moet eerst zelf eens zoeken welk type het is want ze zijn al uit begin jaren 80)
[..]
Je hebt het voor elkaar gekregen om nog weer iets te kopen wat ouder is dan jezelf
planned obsolescencequote:Op donderdag 17 december 2009 03:33 schreef trovey het volgende:
Je bent te laat geboren...maar je hebt wel gelijk...de spullen van tegenwoordig vallen al uit elkaar na 1 dag gebruik
quote:Op donderdag 17 december 2009 03:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
planned obsolescence![]()
de spullen van tegenwoordig worden gemaakt om mee te gaan tot het volgende product word uitgebracht...
40 jaar geleden werden dingen gebouwd om mee te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |