abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Designer donderdag 17 december 2009 @ 01:39:51 #176
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_75714068
doei A-E
🐙
pi_75714512
Zo, 10 kattenbakken geleegd, geschrobt en weer gevuld en meteen de rubberen matjes eronder ook maar meegenomen, de dames en de heren waren weer lekker aan het smeren geweest . Morgen de 6 bakken op de overloop en zolder dezelfde behandeling geven.....nu geen zin meer in ....en is er nog iemand
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Designer donderdag 17 december 2009 @ 02:41:54 #178
266257 crew  DeZwabber
pi_75714531
check
🐙
pi_75714536
Heb je me gemist
Optimist tot in de kist
  Designer donderdag 17 december 2009 @ 02:43:29 #180
266257 crew  DeZwabber
pi_75714539
ik ben echt bllij dat parkieten minder zooi maken

alhoewel als ik de kans zou krijgen ik meteen katten zou nemen
🐙
  Designer donderdag 17 december 2009 @ 02:46:02 #181
266257 crew  DeZwabber
pi_75714552
quote:
Op donderdag 17 december 2009 02:42 schreef trovey het volgende:
Heb je me gemist
heb in de tussentijd maar wat achtergrond info over mijn draaitafel opgezocht
🐙
pi_75714555
Nou ja minder zooi ....je zou mijn broer eens moeten horen als hij net rond de volière en de duivenkooi heeft gestofzogen en hij loopt 10 minuten later er weer langs
Optimist tot in de kist
pi_75714573
Laat eens wat zien van die info, ik heb altijd wel interesse gehad in audio (al je tenminste een Denon draaitafel van Denon van destijds 2000 euro(we spreken over een jaar of 18 terug, de rijke tijd) tenminste interesse noemt )...Trouwens die draaitafel staat nu even in de opslag i.v.m. de vernielzucht van de katten.

Nog even: Als ik een tekst type en daarna wil ik er een emoticon achterzetten dan verdwijnt mijn tekst de eerste keer ...als ik het dan een tweede keer typ dan gaat alles normaal......gebeurt sinds een uurtje of 2....wat is dit
Optimist tot in de kist
  Designer donderdag 17 december 2009 @ 02:55:29 #184
266257 crew  DeZwabber
pi_75714598
quote:
Op donderdag 17 december 2009 02:51 schreef trovey het volgende:
Laat eens wat zien van die info, ik heb altijd wel interesse gehad in audio (al je tenminste een Denon draaitafel van Denon van destijds 2000 euro(we spreken over een jaar of 18 terug, de rijke tijd) tenminste interesse noemt )...Trouwens die draaitafel staat nu even in de opslag i.v.m. de vernielzucht van de katten.

Nog even: Als ik een tekst type en daarna wil ik er een emoticon achterzetten dan verdwijnt mijn tekst de eerste keer ...als ik het dan een tweede keer typ dan gaat alles normaal......gebeurt sinds een uurtje of 2....wat is dit
Denon is tof, mooie draaitafels .

mijn versterker en cd speler zijn van Denon

inmiddels wel 10 jaar oud ofzo, maar goed geluid is goed geluid

overigens doet fok bij mij soms ook raar, maar weet nog niet of het mijn computer is of fok
🐙
pi_75714637
quote:
Op donderdag 17 december 2009 02:55 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Denon is tof, mooie draaitafels .

mijn versterker en cd speler zijn van Denon

inmiddels wel 10 jaar oud ofzo, maar goed geluid is goed geluid

overigens doet fok bij mij soms ook raar, maar weet nog niet of het mijn computer is of fok
De rest die hier staat is van Denon, Pioneer etc...er staat nu wat in opslag bij mijn broer dus alle merken weet ik zo even niet...ook allemaal al minimaal 16 jaar oud hoor maar de katten lieten de boel niet met rust dus ze hebben al jaren niet meer gedraaid....helaas hebben mijn boxen (manshoog bijna ) die katteninvasie hoogstwaarschijnlijk niet overleefd....op de boxen zitten losse tweeters van een heel speciaal systeem uit de jaren 80 ( met een vlammetje )...helaas ben ik bang dat 1 van de katten 1 van die tweeters heeft gesloopt .....hwt vlammetje gat niet meer aan als ik op het aanknopje druk dus dat wordt nog eens nakijken.
Optimist tot in de kist
  Designer donderdag 17 december 2009 @ 03:03:58 #186
266257 crew  DeZwabber
pi_75714646
ok, ik wist dat het een Thorens td 145 was, de halfautomatische versie van de legendarische td160
hij is niet lang geproduceerd, van 1975 tot 1976 dus ze zijn vrij zeldzaam (het is de eerste editie dus)

zoals ik al zei is hij halfautomatisch, een loodzwaar platform en de stofkap is nog als nieuw

er zit een nieuwe snaar op, en een vrij verse ortofon erin
🐙
  Designer donderdag 17 december 2009 @ 03:04:36 #187
266257 crew  DeZwabber
pi_75714651
overigens word er veel gemodificeerd aan deze thorens series, maar deze is nog helemaal origineel
🐙
pi_75714665
Nog een goede naald erin?....en dat die stofkap zo goed eruit ziet is een goed teken...dan is hij in voorzichtige handen geweest. Snaar ook nog helemaal goed?
Optimist tot in de kist
pi_75714667
quote:
Op donderdag 17 december 2009 03:06 schreef trovey het volgende:
Nog een goede naald erin?....en dat die stofkap zo goed eruit ziet is een goed teken...dan is hij in voorzichtige handen geweest. Snaar ook nog helemaal goed?
\

OK spuit 11 met mijn vragen
Optimist tot in de kist
pi_75714673
Altijd goed om een naaldje in voorraad te hebben....ook al komt vinyl nu weer in naalden zijn nog steeds niet echt goed verkrijgbaar.
Optimist tot in de kist
  Designer donderdag 17 december 2009 @ 03:09:44 #191
266257 crew  DeZwabber
pi_75714684
quote:
Op donderdag 17 december 2009 03:07 schreef trovey het volgende:
Altijd goed om een naaldje in voorraad te hebben....ook al komt vinyl nu weer in naalden zijn nog steeds niet echt goed verkrijgbaar.
ik heb nog twee philips elementen liggen uit mijn vorige platenspelers

en ze zijn prima te krijgen hoor, je moet alleen weten waar je zoekt
in mijn geval had ik de mazzel dat die gast van de tweedehandszaak waar ik hem gehaald heb, als hobbie draaitafels heeft dus er zat al een net element en een verse snaar in toen ik em kocht, en hij had alles al afgesteld
🐙
  Designer donderdag 17 december 2009 @ 03:12:07 #192
266257 crew  DeZwabber
pi_75714702
als ik dit ding zo zie staan op de salontafel, word ik een beetje verdrietig van de rotzooi die je tegenwoordig koopt met usb poorten en 99% plastic, vooruitgang my ass
🐙
pi_75714705
quote:
Op donderdag 17 december 2009 03:09 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

ik heb nog twee philips elementen liggen uit mijn vorige platenspelers

en ze zijn prima te krijgen hoor, je moet alleen weten waar je zoekt
in mijn geval had ik de mazzel dat die gast van de tweedehandszaak waar ik hem gehaald heb, als hobbie draaitafels heeft dus er zat al een net element en een verse snaar in toen ik em kocht, en hij had alles al afgesteld
Netjes van hem....ik heb voor die Denon ook nog naaldjes liggen, voor die boxen nog elementen voor dat vuurtje...als ik hem dus ooit weer aan de gang krijg
Optimist tot in de kist
  Designer donderdag 17 december 2009 @ 03:17:35 #194
266257 crew  DeZwabber
pi_75714742
quote:
Op donderdag 17 december 2009 03:12 schreef trovey het volgende:

[..]

Netjes van hem....ik heb voor die Denon ook nog naaldjes liggen, voor die boxen nog elementen voor dat vuurtje...als ik hem dus ooit weer aan de gang krijg
dat spul gaat niet kapot
🐙
  Designer donderdag 17 december 2009 @ 03:22:19 #195
266257 crew  DeZwabber
pi_75714769
maar ik heb het voor elkaar gekregen om iets te kopen dat ouder is dan mijn brommer

scheelt niet veel met '75 vs '77
🐙
pi_75714797
quote:
Op donderdag 17 december 2009 03:17 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

dat spul gaat niet kapot
Ik ben dat dit systeem wel kapot is te krijgen ....het is niet voor niets niet definitief doorgebroken,,,perfect geluid maar nogal gevoelig en vooral prijzig ....zal het morgen (dus straks) wel een proberen op te zoeken op Google dan kun je zien welke boxen ik bedoel (moet eerst zelf eens zoeken welk type het is want ze zijn al uit begin jaren 80)
quote:
Op donderdag 17 december 2009 03:22 schreef DeZwabber het volgende:
maar ik heb het voor elkaar gekregen om iets te kopen dat ouder is dan mijn brommer

scheelt niet veel met '75 vs '77
Je hebt het voor elkaar gekregen om nog weer iets te kopen wat ouder is dan jezelf
Optimist tot in de kist
  Designer donderdag 17 december 2009 @ 03:30:04 #197
266257 crew  DeZwabber
pi_75714812
quote:
Op donderdag 17 december 2009 03:26 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik ben dat dit systeem wel kapot is te krijgen ....het is niet voor niets niet definitief doorgebroken,,,perfect geluid maar nogal gevoelig en vooral prijzig ....zal het morgen (dus straks) wel een proberen op te zoeken op Google dan kun je zien welke boxen ik bedoel (moet eerst zelf eens zoeken welk type het is want ze zijn al uit begin jaren 80)
[..]

Je hebt het voor elkaar gekregen om nog weer iets te kopen wat ouder is dan jezelf
maar zo moeilijk is dat niet, alle toffe dingen zijn van voor mijn tijd
🐙
pi_75714836
Je bent te laat geboren. ..maar je hebt wel gelijk...de spullen van tegenwoordig vallen al uit elkaar na 1 dag gebruik
Optimist tot in de kist
  Designer donderdag 17 december 2009 @ 03:38:25 #199
266257 crew  DeZwabber
pi_75714866
quote:
Op donderdag 17 december 2009 03:33 schreef trovey het volgende:
Je bent te laat geboren. ..maar je hebt wel gelijk...de spullen van tegenwoordig vallen al uit elkaar na 1 dag gebruik
planned obsolescence

de spullen van tegenwoordig worden gemaakt om mee te gaan tot het volgende product word uitgebracht...
40 jaar geleden werden dingen gebouwd om mee te gaan
🐙
pi_75714890
quote:
Op donderdag 17 december 2009 03:38 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

planned obsolescence

de spullen van tegenwoordig worden gemaakt om mee te gaan tot het volgende product word uitgebracht...
40 jaar geleden werden dingen gebouwd om mee te gaan

Als ze nog even zo doorgaan dan kunnen reparateurs hun bedrijfje wel opheffen...wasmachine stuk na een jaar....weggooien en een nieuwe
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')