Denon is tof, mooie draaitafelsquote:Op donderdag 17 december 2009 02:51 schreef trovey het volgende:
Laat eens wat zien van die info, ik heb altijd wel interesse gehad in audio (al je tenminste een Denon draaitafel van Denon van destijds 2000 euro(we spreken over een jaar of 18 terug, de rijke tijd) tenminste interesse noemt)...Trouwens die draaitafel staat nu even in de opslag i.v.m. de vernielzucht van de katten.
Nog even: Als ik een tekst type en daarna wil ik er een emoticon achterzetten dan verdwijnt mijn tekst de eerste keer...als ik het dan een tweede keer typ dan gaat alles normaal......gebeurt sinds een uurtje of 2....wat is dit
De rest die hier staat is van Denon, Pioneer etc...er staat nu wat in opslag bij mijn broer dus alle merken weet ik zo even niet...ook allemaal al minimaal 16 jaar oud hoor maar de katten lieten de boel niet met rust dus ze hebben al jaren niet meer gedraaid....helaas hebben mijn boxen (manshoog bijnaquote:Op donderdag 17 december 2009 02:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denon is tof, mooie draaitafels.
mijn versterker en cd speler zijn van Denon![]()
inmiddels wel 10 jaar oud ofzo, maar goed geluid is goed geluid
overigens doet fok bij mij soms ook raar, maar weet nog niet of het mijn computer is of fok
\quote:Op donderdag 17 december 2009 03:06 schreef trovey het volgende:
Nog een goede naald erin?....en dat die stofkap zo goed eruit ziet is een goed teken...dan is hij in voorzichtige handen geweest. Snaar ook nog helemaal goed?
ik heb nog twee philips elementen liggen uit mijn vorige platenspelersquote:Op donderdag 17 december 2009 03:07 schreef trovey het volgende:
Altijd goed om een naaldje in voorraad te hebben....ook al komt vinyl nu weer in naalden zijn nog steeds niet echt goed verkrijgbaar.
Netjes van hem....ik heb voor die Denon ook nog naaldjes liggen, voor die boxen nog elementen voor dat vuurtje...als ik hem dus ooit weer aan de gang krijgquote:Op donderdag 17 december 2009 03:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb nog twee philips elementen liggen uit mijn vorige platenspelers
en ze zijn prima te krijgen hoor, je moet alleen weten waar je zoekt
in mijn geval had ik de mazzel dat die gast van de tweedehandszaak waar ik hem gehaald heb, als hobbie draaitafels heeftdus er zat al een net element en een verse snaar in toen ik em kocht, en hij had alles al afgesteld
dat spul gaat niet kapotquote:Op donderdag 17 december 2009 03:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Netjes van hem....ik heb voor die Denon ook nog naaldjes liggen, voor die boxen nog elementen voor dat vuurtje...als ik hem dus ooit weer aan de gang krijg
Ik ben dat dit systeem wel kapot is te krijgenquote:
Je hebt het voor elkaar gekregen om nog weer iets te kopen wat ouder is dan jezelfquote:Op donderdag 17 december 2009 03:22 schreef DeZwabber het volgende:
maar ik heb het voor elkaar gekregen om iets te kopen dat ouder is dan mijn brommer![]()
scheelt niet veel met '75 vs '77
maar zo moeilijk is dat niet, alle toffe dingen zijn van voor mijn tijdquote:Op donderdag 17 december 2009 03:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben dat dit systeem wel kapot is te krijgen....het is niet voor niets niet definitief doorgebroken,,,perfect geluid maar nogal gevoelig en vooral prijzig
....zal het morgen (dus straks) wel een proberen op te zoeken op Google dan kun je zien welke boxen ik bedoel (moet eerst zelf eens zoeken welk type het is want ze zijn al uit begin jaren 80)
[..]
Je hebt het voor elkaar gekregen om nog weer iets te kopen wat ouder is dan jezelf
planned obsolescencequote:Op donderdag 17 december 2009 03:33 schreef trovey het volgende:
Je bent te laat geboren...maar je hebt wel gelijk...de spullen van tegenwoordig vallen al uit elkaar na 1 dag gebruik
quote:Op donderdag 17 december 2009 03:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
planned obsolescence![]()
de spullen van tegenwoordig worden gemaakt om mee te gaan tot het volgende product word uitgebracht...
40 jaar geleden werden dingen gebouwd om mee te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |