1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
bij pa, en geen idee waarom ik zo warrig benquote:Op woensdag 16 december 2009 22:51 schreef Maes het volgende:
[..]
Waar zit je nu bij Pa of bij Ma? En waarom ben je in de war, vertel het tante Maes maar
Telefoon?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Gaaf.
Geweldige dag gehad.
Ik was alleen mijn camera vergeten.
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's apart, ik quote jou voordat je gepost had.
Ik zal even een verslagje tikken.
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bij pa, en geen idee waarom ik zo warrig ben
lijkt wel alsof we een gaslek hebben ofzo
oh jeequote:Op woensdag 16 december 2009 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
heb je het begin van je seks-blunder al gelezen?
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:03 schreef JJH het volgende:
Ik heb vandaad trouwens in totaal één uur en tien minuten vertraging gehad.
eh, zoals ik boven je al zei; misschien beter van niet...quote:
ah! wow, dat is wel bijzonder dan... maar als er pas weer een elfstedentocht komt als jij oma wordt kunnen we nog wel even wachten dus...quote:Op woensdag 16 december 2009 23:06 schreef Maes het volgende:
Ik ben in '63 geboren, elfstedenjaar. Mijn moeder is geboren in '33, elfstedenjaar en mijn zoon in '85, elfstedenjaar. Hoe bijzonder is dat?
Liefje dat moeten ze samen uitvechten, bemoei je er maar niet mee. Straks heb jij het gedaan.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
je hebt trouwens wel ruzie met je vrouw omdat je haar niet meegevraagd hebt...![]()
Je bent niet de enige. Heb het gevoel in mijn hoofd alsof ik een dikke neut op heb. Heb ik niet. Heb de fles Limoux blanqet nog nieteens open gemaakt. En dan moet ik ook nog wakker blijven tot na 0.00 uurquote:Op woensdag 16 december 2009 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bij pa, en geen idee waarom ik zo warrig ben
lijkt wel alsof we een gaslek hebben ofzo
Trusten, tot morgen Secret Santa Dayquote:Op woensdag 16 december 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Ze gingen naar Ciske de Rat, die mensen van die voorstelling Maes
Ik ga tukkie doen.
Tot morgen met de Secret Santa Dayyyyyy!
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:07 schreef Maes het volgende:
[..]
Liefje dat moeten ze samen uitvechten, bemoei je er maar niet mee. Straks heb jij het gedaan.
slaap lekker!!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Ze gingen naar Ciske de Rat, die mensen van die voorstelling Maes
Ik ga tukkie doen.
Tot morgen met de Secret Santa Dayyyyyy!
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Heb het gevoel in mijn hoofd alsof ik een dikke neut op heb. Heb ik niet. Heb de fles Limoux blanqet nog nieteens open gemaakt. En dan moet ik ook nog wakker blijven tot na 0.00 uur
Dat is best behoorlijk bijzonder ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:06 schreef Maes het volgende:
Ik ben in '63 geboren, elfstedenjaar. Mijn moeder is geboren in '33, elfstedenjaar en mijn zoon in '85, elfstedenjaar. Hoe bijzonder is dat?
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waarom moet je wakker blijven!? Toch niet voor SS???
Waarom moet je wakkerblijven tot na twaalven?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Heb het gevoel in mijn hoofd alsof ik een dikke neut op heb. Heb ik niet. Heb de fles Limoux blanqet nog nieteens open gemaakt. En dan moet ik ook nog wakker blijven tot na 0.00 uur
Nog heel lang wachten. Ik word ook niet mama genoemd dus ik denk niet dat ik ooit oma genoemd ga worden.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah! wow, dat is wel bijzonder dan... maar als er pas weer een elfstedentocht komt als jij oma wordt kunnen we nog wel even wachten dus...
dat kan ik me wel voorstellen ja!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]Tuurlijk wel
Ik ben raaaaazend benioeuwd naar de hint over wie nou mijn secret santa is. Ieder cadeau waar iemand moeite voor heef gedaan vind ik sowieso al ontzettend tof, maar de nieuwsgierigheid naar WIE is killing.
Zen, schat, zenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:12 schreef Cat22 het volgende:
JJ
H
![]()
Waarom heb je mij niet megevraagd!?!?Ik ben in een valse bui vanavond.
![]()
En zelfs een nieuw verhaaldeeltje helpt daar niet aan.![]()
Wie zei dat ze een soortgelijke ervaring met TNT had gehad? Als het TNT was, was ik niet zo pissed geweest. Evengoed vervelend natuurlijk maar dan ligt het op het postkantoor in de stad. 5 minuten met de fiets.
Als ik nu niks met die DHL sukkels geregeld krijg dan mag ik 40 minuten enkele reis met de auto naar een depot in verweggistan om mijn pakket op te halen.![]()
Die DHL kloothommels hebben het ooit voor elkaar gekregen om 500 euro aan spullen op een willekeurig huisnummer in mijn straat te bezorgen.
'Ja mevrouw, iedereen kan zich toch wel eens vergissen?'
'Dit is je WERK sukkel! Het enige wat je hoeft te doen is een bordje met 2 cijfers lezen. En waar jij het bezorgd hebt stonden die 2 cijfers niet'.
*breathe in, breathe out*
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Waarom moet je wakkerblijven tot na twaalven?
Welterusten Greys.
Nog één nachtje...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:12 schreef Cat22 het volgende:
JJ
H
![]()
Waarom heb je mij niet meegevraagd!?!?Ik ben in een valse bui vanavond.
![]()
Wie zei dat ze een soortgelijke ervaring met TNT had gehad? Als het TNT was, was ik niet zo pissed geweest. Evengoed vervelend natuurlijk maar dan ligt het op het postkantoor in de stad. 5 minuten met de fiets.
Als ik nu niks met die DHL sukkels geregeld krijg dan mag ik 40 minuten enkele reis met de auto naar een depot in verweggistan om mijn pakket op te halen.![]()
Die DHL kloothommels hebben het ooit voor elkaar gekregen om 500 euro aan spullen op een willekeurig huisnummer in mijn straat te bezorgen.
'Dit is je WERK sukkel! Het enige wat je hoeft te doen is een bordje met 2 cijfers lezen. En waar jij het bezorgd hebt stonden die 2 cijfers niet'.
* tombolafan is mysteriousquote:Op woensdag 16 december 2009 23:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Tombolofa.
Wat ik me nu al heel lang afvraag, waar staat Tombola voor?
Jij houdt gewoon van loterijen.quote:
Ik was dat, en door hun toedoen kon ik het pakketje helemaal niet ophalen bij het kantoor... ze hadden het alweer terug gestuurd naar engeland...quote:Op woensdag 16 december 2009 23:12 schreef Cat22 het volgende:
JJ
H
![]()
Waarom heb je mij niet meegevraagd!?!?Ik ben in een valse bui vanavond.
![]()
Ahaa en daarom hebben we Google en Wikipedia.quote:
Da's ook redelijk onbriljant ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik was dat, en door hun toedoen kon ik het pakketje helemaal niet ophalen bij het kantoor... ze hadden het alweer terug gestuurd naar engeland...
Elies mag dat.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik spuit 11 was.
dat wist ik helemaal niet allemaal!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ahaa en daarom hebben we Google en Wikipedia.![]()
Een tombola is een soort loterij, waarbij altijd wordt uitgekeerd. Tombola is een van oorsprong Italiaans woord en het is een soort rieten mand die bij de Italiaanse variant van het spel gebruikt wordt om de loten uit te trekken.
Vaak gaat het niet om geldbedragen, maar om prijzen in natura. De spanning bevindt zich in het feit dat alle waardevolle en minder waardevolle prijzen naast of door elkaar staan uitgestald. Hoe meer loten er worden gekocht, hoe meer kans er is op een grote prijs.
De loterijnummers kunnen vooraf aan de prijzen zijn toegekend, zodat van tevoren bekend is welk nummer correspondeert met welke prijs. De prijs kan dan direct na het kopen van het lot worden geïncasseerd. Een andere variant is dat wanneer alle loten zijn verkocht de prijzen één voor één worden verloot door per prijs een nummer uit de tombola te trekken dat correspondeert met het nummer op één van de verkochte loten.
Tombola's worden vaak georganiseerd door charitatieve instellingen om geld voor een goed doel in te zamelen. De prijzen zijn dan meestal gratis (eventueel door sponsoren) ter beschikking gesteld.
Bedrijven hanteren het tombola-principe vaak om de kerstgeschenken te verdelen onder het personeel.
Maar daar komt het dus niet van.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ahaa en daarom hebben we Google en Wikipedia.![]()
Een tombola is een soort loterij, waarbij altijd wordt uitgekeerd. Tombola is een van oorsprong Italiaans woord en het is een soort rieten mand die bij de Italiaanse variant van het spel gebruikt wordt om de loten uit te trekken.
Vaak gaat het niet om geldbedragen, maar om prijzen in natura. De spanning bevindt zich in het feit dat alle waardevolle en minder waardevolle prijzen naast of door elkaar staan uitgestald. Hoe meer loten er worden gekocht, hoe meer kans er is op een grote prijs.
De loterijnummers kunnen vooraf aan de prijzen zijn toegekend, zodat van tevoren bekend is welk nummer correspondeert met welke prijs. De prijs kan dan direct na het kopen van het lot worden geïncasseerd. Een andere variant is dat wanneer alle loten zijn verkocht de prijzen één voor één worden verloot door per prijs een nummer uit de tombola te trekken dat correspondeert met het nummer op één van de verkochte loten.
Tombola's worden vaak georganiseerd door charitatieve instellingen om geld voor een goed doel in te zamelen. De prijzen zijn dan meestal gratis (eventueel door sponsoren) ter beschikking gesteld.
Bedrijven hanteren het tombola-principe vaak om de kerstgeschenken te verdelen onder het personeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |