Waarom vraag jij je dat af?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
en wat zou er in nokwanda haar cadeautje zitten?
Ik zit nu al op m'n handenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Bamba.
Wanneer ga jij je SS pakje openmaken?
Je hebt het toch niet al stiekem uitgepakt he?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:17 schreef nokwanda het volgende:
Iemand, een medeheks, die me hier heeeeel erg mee geraakt heeft, heeft mij een schat gestuurd![]()
![]()
![]()
Quequote:Op donderdag 17 december 2009 00:17 schreef nokwanda het volgende:
Iemand, een medeheks, die me hier heeeeel erg mee geraakt heeft, heeft mij een schat gestuurd![]()
![]()
![]()
Waarom wakker blijven????quote:Op woensdag 16 december 2009 23:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Heb het gevoel in mijn hoofd alsof ik een dikke neut op heb. Heb ik niet. Heb de fles Limoux blanqet nog nieteens open gemaakt. En dan moet ik ook nog wakker blijven tot na 0.00 uur
Tuurlijk wel. het was al middernacht geweest. Het magisch uurquote:Op donderdag 17 december 2009 00:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet al stiekem uitgepakt he?
Morgenvroeg hoop ik nog te slapen.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zit nu al op m'n handen. Ik denk dat ik morgenvroeg 'm ga openmaken!!
quote:
Jij nieuwsgierigerd.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. het was al middernacht geweest. Het magisch uur
Morgen laat ik het wel zien. Maar voor nu hou ik het heerlijk even voor mezelf. Het heeft iets heel persoonlijks.
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. het was al middernacht geweest. Het magisch uur
Morgen laat ik het wel zien. Maar voor nu hou ik het heerlijk even voor mezelf. Het heeft iets heel persoonlijks.
Weltrusten maar hé liefje, goed van je dat je je pakje nog niet hebt opengemaakt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |