abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75710635
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:20 schreef tombolafan het volgende:

[..]

dat wist ik helemaal niet allemaal!
en daar is het dus niet van...
Ohw, nu ben ik je al gaan associëren met een Bingo meisje.
Freestyle
  Designer woensdag 16 december 2009 @ 23:22:15 #52
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_75710641
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ahaa en daarom hebben we Google en Wikipedia.

Een tombola is een soort loterij, waarbij altijd wordt uitgekeerd. Tombola is een van oorsprong Italiaans woord en het is een soort rieten mand die bij de Italiaanse variant van het spel gebruikt wordt om de loten uit te trekken.

Vaak gaat het niet om geldbedragen, maar om prijzen in natura. De spanning bevindt zich in het feit dat alle waardevolle en minder waardevolle prijzen naast of door elkaar staan uitgestald. Hoe meer loten er worden gekocht, hoe meer kans er is op een grote prijs.

De loterijnummers kunnen vooraf aan de prijzen zijn toegekend, zodat van tevoren bekend is welk nummer correspondeert met welke prijs. De prijs kan dan direct na het kopen van het lot worden geïncasseerd. Een andere variant is dat wanneer alle loten zijn verkocht de prijzen één voor één worden verloot door per prijs een nummer uit de tombola te trekken dat correspondeert met het nummer op één van de verkochte loten.

Tombola's worden vaak georganiseerd door charitatieve instellingen om geld voor een goed doel in te zamelen. De prijzen zijn dan meestal gratis (eventueel door sponsoren) ter beschikking gesteld.

Bedrijven hanteren het tombola-principe vaak om de kerstgeschenken te verdelen onder het personeel.
zover was ik ook al gekomen, maar ze is geen fan van tombola's
🐙
pi_75710643
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
dat verhaal...

duvel

bruin cafe

het vooruitzicht...
ah... in het echt herken je de dreiging wel dus?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_75710658
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:21 schreef Cat22 het volgende:
Mensen, ik ga uitstomen in bed. Dan is het des te sneller morgen zodat ik DHL kan bellen.

En mijn SS pakje mag uitpakken!
Slaap lekker!
pi_75710663
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:20 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Maar daar komt het dus niet van.
Waarom weet jij dat wel en ikke niet?

Freestyle
pi_75710678
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:22 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ohw, nu ben ik je al gaan associëren met een Bingo meisje.

dan liever als een lot uit de loterij!
pi_75710697
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:23 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Waarom weet jij dat wel en ikke niet?

omdat ik dat een aantal posts daarboven had gezegd!
pi_75710709
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:21 schreef Cat22 het volgende:
Mensen, ik ga uitstomen in bed. Dan is het des te sneller morgen zodat ik DHL kan bellen.

En mijn SS pakje mag uitpakken!
Welterusten Cat22.
Hopelijk gaat je werkdag lekker snel voorbij morgen.
Freestyle
  woensdag 16 december 2009 @ 23:24:13 #59
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_75710714
Gaat iedereen nu zo vroeg naar bed of ben ik gewoon laat
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_75710750
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:24 schreef Maes het volgende:
geen idee...
JJH! Tik eens door! ik wacht!
pi_75710764
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:22 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

zover was ik ook al gekomen, maar ze is geen fan van tombola's
Of... ze durft het hier niet toe te geven.

Freestyle
  Designer woensdag 16 december 2009 @ 23:25:38 #62
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_75710771
nee iedereen is lui vandaag

chemtrails zeg ik je
🐙
  woensdag 16 december 2009 @ 23:25:40 #63
202014 JJH
Knetter. O+
pi_75710772
Goed, de Hel van de NS '63.

Het plan was om om 11:46 de trein richting amersfoort en verder te pakken, ik kon me vanaf één uur melden, en ik zou om 13:26 in Haarlem zijn, ruim op tijd dus. Na aankomst op station Zwolle hoorde ik dat er omgeroepen werd dat er een aanrijding tussen Putten en Nunspeet was, en ik werd geadviseerd om om te rijden via deventer. (+30min) op het moment dat ik in de trein wilde stappen werd gemeld dat er vanaf dat moment weer treinen gingen rijden op dat traject, ik dus weer de trein naar Deventer uit en in de trein naar Amersfoort, wat een mazzel , en tot zover de mazzel voor vandaag. Na ruim een half uur waren we 'op' Amersfoort. En daar bleek dat een complete intercity niet reed, gewoon helemaal niet. Dus met een mannetje of 500 in een overvolle stoptrein richting Amsterdam CS. Deze stoptrein doet er echter een half uur langer over dan de reguliere intercity. Verwachte aankomsttijd op Haarlem 13:56, en de film begon, juist ja, om 14:00u. We hadden door dit ongemak wel net even 5 minuten over om een overheerlijke beker Starbucks koffie te halen, sommige mensen vervloeken het, ik verafgood het. Goed, we ware dus om 13:56 in Haarlem, maar de locatie waar we verwacht werden lag nog een klein kwartiertje verderop en we waren dus rijkelijk laat voor de film, gelukkig mochten we er nog in!

De film zelf was op zeg best mooi. De verschrikkelijke omstandigheden tijdens de gruweltocht werden prima neergezet, en het feit dat de film vertoont werd in een koelcontainer die op -4 stond deed het allemaal nog een beetje levendiger overkomen. Nu lijkt -4 niet bijster koud, totdat je er anderhalf uur in moet stilzitten. Gelukkig kwam de bekende soep en rookworstmaker ons een verwarmende kop erwtensoep brengen ergens halverwege. Helaas hebben we niet echt met de aanwezige celebs kunnen babbelen omdat we vooraf gelijk naar binnengeschoten zijn, en na afloop waren ze al in lange witte limousines vertrokken. Omdat we het ondertussen al best koud hadden zijn we na afloop nog even een kop warme chocolade wezen drinken in een nabijgelegen horecagelegenheid. Nadet we hier weggekeken waren zijn we maar weer richting Station Haarlem gelopen, ik blijf dat echt een van de mooiste stations van Nederland vinden.

De terugreis verliep soepel, totdat we in Amersfoort waren. we kwamen, met een klein beetje vertraging, aan om 17:38, en de aansluitende trein naar Zwolle vertrok om 17;38. Ik kan je zeggen, da's vrij krap. De vriendelijke dame in de trein vertelde dat deze trein zou vertrekken van spoor 4b, dat hield in dat we het station zo ongeveer schuin moesten oversteken. Toen we hijgend op 4b aankwamen stond er van alles, o.a. een trein naar Apeldoorn, en volgend de borden zou de trein naar Zwolle dan vertrekken van 5b, wij naar 5b, trein naar Hannover. wederom op de borden gekeken, maar die boden weinig duidelijkheid. De omroepmevrouw van het station wel. Op spoor 1 zou een trein richting Zwolle vertrekken, wij als een stel onbenullen naar 1 vliegen en gelukkig stond die er nog, voor +/- 5min. Toen we eenmaal onderweg waren, als haringen in een ton, bleek dat we achter de stoptrein zaten die we pas ná Harderwijk konden inhalen en we waren dus uiteindelijk bijna een half uur later op Zwolle.

Na afloop hebben we nog heerlijk gegeten bij een fijne tent hier in Zwolle en een afzakkertje gehaald in de kroeg. Ben dus net thuis. Ondanks de Hel van de NS een topdag gehad.
  woensdag 16 december 2009 @ 23:26:34 #64
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_75710817
Maes, ben je dr nog?
Ik heb foto's heur, van die totaal niet fotogenieke zwarte dikke dame in de sneeuw
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_75710824
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:23 schreef tombolafan het volgende:

[..]

omdat ik dat een aantal posts daarboven had gezegd!
Ohwja ik en traag, dat was het.
Freestyle
pi_75710836
Weltrusten Cat! Thx voor de tips
O+ 11-06-2009 O+
pi_75710851
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:25 schreef JJH het volgende:
Goed, de Hel van de NS '63.

Het plan was om om 11:46 de trein richting amersfoort en verder te pakken, ik kon me vanaf één uur melden, en ik zou om 13:26 in Haarlem zijn, ruim op tijd dus. Na aankomst op station Zwolle hoorde ik dat er omgeroepen werd dat er een aanrijding tussen Putten en Nunspeet was, en ik werd geadviseerd om om te rijden via deventer. (+30min) op het moment dat ik in de trein wilde stappen werd gemeld dat er vanaf dat moment weer treinen gingen rijden op dat traject, ik dus weer de trein naar Deventer uit en in de trein naar Amersfoort, wat een mazzel , en tot zover de mazzel voor vandaag. Na ruim een half uur waren we 'op' Amersfoort. En daar bleek dat een complete intercity niet reed, gewoon helemaal niet. Dus met een mannetje of 500 in een overvolle stoptrein richting Amsterdam CS. Deze stoptrein doet er echter een half uur langer over dan de reguliere intercity. Verwachte aankomsttijd op Haarlem 13:56, en de film begon, juist ja, om 14:00u. We hadden door dit ongemak wel net even 5 minuten over om een overheerlijke beker Starbucks koffie te halen, sommige mensen vervloeken het, ik verafgood het. Goed, we ware dus om 13:56 in Haarlem, maar de locatie waar we verwacht werden lag nog een klein kwartiertje verderop en we waren dus rijkelijk laat voor de film, gelukkig mochten we er nog in!

De film zelf was op zeg best mooi. De verschrikkelijke omstandigheden tijdens de gruweltocht werden prima neergezet, en het feit dat de film vertoont werd in een koelcontainer die op -4 stond deed het allemaal nog een beetje levendiger overkomen. Nu lijkt -4 niet bijster koud, totdat je er anderhalf uur in moet stilzitten. Gelukkig kwam de bekende soep en rookworstmaker ons een verwarmende kop erwtensoep brengen ergens halverwege. Helaas hebben we niet echt met de aanwezige celebs kunnen babbelen omdat we vooraf gelijk naar binnengeschoten zijn, en na afloop waren ze al in lange witte limousines vertrokken. Omdat we het ondertussen al best koud hadden zijn we na afloop nog even een kop warme chocolade wezen drinken in een nabijgelegen horecagelegenheid. Nadet we hier weggekeken waren zijn we maar weer richting Station Haarlem gelopen, ik blijf dat echt een van de mooiste stations van Nederland vinden.

De terugreis verliep soepel, totdat we in Amersfoort waren. we kwamen, met een klein beetje vertraging, aan om 17:38, en de aansluitende trein naar Zwolle vertrok om 17;38. Ik kan je zeggen, da's vrij krap. De vriendelijke dame in de trein vertelde dat deze trein zou vertrekken van spoor 4b, dat hield in dat we het station zo ongeveer schuin moesten oversteken. Toen we hijgend op 4b aankwamen stond er van alles, o.a. een trein naar Apeldoorn, en volgend de borden zou de trein naar Zwolle dan vertrekken van 5b, wij naar 5b, trein naar Hannover. wederom op de borden gekeken, maar die boden weinig duidelijkheid. De omroepmevrouw van het station wel. Op spoor 1 zou een trein richting Zwolle vertrekken, wij als een stel onbenullen naar 1 vliegen en gelukkig stond die er nog, voor +/- 5min. Toen we eenmaal onderweg waren, als haringen in een ton, bleek dat we achter de stoptrein zaten die we pas ná Harderwijk konden inhalen en we waren dus uiteindelijk bijna een half uur later op Zwolle.

Na afloop hebben we nog heerlijk gegeten bij een fijne tent hier in Zwolle en een afzakkertje gehaald in de kroeg. Ben dus net thuis. Ondanks de Hel van de NS een topdag gehad.

pi_75710892
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:24 schreef Maes het volgende:
Ik ben heul nog niet van plan naar bed te gaan.
Heb morgen een vrije dag
Freestyle
pi_75710894
oh jjh, zou je om 13.26 in haarlem zijn? of 12.26? omdat je "ruim op tijd" zegt?
  woensdag 16 december 2009 @ 23:29:02 #70
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_75710902
Wat een superleuk verslag JJH
Ow O+
  woensdag 16 december 2009 @ 23:29:34 #71
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_75710919
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:28 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ik ben heul nog niet van plan naar bed te gaan.
Heb morgen een vrije dag
Jij bent gewoon een die-hard
Ow O+
  woensdag 16 december 2009 @ 23:29:47 #72
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_75710932
Wat een boel gezeur over het OV en weinig over de film
Maar daar zou ik echt niet blij van worden, bij -4 een film moeten uitzitten
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 16 december 2009 @ 23:31:03 #73
202014 JJH
Knetter. O+
pi_75710968
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:28 schreef tombolafan het volgende:
oh jjh, zou je om 13.26 in haarlem zijn? of 12.26? omdat je "ruim op tijd" zegt?
11:46 en 12:26 is wel erg rap, maar wie verwacht er dan ook dan een complete trein niet rijd. Ik heb normaal weinig over de NS te klagen, maar juist vandaag moesten ze bewijzen dat ze er wel degelijk een zooitje van kunnen maken.
pi_75711002
Manlief heeft het cadeautje op tafel gelegd en kijkt er steeds naar en laat het naar me lonken. Hij beschermt het nog steeds met zijn leven en ik mag ook niet naar bed
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 16 december 2009 @ 23:32:06 #75
202014 JJH
Knetter. O+
pi_75711020
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:31 schreef JJH het volgende:

[..]

11:46 en 12:26 is wel erg rap, maar wie verwacht er dan ook dan een complete trein niet rijd. Ik heb normaal weinig over de NS te klagen, maar juist vandaag moesten ze bewijzen dat ze er wel degelijk een zooitje van kunnen maken.
De film begon om 14:00 voor de volledigheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')