Geen idee... zit er ook overal wel een rituals-winkel??? Hier in elk geval de lijst alvast:quote:Op donderdag 17 december 2009 08:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, of hij moet zo subtiel zijn dat ik hem niet opgemerkt heb.
Hij/zij is wel dol op bepaalde bubbels. Ik vermoed zo dat het niet Lush zal zijn, want dan had ik waarschijnlijk daar wel wat van gehad. Dus ik kan Greys en Cat uitsluiten denk ik. Dus wie is er fan van Rituals...
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:31 schreef Bamba het volgende:
Het gedicht:
Iets kopen voor iemand die je niet door en door kent
dat was deze Secret Santa niet heel erg gewend
Maar ik ken je inmiddels genoeg om te kunnen weten
dat je iets leuks verdient, dus heb ik mijn Santabenen versleten
om leuke dingen voor je te vergaren
Nu nog iets regelen voor mijn blaren..
Je eerste kadootje zorgde wel voor wat trubbels
want SS is dol op de geur van bepaalde bubbels
Ik vond dat jij daar ook van zou genieten mogen
dus ben naar een zeer welriekende winkel getogen
Je hebt geen bad dus dit kan je onder de douche gebruiken
wat zal jij lekker naar mint en mandarijntjes ruiken!
Wat ik je als extra kado gun verzon ik met het grootste gemak
maar dan nog de vraag hoe ik zoiets verpak..
Want wat ik je kocht komt niet in elke vorm of maat
dus moest ik goed zoeken, anders werd je kado verlaat
Geluk zit soms in gedachten, een spreuk of mooi gedicht
dus wellicht toveren de woorden in 't andere kado een lach op je gezicht.
Liefs,
Secret Santa
![]()
De foto's komen eraan!
Leuk!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:43 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Gizmo inspecteert het pakje onder de boom...
[ afbeelding ]
En onder het zilvere inpakpapier zit een fleurig papiertje!
[ afbeelding ]
Eenmaal uitgepakt komt er een héél mooi dooisje tevoorschijn!![]()
[ afbeelding ]
De spulletjes. Rituals foaming Shower geld, een body cream, shampoo en een doosje vol geluk
. De rituals spullen ruiken echt heel erg lekker!!! Nogmaals dank je wel secret santa! En nu gaan raden, maar dat wordt een moeilijke denk ik
.
Ze vindt je gewoon lief!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:56 schreef JJH het volgende:
Stomme kat.![]()
Ze liep al de hele tijd te miepen en te zeuren om te eten, irritant voor me langs lopen, staart in m'n neus stoppen, kopjes geven op gekke plekken. (M'n oor?) Nou vind ik dat
op zich niet zo'n probleem ze krijgt eten en dan is het over. Normaal gaat ze dan ook lekker zitten eten, nu heeft ze er even aan gesnuffeld en ligt op de bank te pitten...
Ik heb het ondertussen al drie keer gelezen, maar ik zie hem ook niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie de hint ook wel, leuk kado Bamba!
Volgens mij is dat gewoon toeval.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom is dat ook de volgorde van openmaken?? Iedereen moet toch zelf weten wanneer hij/zij tijd heeft?
Het staat er wel heel expliciet met een ! onder. Maar goed dat kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon toeval.
Ik bedoel dat ik gewoon degenen die hem opengemaakt heeft bovenaan zetquote:Op donderdag 17 december 2009 08:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom is dat ook de volgorde van openmaken?? Iedereen moet toch zelf weten wanneer hij/zij tijd heeft?
Zo begreep ik het ook hoor! Dus ze past de volgorde straks aan, steeds weer wanneer iemand zijn-haar pakje heeft uitgepakt.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik gok dat ze gewoon degene naar boven schuift die m open gemaakt heeft, anders zou ik t ook niet weten, en anders zou DML nu aan het uitpakken moeten zijn anders liep het hele systeem al vast
Dan vindt ze je op dat moment iets minder lief...quote:Op donderdag 17 december 2009 08:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan heb jij haar nog nooit 's morgens zien aanvallen.
Hmmm er zijn nog best veel winkels van. Jammer, nu weet ik nog niks.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:04 schreef Bamba het volgende:
Er zat trouwens een papier ter bescherming van Lifestyle home collection in. Even kijken waar die allemaal winkels hebben zitten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |