daar gaat het wel naartoe uiteindelijkquote:Op donderdag 17 december 2009 03:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Als ze nog even zo doorgaan dan kunnen reparateurs hun bedrijfje wel opheffen...wasmachine stuk na een jaar....weggooien en een nieuwe
Kringloop heeft een hele goede aan mijquote:Op donderdag 17 december 2009 03:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar gaat het wel naartoe uiteindelijkkapitalisme is gebaseerd op consumeren
en als mensen hebberig worden moeten we meer consumeren![]()
koop ik oude spullen, ghehehehe
gezelligheid kent geen tijdquote:Op donderdag 17 december 2009 03:53 schreef kitao het volgende:
mogge , wat een tijd om wakker te worden zeg....
Vroeg naar bed gegaan?quote:Op donderdag 17 december 2009 03:53 schreef kitao het volgende:
mogge , wat een tijd om wakker te worden zeg....
ja , om 23 uur ,was versleten door de kou. kan nu nog ruim een uur naar de klok kijken.quote:
en daarna weer opstaanquote:Op donderdag 17 december 2009 03:58 schreef kitao het volgende:
[..]
ja , om 23 uur ,was versleten door de kou. kan nu nog ruim een uur naar de klok kijken.
Ik heb een laptop met kabeltje , de batterij is gaar , ik lig niet in bed met dat ding hoor.quote:
rotterdam , geen sneeuwtje aan de lucht.quote:Op donderdag 17 december 2009 04:06 schreef trovey het volgende:
Zit hier gewoon achter de desktop op een bureaustoel in de woonkamer....is er trouwens al sneeuw bij jullie gevallen? Hier geen vlok...Hoe laat is het trouwens.....
....ik ben niet zo lang meer aanwezig denk ik anders komt er morgen niets uit mijn handen.
in zwitserland mag t van mij sneeuwen hoor , geen probleem , maar ik zelf heb geen sleetje meer.....quote:Op donderdag 17 december 2009 04:16 schreef DeZwabber het volgende:
IK WIL SNEEUW [ afbeelding ]
/slapen
quote:Op donderdag 17 december 2009 04:18 schreef trovey het volgende:
Moet zo nog even naar buiten met de honden maar er was nog niets te zien toen ik nog even een vuilniszakje wegbracht.....ach morgen heb ik niets gepland...kan ik de sneeuw mooi vannachter het raam bekijken![]()
Ik ga de hondjes uitlaten en dan het bed in. Slaap ze Zwabber en Kitao...als je er aan toe bent probeer nog wat te slapen...zo niet dan duikt hier ongetwijfeld zo de eerste van de vroege ochtendploeg op. Groetjes
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:48 schreef Takaiki het volgende:
Douchen en slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik! IK IKKKKKK!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:20 schreef Bamba het volgende:
En waarom is er nu niemand om de feestvreugde te delen?![]()
quote:Den Haag - Arnhem
tussen Reeuwijk en knp. Grijsoord
[+]77 km langzaam rijdend verkeer (vertraging: meer dan 30 min)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |