1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef Cat22 het volgende:
Hehe, eindelijk!
FIIIIIIIIIIIPOOOOOOOOO!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ow? James Cameron zegt dat het zijn eigen script is, geïnspireerd op de vele SF die hij als jongetje las.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:51 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
Avatar wil ik ook nog wel zien, 't zou een klassiek SF verhaal moeten zijn.
Ja hoor, lief dat je dat vraagtquote:Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
alles goed? schrik van gister een beetje te boven?
Tis gewoon niet eerlijk he.quote:
Jaquote:Op woensdag 16 december 2009 11:57 schreef Cat22 het volgende:
Haaaaai iedereen!![]()
[..]
Tis gewoon niet eerlijk he.Heb jij ook van die stomme grijze luchten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:01 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een zwitsertje geadopteerd
Wat een liefje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Draait zijn tafeltje goed en is zijn naaldje lekker scherp?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh, dat lijkt me ook echt, vreselijk, dat je niet naar m toe kan! Wat er ook gebeurt met hem, je wil erbij zijn, en niet zoveel km ver weg!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, lief dat je dat vraagtDe ergste schrik is alleen meteen in het begin.
Mijn bazin schrok ook erg vanmorgen, want zij en mijn collega kennen hem ook van mijn eeuwige verhalen over hem (ik vond hem een tijdje ook meer dan vriendschappelijk leuk en dat hebben ze tot vervelens moeten horen destijds op het werk![]()
). Heb mijn collega ook nog wel eens meegenomen als ik naar hem toe ging om te stappen en dan bleven we daar het hele weekend slapen.
Had hem nu al een flinke tijd niet gezien hoor, maar heb laatst nog de foto's zitten kijken van onze vriendengroep-mutserige-uitstapjes naar Duinrell enzo (hij kotsend in de bosjes).
Het lijkt me alleen echt vréselijk voor zijn moesje en zus nu, want je kunt niet even 'zomaar' je kind bezoeken dat daar in Afghanistan in een ziekenhuis in coma wordt gehouden. Ze houden me op de hoogte in elk geval.
En even wat anders:
Ik wil ook best sneeuwMaar dan graag niet tijdens de avondspits, als ik kiezen mag
Dat sluit elkaar niet uit. Met een klassiek verhaal bedoel ik in de stijl van Heinlein en Asimov, waarschuwend tegen de gevaren van ongecontroleerde technologische vooruitgang en het misbruik daarvan, dit afgezet tegen de 'moderne' SF à la Star Wars en The Black Hole, waar een (vaak flinterdun) verhaal wordt gebruikt als vehikel om vooral special effects te demonstreren.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ow? James Cameron zegt dat het zijn eigen script is, geïnspireerd op de vele SF die hij als jongetje las.
wat goed geconcludeerd!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Muizel
Hier vanmorgen grijze luchten, maar nu gewoon blauw met hier en daar een normaal witte wolk.
Geen sneeuw dan zeker? [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Veel geluk samen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zag eerst alleen de kap op de foto, dus ik dacht; een terrarium! Een hagedis/slang/reptiel
![]()
is t een platenspeler...![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Of gewoon zaterdag... dat t dan tot kerst blijft liggenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:09 schreef Cat22 het volgende:
Greyssie![]()
En de sneeuw mag wat mij betreft ook mooi ruim voor of net na de avondspits vallen. Zo egoïstisch ben ik dan ook weer.
Ziggy is niet 21, maar 18, ze lijkt best doof hoewel ze af en toe wel iets hoort maar erg weinig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 @ 11:47 schreef KNAK het volgende:
Gegroet allen
Ik ben in het bezit van een 21 jaar oude kat die wellicht aan het einde van dr leven is.
Iemand met enig ervaring van oude katten die het volgende ook van dichtbij heeft meegemaakt?
- is al een jaar stokdoof
Kotsen doet ze gelukkig zelden.quote:- moet al een tijdje dagelijks braken, soms erg heftig
Op het kotsen na, doet ze dit ook. Ze wil gewoon áltijd eten, ook als ze net op heeft. Of ze het dan ook opeet is een tweede, maar eigenlijk zeurt ze dus altijd op eten.quote:- is als je het goed bekijkt zo dement als wat; je geeft haar eten, vreet het achter elkaar op en gaat dan 5 minuten later naar je kijken alsof ze wekenlang geen eten heeft gehad. Of het dementie is of vraatzucht is niet duidelijk. De kat wil altijd eten eten... kotst het met regelmaat eruit.
Z. woog 1,65 kilo toen ze hier kwamquote:- voorheen woog de kat 7 kilo, erg dik... nu is de kat zeker 70% van gewicht en lichaamsvolume in het laatste jaar kwijtgeraakt. De kat is een schaduw van wat het al die jaren was.
Check.quote:- Achterzijde van rug, de vacht, vol met dikke klitten die ik zelfs niet met 2 handen (uiteraard zonder de kat pijn te doen) uitelkaar kan halen cq. trekken, laat staan borstelen. Verzorgt alleen maar gebied rond haar hals, voorpoten e.d. Achterzijde is behoorlijk ruw en smerig.
Checkquote:- staart soms met kop beetje gebogen voor zich uit.
Ik weet het nietquote:Op woensdag 16 december 2009 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Muizel
Hier vanmorgen grijze luchten, maar nu gewoon blauw met hier en daar een normaal witte wolk.
Geen sneeuw dan zeker? [ afbeelding ]
Ik snap op zich je twijfel wel. Maar die laatste zin zegt in mijn ogen al genoeg. Jij kent haar lang genoeg (neem ik aan) om te weten of zij dit nog leuk vindt toch? Als het bij jou nog niet is opgekomen om ook maar te overwegen om haar een spuitje te geven, dan lijkt het me nog niet aan de orde.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:12 schreef MissBliss het volgende:
Dat is het ongeveer wel... Nu is de algemene tendens in dat topic: geef haar een spuitje! Want het is zielig, mooi leven gehad, blabla. Nou, de situatie deed me best denken aan Ziggy, vinden jullie nou dat haar kwaliteit van leven ook zo slecht is?? Want een spuitje is echt nog niet in me opgekomen eigenlijk.
(Ik had geen zin een apart topic te openen)
Weet je dat vind ik een heel moeilijke vraag. Hangt denk ik ook van de kat af. In dat topic viel de kat ook enorm af en dat doet denken aan nierfalen en dan zeg ik ook dat het tijd wordt voor een spuitje (ik bedoel kat is al oud en dan nog nierfalen erbij het lichaam is gewoon op). Als ik jou zo hoor denk ik kat is al oud maar heeft nog geen orgaanuitval dus gewoon even zo doorgaan. Helpt dat een beetje??quote:Op woensdag 16 december 2009 12:12 schreef MissBliss het volgende:
Mensen, ik las gisterenavond in bed het volgende topic en ik werd een beetje onzeker
Vraag mbt 21 jaar oude kat
[..]
Ziggy is niet 21, maar 18, ze lijkt best doof hoewel ze af en toe wel iets hoort maar erg weinig.
[..]
Kotsen doet ze gelukkig zelden.
[..]
Op het kotsen na, doet ze dit ook. Ze wil gewoon áltijd eten, ook als ze net op heeft. Of ze het dan ook opeet is een tweede, maar eigenlijk zeurt ze dus altijd op eten.
[..]
Z. woog 1,65 kilo toen ze hier kwamNu 2,5 kilo omdat ze schildkliermedicijnen heeft.
[..]
Check.
[..]
Check
Verder heeft Ziggy artrose, dus pijn aan dr gewrichten, ze krijgt een pijnstiller, geen idee of dat helpt. Ze kan niet meer op de bank springen bijvoorbeeld. Ze trekt haar nagels niet meer in (staat iets verder in het topic) en blijft dus wel eens haken. Ze is vaak verkouden, hoest en proest wat af. En ze wordt vaak omgegooid door die stomme Spider.
Dat is het ongeveer wel... Nu is de algemene tendens in dat topic: geef haar een spuitje! Want het is zielig, mooi leven gehad, blabla. Nou, de situatie deed me best denken aan Ziggy, vinden jullie nou dat haar kwaliteit van leven ook zo slecht is?? Want een spuitje is echt nog niet in me opgekomen eigenlijk.
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een liefje.![]()
Draait zijn tafeltje goed en is zijn naaldje lekker scherp?
Ja, nou, inderdaad, als ze echt heel zielig en ziek was zou ik die beslissing wel nemen. Maar de situatie van de kat van die TS leek best op tha Zig en iedereen was zo eensgezind dat ik dacht: zouden ze dat ook zeggen over Ziggy?quote:Op woensdag 16 december 2009 @ 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap op zich je twijfel wel. Maar die laatste zin zegt in mijn ogen al genoeg. Jij kent haar lang genoeg (neem ik aan) om te weten of zij dit nog leuk vindt toch? Als het bij jou nog niet is opgekomen om ook maar te overwegen om haar een spuitje te geven, dan lijkt het me nog niet aan de orde.
Uit het feit dat je je zorgen maakt om haar blijkt dat je genoeg van haar houdt om eventueel die stap te nemen, maar zoals ik het lees heeft ze best nog een leuk leven!
Kijk dat zegt mij genoeg gewoon zo doorgaan en als Ziggy echt last krijgt van ouderdom nogmaals de overweging maken. Het blijft gewoon moeilijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, nou, inderdaad, als ze echt heel zielig en ziek was zou ik die beslissing wel nemen. Maar de situatie van de kat van die TS leek best op tha Zig en iedereen was zo eensgezind dat ik dacht: zouden ze dat ook zeggen over Ziggy?
Ze heeft best wat pijntjes en ongemakken en ze is niet de makkelijkste kat (we noemen haar Ziggy de Verschrikkelijke) maar ze is ook best tevreden volgens mij. Nu bijvoorbeeld, ligt ze lekker te slapen op dr kruik, met een beetje geluk ligt ze daar de hele middag
Ze heeft wel slecht werkende nieren, maar met dieetvoer is dat onder controle (voor zover ik weet). Ze is iig niet misselijk ervan.quote:Op woensdag 16 december 2009 @ 12:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
Weet je dat vind ik een heel moeilijke vraag. Hangt denk ik ook van de kat af. In dat topic viel de kat ook enorm af en dat doet denken aan nierfalen en dan zeg ik ook dat het tijd wordt voor een spuitje (ik bedoel kat is al oud en dan nog nierfalen erbij het lichaam is gewoon op). Als ik jou zo hoor denk ik kat is al oud maar heeft nog geen orgaanuitval dus gewoon even zo doorgaan. Helpt dat een beetje??
Nou, ik zou wel willen ruilen hoor! op een kruik liggen slapen!!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, nou, inderdaad, als ze echt heel zielig en ziek was zou ik die beslissing wel nemen. Maar de situatie van de kat van die TS leek best op tha Zig en iedereen was zo eensgezind dat ik dacht: zouden ze dat ook zeggen over Ziggy?
Ze heeft best wat pijntjes en ongemakken en ze is niet de makkelijkste kat (we noemen haar Ziggy de Verschrikkelijke) maar ze is ook best tevreden volgens mij. Nu bijvoorbeeld, ligt ze lekker te slapen op dr kruik, met een beetje geluk ligt ze daar de hele middag
Ja, ik schrok gewoon een beetje van dat topicquote:Op woensdag 16 december 2009 @ 12:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
Kijk dat zegt mij genoeg gewoon zo doorgaan en als Ziggy echt last krijgt van ouderdom nogmaals de overweging maken. Het blijft gewoon moeilijk.
Mn moeder zei: Dat beest is de halve dag van de wereld!quote:Op woensdag 16 december 2009 @ 12:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik zou wel willen ruilen hoor! op een kruik liggen slapen!!!!
Mijn kat kon op het laatst nog maar heel kort in dezelfde houding liggen, dan moest ie al weer anders gaan liggen omdat ie het niet volhield... (slapen deed ie ook niet echt, was meer ogen dicht houden en doorademen)
Zolang ze nog kan genieten van slapen lijkt het mij een goed leven voor een kat!
Dat ze aankomt in gewicht zegt genoeg hoor. Dat is heel moeilijk voor een kat met nierfalen. En dus geeft dat aan dat je het nierprobleem onder controle hebt.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze heeft wel slecht werkende nieren, maar met dieetvoer is dat onder controle (voor zover ik weet). Ze is iig niet misselijk ervan.
Nou ja, ik moest het gewoon even vragen, maar ik ben geloof ik dus niet gek als ik haar nog bij me wil houden (en dat volgens mij ook nog prima kan)
Bedankt!
Spetter ze en sterkte met stampen en als je tussendoor niet meer terug bent, succes met je tentamen!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga even douchen en dan stampen voor mn tentamen vanavond...
Ja, dat denk ik ook! Dat lijkt me echt verschrikkelijk en ik zou dan gelijk naar de DA gaan als ze dat zou hebben.quote:Op woensdag 16 december 2009 @ 12:25 schreef Greys het volgende:
Blissbeeb, het grote verschil tussen Ziggy en die kat waar het in die quotes om gaat is dat DIE kat bijna dagelijks heftig braakt. En Ziggy niet. Want dat lijkt me zo vermoeiend en akelig voor zo'n kat! Dus ik denk dat dat al een heleboel scheelt hoor
Ja, het is ook niet precies hetzelfdequote:Op woensdag 16 december 2009 @ 12:26 schreef Cat22 het volgende:
MB: dat verhaal steekt heel anders in elkaar dan wat ik bij jou en Ziggy zie.
TS woont in het buitenland en heeft de kat langzaam achteruit zien gaan maar geen kans/mogelijkheid gehad om er een arts naar te laten kijken. Tegen de tijd dat hij zich hier meldde was die kat al zo ziek, daar kun je met medicijnen ook niks meer aan redden denk ik. Als hij die al had kunnen krijgen daar. En dan wordt het echt een lijdensweg voor het beestje.
Ziggy staat al een hele tijd onder scherpe controle van jou, Re en de DA, krijgt dieet en medicijnen. En je schrijft zelf dat ze flink is bijgekomen. Een kat die wil eten (ook al zit het neusje verstopt) voelt zich ook niet superslecht lijkt me.
Hebben jullie het idee dat Ziggy er nog lol in heeft? Ondanks het hoesten en proesten, het omgegooid worden door Spider en de stijve gewrichtjes? Dan gewoon doorgaan zoals jullie nu doen.
En wat zeggen mensen in jullie omgeving ervan?
Met Siets heb ik een jaar gesukkeld van dieet naar dieet. En ook al at ze het slecht, ze vond het leven wel nog leuk en genoot van in de zon liggen, gekrabbeld worden en haar ding doen. Tot ze ophield met eten en toen kon je aan alles in die kat zien dat ze het gewoon moe was. En dat was het moment waarop ik naar de DA ben gegaan voor euthanasie.
Wel goed hoor, dat je van tijd tot tijd vraagt om 'objectieve' (in zoverre dat objectief kan zijn) meningen van hier. Want je kunt natuurlijk ook verblind zijn doordat je je huisdier elke dag ziet of gewoon geen afscheid wil nemen nog.
Ik moet er inderdaad niet aan denken hoe zijn familie en zijn vriendin zich voelen. *ril*quote:Op woensdag 16 december 2009 12:36 schreef Maes het volgende:
Oh Greys dat is vreselijk om in onzekerheid te zijn over je geliefde. Ik lees Afghanistan en coma dus er is een beschieting/ongeluk geweest. Erg hoor.
Ik denk dat je de chaggo kerstballen-aan-kap foto er nog even in moet gooienquote:
Poekie was ook 18, had allemaal hetzelfde als ziggy afgezien van die schildklier en artrose. Als ze geen bloeding had gekregen, had ze ws nog steeds geleefd. Katten worden ouder, maar IMHO zolang er niks ernstigs aan de hand is of ze echt zichtbaar veel pijn heeft, zou ik haar niet in laten slapen.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:12 schreef MissBliss het volgende:
Mensen, ik las gisterenavond in bed het volgende topic en ik werd een beetje onzeker
Vraag mbt 21 jaar oude kat
[..]
Ziggy is niet 21, maar 18, ze lijkt best doof hoewel ze af en toe wel iets hoort maar erg weinig.
[..]
Kotsen doet ze gelukkig zelden.
[..]
Op het kotsen na, doet ze dit ook. Ze wil gewoon áltijd eten, ook als ze net op heeft. Of ze het dan ook opeet is een tweede, maar eigenlijk zeurt ze dus altijd op eten.
[..]
Z. woog 1,65 kilo toen ze hier kwamNu 2,5 kilo omdat ze schildkliermedicijnen heeft.
[..]
Check.
[..]
Check
Verder heeft Ziggy artrose, dus pijn aan dr gewrichten, ze krijgt een pijnstiller, geen idee of dat helpt. Ze kan niet meer op de bank springen bijvoorbeeld. Ze trekt haar nagels niet meer in (staat iets verder in het topic) en blijft dus wel eens haken. Ze is vaak verkouden, hoest en proest wat af. En ze wordt vaak omgegooid door die stomme Spider. Oh ja, spinnen kan ze ook al niet.
Niet in de auto. net gekeken!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:45 schreef Greys het volgende:
Q, die liggen dan vast nog in de auto
Of in je jaszak! En in het ergste geval bij die vrienden thuis.
Dat is juist 1 van de weinige foto's waar ze níet zo chago kijktquote:Op woensdag 16 december 2009 @ 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat je de chaggo kerstballen-aan-kap foto er nog even in moet gooien![]()
![]()
Wat een schatjequote:Op woensdag 16 december 2009 12:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is juist 1 van de weinige foto's waar ze níet zo chago kijkt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is juist 1 van de weinige foto's waar ze níet zo chago kijkt
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 16 december 2009 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo die spam had een kort leven
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
ach doet iedereen wel eens, zo heb ik ooit mijn huissleutels teruggevonden achter een verlaagd plafond
blijven je sleutelhangers wel versquote:Op woensdag 16 december 2009 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]!!
Ik was een poosje geleden mn huissleutels kwijt. OVERAL lopen zoeken. ECHT OVERAL. Op een gegeven moment maar opgegeven...
Ga ik brood maken, pak ik de jam... liggen ze op de kaas in de koelkast
faal.
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
blijven je sleutelhangers wel vers![]()
Ja!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
oeh even boodschappen doen, warme broodjes ftw!
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:55 schreef MissBliss het volgende:
Oh, gisteren kwam ik deze foto nog tegen:
[ afbeelding ]
Een kerstbal op dr kophaha, wat een humor
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:01 schreef nokwanda het volgende:
Wil even melden dat ik er gewoon niet ben omdat mijn aandacht thuis even wordt gevraagd voor gewone niet ernstige huiselijke zaken (kind dat opeens tot laat op school zat en opgehaald moest worden en nog moest eten en opeens een logee meebracht. Man die orbs op vakantiefoto's aan het bestuderen is en dus veel op de computer zit. Dat dus. Geen andere redenen.
En nu ook weer weg, want de orbs lossen de tocht en de lekkage in de serre niet op en we stoken nu voor de vogeltjes. Purschuim en kit halen.
Me kuthoerrrrrrquote:
Heb je al onwijze tandpijn en minstens 4 gaatjes?quote:
Hoiquote:
Neeeeeeeeeee, want ik heb me aan de voorschriften gehoudenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je al onwijze tandpijn en minstens 4 gaatjes?
Ja, of regenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hoi![]()
Buienradar laat nu, op de Noordzee nog, vanuit het noordwesten ontwikkelende buien zien. Zo te zien wordt Qwea de eerste die sneeuw krijgt
Yups, nu zit ik thuis te wachten tot mn gezicht weer normaal uit zietquote:
En ik de tweedequote:Op woensdag 16 december 2009 @ 13:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hoi![]()
Buienradar laat nu, op de Noordzee nog, vanuit het noordwesten ontwikkelende buien zien. Zo te zien wordt Qwea de eerste die sneeuw krijgt
Haiquote:Op woensdag 16 december 2009 13:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hoi![]()
En Q maar als hardste klagen vanmorgenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ben vrijdag onder Popstars in slaap gevalllen en zaterdag ben ik het helemaal vergeten te kijkenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, want ik heb me aan de voorschriften gehouden![]()
Be proud!
Oh en nu je er toch weer bent: vond je het terecht dat Emmuhhhhlie er uit ging vrijdag bij Popstars?
Ik heb vast ergens een post of PM gemist, maar eh...? Wat is er met je dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, nu zit ik thuis te wachten tot mn gezicht weer normaal uit ziet![]()
Mn hoofd is nog duf, maar dat kan ook alleen slaapgebrek zijn
Ja, vannacht, echt heel erg onprettig.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb vast ergens een post of PM gemist, maar eh...? Wat is er met je dan?
Aangezien Q roept dat je bijna dood was? Allergische aanval ofzo?
Oh oh oh wat tof!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En Q maar als hardste klagen vanmorgen
Nou het heeft geholpen Kweej!
Gatver, lijkt me niet tof om mee te makenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, vannacht, echt heel erg onprettig.
Ik gok van ijs dat we gisteren bij vrienden na het gourmetten aten![]()
Om 3 uur keek ik op de wekker en dacht ik ow ik heb buikpijn...
Om 3.07 kon ik nog net op tijd naar de wc rennen.
Om 3.11 begon ik te stikken en moest ik in paniek zonder lenzen mn pillen gaan zoeken.
Maar om 6 uur was het wel weer over.
Op wat naschokken na.
Dus maar thuis vandaag, ik zat nog te twijfelen om vanmiddag weer te gaan werken, maar het sneeuwt
Oew, dat klinkt naar ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, vannacht, echt heel erg onprettig.
Ik gok van ijs dat we gisteren bij vrienden na het gourmetten aten![]()
Om 3 uur keek ik op de wekker en dacht ik ow ik heb buikpijn...
Om 3.07 kon ik nog net op tijd naar de wc rennen.
Om 3.11 begon ik te stikken en moest ik in paniek zonder lenzen mn pillen gaan zoeken.
Maar om 6 uur was het wel weer over.
Op wat naschokken na.
Dus maar thuis vandaag, ik zat nog te twijfelen om vanmiddag weer te gaan werken, maar het sneeuwt
Dan mag je wel opschieten wil je die hele clan voor de kerst klaar hebbenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:16 schreef Ynske het volgende:
kijk wat ik nu aan t haken ben
[ afbeelding ]
Zegt Barbaaf hoor! Dus je moet hém aankijken als het niet zo blijkt te zijn!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh oh oh wat tof!
Krijgen we sneeuw hier
Zeg, dimmen jijquote:Op woensdag 16 december 2009 13:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh oh oh wat tof!
Krijgen we sneeuw hier
Dat is best eng maar als je rustig blijft omdat je weet dat het over gaat dan gaat het wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Gatver, lijkt me niet tof om mee te maken
Mooi dat het nu weer wat beter gaat.
Had ik de post nou toch maar naar je huis gestuurd![]()
Is dat de koptelefoon???quote:Op woensdag 16 december 2009 13:26 schreef Qwea het volgende:
PAKKETJE VAN URSTYLE
IK WIL UITPAKKENNNNN
kut, eerst medicijnen nemen
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Oew, dat klinkt naar ja.
Maar je moet niet het ijs de schuld geven, het zijn duidelijk SC-ontwenningsverschijnselen
Gefeliciteerdquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:26 schreef Qwea het volgende:
PAKKETJE VAN URSTYLE
IK WIL UITPAKKENNNNN
kut, eerst medicijnen nemen
ja duhhquote:Op woensdag 16 december 2009 13:34 schreef Qwea het volgende:
fuck, het geluid is wel goed van dat ding
quote:
En hoe.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja duhhbass in je oren swa!
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
En hoe.
D-block vs stefan - music made me addict.
Blijft gewoon zuiver
Klopt.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Jij mag niet eens headphones op, evil you
Whahahaha, straf!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt.
Nodeloos om te zeggen nu dan ook dan ik de piep hoor
je moet ze sowieso makenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:40 schreef Qwea het volgende:
dat zakje is kek.
Willen we foto's? Of maak ik ze dan voor jan lul?
Ooh voor in de revieuw!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moet ze sowieso maken
valt me nog 100% mee dan, is niet echt een kwaliteitsmerkquote:Op woensdag 16 december 2009 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
En hoe.
D-block vs stefan - music made me addict.
Blijft gewoon zuiver
omg gourmettenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog niks durven eten maar de inhoud van mn bento heb ik net maar weggegooid, want daar zaten allemaal dingen van het gourmetten van gisteren in, die durf ik niet te eten, mss was het wel de marinade van het vlees of zo.
Bamiesoepje proberen dan maar
Mij ook. Ik had verwacht dat je wel gekraak ofzo zou horen.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
valt me nog 100% mee dan, is niet echt een kwaliteitsmerk
Ik ben erachter gekomen dat we 2de kerstdag maar niet gaan gourmettenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog niks durven eten maar de inhoud van mn bento heb ik net maar weggegooid, want daar zaten allemaal dingen van het gourmetten van gisteren in, die durf ik niet te eten, mss was het wel de marinade van het vlees of zo.
Bamiesoepje proberen dan maar
ruig ding zeg!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:53 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik maak voor de review wel ff nieuwe. Ik vind deze pics niet zo boeiend/mooi
Er zit ook van alles bijquote:
Zoalswatdan???quote:Op woensdag 16 december 2009 13:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er zit ook van alles bij
Dingen waarvan ik zoiets heb van "Huh? Waarsdadanvoor? "
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er zit ook van alles bij
foto van de rare dingen?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er zit ook van alles bij
Kan ook van kruiden of uien (of zitten er geen uien in shoarma?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat we 2de kerstdag maar niet gaan gourmetten
Wezen steengrillen met dat uitje van Mike zn werk, en ik heb er pijn van gehad in mn buikEn gisteren ook van de shoarma. Vleesch kan ik dus niet zo goed meer hebben
Niet lachen!quote:
of de parasieten in het vlees, je hebt nu een lintwormquote:Op woensdag 16 december 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ook van kruiden of uien (of zitten er geen uien in shoarma?) of paprika komen natuurlijk, hoeft niet persé van het vlees te zijn
Geen uien en geen paprika zaten erin. En als ik die dingen los eet (ui en pap) dan is het gene probleem. En bij het steengrillen heb ik ook enkel vlees gehad. Dus ik denk dat ik voorzichtig helaas wel in die richting moet gaan denken.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ook van kruiden of uien (of zitten er geen uien in shoarma?) of paprika komen natuurlijk, hoeft niet persé van het vlees te zijn
oh oooohhhquote:Op woensdag 16 december 2009 14:00 schreef Qwea het volgende:
Ooh en de batterij voor het bass regelen
ligt eraan wat voor peper je gebruikt...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik was ff vergeten hoe pittig die Koreaanse bamiesoep is
![]()
Pfoe!
Ja dat bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, vlees zal het niet direct zijn, meer de hoeveelheid vlees gok ik
Geen idee of je dat moet gebruiken (ik ben leek. Ik heb enkel ooit in ear oordoppen gehad en dankzij dat nu tinnitus ) ik had dat ding net vol uit staan, zonder batterij erinquote:Op woensdag 16 december 2009 14:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh oooohhh![]()
koptelefoon met bassboost
Ik had laatst een paar van die hele pittige koreaanse merken gekocht bij de Toko, en ik kan heel goed tegen pittig, maar dit was dr echt een om bijna van te huilenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor peper je gebruikt...
[ afbeelding ]
deze?
En goed kijken wat voor vlees, vet of mager zal ook nog wel verschil maken gok ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook.
Veel vlees.
Want als ik 's avonds gewoon een karbo ofzo eet, isser niks loos
er zit waarschijnlijk gewoon een klein versterkertje in, weet alleen niet of hij uit de loop gehaald word als de batterij eruit is, of dat de muziek nu ook nog door een stuk dode electronica moetquote:Op woensdag 16 december 2009 14:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee of je dat moet gebruiken (ik ben leek. Ik heb enkel ooit in ear oordoppen gehad en dankzij dat nu tinnitus ) ik had dat ding net vol uit staan, zonder batterij erin
*betterij erin proptquote:Op woensdag 16 december 2009 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zit waarschijnlijk gewoon een klein versterkertje in, weet alleen niet of hij uit de loop gehaald word als de batterij eruit is, of dat de muziek nu ook nog door een stuk dode electronica moet
met batterij in zal zowieso beter klinken denk ik
ook al ben ik geen fan vanbass boost
Ik zei net tegen fiets dat ik hem ook gewoon bij Qwea vind passen, ik zie haar helemaal voor me met dat ding op en hij staat haar primaquote:Op woensdag 16 december 2009 14:02 schreef DeZwabber het volgende:
maar eerlijk is eerlijk, hij ziet er tof uit
Wat ik zeg ben ik zelf, dat weet je toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Thnx, nu word ik weer voor gek uitgemaakt
moet ineens denken aan een keer dat ik met vrineden turkse pizza's met doner zat te etenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had laatst een paar van die hele pittige koreaanse merken gekocht bij de Toko, en ik kan heel goed tegen pittig, maar dit was dr echt een om bijna van te huilen
Hier sneeuwt het met vlagen beetjes, maar er ligt nog niks, ik hoop dat dat zo blijft!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ik zeg ben ik zelf, dat weet je toch?![]()
Ik kreeg net te horen dat het sneeuwt waar ik woon!![]()
Maar waar ik werk ist nog steeds vies grijs.
Horecasambal is bijna gelijk aan tomatenketchup thoughquote:Op woensdag 16 december 2009 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moet ineens denken aan een keer dat ik met vrineden turkse pizza's met doner zat te eten
gast dacht dattie een fles ketchup had, en spuit em bijna leeg over mijn pizza, je zag heel het vlees niet meer
toen hij klaar was zag hij dat het sambal was![]()
heb em wel helemaal opgegeten, ik ben hardcore![]()
en het feit dat het echte horecasambal was hielp ook wel, een pizza vol goede sambal had ik niet overleefd denk ik![]()
*sluit doos met herinneringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
*betterij erin propt
*uitproberen gaat
*hardcore nr op gaat zoeken🐙
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:12 schreef DeZwabber het volgende:Die heb ik toch alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]nou alleen straks wat harder
Trekt wel weer weg tegen de avond.
Je moet er wat voor over hebben he
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zei net tegen fiets dat ik hem ook gewoon bij Qwea vind passen, ik zie haar helemaal voor me met dat ding op en hij staat haar prima
ok, dan zal het wel meevallen met de electronica, soms klinkt het dan ineens een stuk doffer als je muziek door uitgeschakelde electronica stuurtquote:Op woensdag 16 december 2009 14:11 schreef Qwea het volgende:
die bass dinges moet gewoon uitblijven. Met klinkt IMHO kut
het is een lijdensweg, maar iemand moet het doenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die heb ik toch alnou alleen straks wat harder
Trekt wel weer weg tegen de avond.
Je moet er wat voor over hebben he
ja ik sta er echt van te kijken dat ze het durven te verkopenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Horecasambal is bijna gelijk aan tomatenketchup though![]()
Surinaamse sambal van madame jeanets, das pas levend verbranden
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
Allowa!
Wat zijn jullie vandaag rustig geweest.
En de nachtploeg stelt ook al niet veel meer voor.
Nog één nachtje slapen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Zwabbermans!quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zwabbermans!
Wat een stoere draaitafel zag ik voorbij komen net tijdens vluchtig bijlezen... werkt ie naar behoren?
Nou, ik had dat ding dus net voluit staan die boost. En dan voel je echt die headphone van je kop af trillen. Zo niet stoerquote:Op woensdag 16 december 2009 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is gemaakt voor hetzelfde volk wat een subwoofer in hun auto heeft ter grootte van een bierfust![]()
dan zit je toch gewoon in een rijdende vibrator, je hoort die muziek toch niet meer
ja die ja, die is ook niet echt heet zeg maarquote:
quote:Als mn vader de sambalpot over zn bord begint leeg te gooien dan weet mn moeder dat ze weer es rommel op tafel gezet heeft
Die bass klinkt voor mij juist als muziek in mijn oren.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:30 schreef Qwea het volgende:
... Je hoort alleen die bass nog maar idd, en de muziek valt geheel weg
Ik hou ook van bass. Maar de bass moet echt niet de muziek overstemmen.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die bass klinkt voor mij juist als muziek in mijn oren.
maar ik hou dan ook veel van bass, wat wel duidelijk is aan mijn muzieksmaak
marantz maakt ook leuke spelers jaquote:Op woensdag 16 december 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik had zoooooo een gave marantzplatenspeler.
mijn zusje deed / doet dat ook, tot zover hebben haar vriendjes diverse dingen gescoord waaronder een laptopquote:Mn toenmalige vriendje kickte ook onwijs op dat ding.
Heb ik m maar aan hem gegeven.
Evenals mn gesigneerde Pearl Jam Setlist van in de Effenaar.
Echt, liefde maakt je zo dom![]()
eames stoelquote:Ik had ook een Rietveldbureau. Maar toen had ik ook een vriendje dat bouwkunde studeerde, dus dat heb ik ook al niet meer. Maar mn eames stoel staat wel nog in de berging, daar trek ik elke morgen mn schoenen op aan![]()
nooit wegdoen, vinyl bederft nietquote:Ik heb nog een hele berg platen in de kelder staan. Ook van mn ouders een boel, alles van de Beatles, Stones, Bob Marley, Jimmy Hendriks, Bob Dylan, en van mezelf echt het hele ouvre van Prince.
Maar dat staat daar niet in de weg
Hier trillen de ruitjes boven de deuren er regelmatig bijna uit door de dreunende bass.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou ook van bass. Maar de bass moet echt niet de muziek overstemmen.
Nou, een platenspeler en een stukkie papier, dat was heus niet mn halve inboedel heurquote:Op woensdag 16 december 2009 14:40 schreef Qwea het volgende:
Waarom geef je je halve inboedel aan een vriendje?
Gelukkig, daar ben je weer!quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Gelukkig, daar ben je weer!![]()
Ik mis je honden en bento foto's
waarom heb je die spullen dan uberhaupt ooit in huis gehaaldquote:Op woensdag 16 december 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, een platenspeler en een stukkie papier, dat was heus niet mn halve inboedel heur![]()
En dat Rietveldbureau vond ik lelijk![]()
Net als die eames stoel, die vind ik zo lelijk dat ie jaren op mn balkon heeft gestaan en nu al jaren in de berging staat.
dat dusquote:Op woensdag 16 december 2009 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waarom heb je die spullen dan uberhaupt ooit in huis gehaald
oh-oh zelf natuurlijk niet...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Gelukkig, daar ben je weer!![]()
Ik mis je honden en bento foto's
Dat is schrikken. Ik zou vandaag maar lekker thuis blijven.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:21 schreef oh-oh het volgende:
Samara zit al vanaf 13:30 uur voor het raam te wachten op de sneeuw, ze rende net al naar de deur om de postbode te vertellen dat het om 15:00 uur ging sneeuwenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:37 schreef Qwea het volgende:
Senes, de eventuele sneeuw komt pas vanaafrond 16:20 hebben we iig nog niks
Ik wil zo graag ff een uur met de honden naar buiten maar ik heb geen zin om op de berg te stranden als het harder gaat sneeuwenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat is schrikken. Ik zou vandaag maar lekker thuis blijven.
Ze had haar bento toch leeggegooid vandaag, wel opletten he?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh-oh zelf natuurlijk niet...
dus oh-oh, muil houwe en foto's posten
Ahhhhhhhquote:Op woensdag 16 december 2009 14:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Samara zit al vanaf 13:30 uur voor het raam te wachten op de sneeuw, ze rende net al naar de deur om de postbode te vertellen dat het om 15:00 uur ging sneeuwen
Het moet wel heuuuul hard gaan sneeuwen wil je onderweg lopend stranden toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil zo graag ff een uur met de honden naar buiten maar ik heb geen zin om op de berg te stranden als het harder gaat sneeuwen![]()
Mn gezicht voelt nog wat raar, mn eten blijft dr goed in, dus ik ben wel weer helemaal in orde.
Tis altijd ff een aanslag op je lijf zo een aanvalletje...
kan je d'r nog wel een foto van makenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had haar bento toch leeggegooid vandaag, wel opletten he?
[..]
AhhhhhhhNou maar hopen dat het ook écht komt dan!
Ja nu niet meer, ik kan een foto maken van de gftbak, maar dat lijkt me geen aanraderquote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kan je d'r nog wel een foto van maken
^quote:Op woensdag 16 december 2009 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ja hoor Zwabber!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh-oh zelf natuurlijk niet...
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nu niet meer, ik kan een foto maken van de gftbak, maar dat lijkt me geen aanrader
Kijk, dat zien we hier graag!quote:
Het klinkt niet heel aantrekkelijk, koude rösti, maar wie weetquote:Op woensdag 16 december 2009 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens heel hard aan het piekeren wat ik dr voor morgen ik ga doen.
Zou koude rösti lekker zijn???
was iemand met smaak danquote:Op woensdag 16 december 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Nou dat bureau en die stoel kreeg ik es van een kinderloze oude terminale kennis van mn tante toen ik haar hielp hem te verhuizen naar een bejaardentehuis.
Ik kreeg ook kunst van hem![]()
Vaserely's.
Die heb ik verkocht![]()
En er staan nog wat antieke Japanse dure kopjes in de berging op de kast.
Ik heb wel een mooie Monteyn ook via die meneer, zelf uit mogen zoeken in het atelier bij die kunstenaar. En een hele mooie antieke Japanse print, die hangt in de gang
sushi metquote:Op woensdag 16 december 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klinkt niet heel aantrekkelijk, koude rösti, maar wie weet
Ik wil proberen van die sushi handrolls te maken binnenkort!
[ afbeelding ]
Die maak ik dus, das echt appeltje eitje.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klinkt niet heel aantrekkelijk, koude rösti, maar wie weet
Ik wil proberen van die sushi handrolls te maken binnenkort!
[ afbeelding ]
En iemand met geld jaquote:
heeft er eigenlijk nooit iemand wat van gezegd dat er een eames op je balkon stond te veregenen?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En iemand met geld ja![]()
Tis nu iets van 12 jaar geleden geloof ik, die Montijn ben ik nog steeds heel blij mee.
Die eames ga ik mss wel laten opknappen en dan verkopen hoor, ik denk niet dat die ooit nog es mijn stijl gaat worden.
Die handrolls zijn in een puntje he, als een puntzakjequote:Op woensdag 16 december 2009 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die maak ik dus, das echt appeltje eitje.
Andersom ( met de nori aan de binnenkant ) durf ik nog niet aan.
Ik heb ook nog geen behoorlijk matje, moet ik nog ff halen, ik rol nu met folie en dat rolt minder fijn.
Ik wil ook dashi halen voor door de rijst, nu doe ik dr alleen van die gekke gekleurde zakjes door, en wat sushi azijn. Ik had dr gisteren gewoon gerookte paling van de Aldi in, was lekker!
En ipv sushi wil ik ook lemper gaan maken voor in de bento, das nog veel lekkerder
ah joh, wie heeft er nou lak nodig op zijn autoquote:Op woensdag 16 december 2009 15:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier nog geen sneeuw. Wel onderweg de strooi wagen bedankt voor de lak. Ik moet zo nog boodschappen doen en naar de fysio brr op de fiets.
En go Ziggy
Neuh, das ook niet te zien vanaf de grond hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heeft er eigenlijk nooit iemand wat van gezegd dat er een eames op je balkon stond te veregenen?
Ik ben zo blij dat mijn beste vriendin kapster is en gewoon mn haren knipt als zij vindt dat dat moetquote:Op woensdag 16 december 2009 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die handrolls zijn in een puntje he, als een puntzakje
Die schijn je dus niet met matje maar met de hand te moeten rollen juist.
Ga het gewoon proberen, morgen ofzo. Zal mijn eventueel falende resultaten laten zien.
Morgen naar de kapper. Ben nu al bangig
Weet nooit wat ik wil en als ik er dan vandaan kom vind ik het nooit wat
nou, noem jezelf een kunstenaar, laat er nog een jaar een paar ratten in wonen, spuit em paars en verkoop het dan als kunstwerk voor 3x meerquote:Op woensdag 16 december 2009 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh, das ook niet te zien vanaf de grond hoor
Nah, ratten heb ik gehad, niks aan, doe k nie meerquote:Op woensdag 16 december 2009 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, noem jezelf een kunstenaar, laat er nog een jaar een paar ratten in wonen, spuit em paars en verkoop het dan als kunstwerk voor 3x meer
verkoop die eames voor een kratje bier, drink het leeg om het verlies te verwerken, en zet in het vervolg je schoenen op het kratjequote:Op woensdag 16 december 2009 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, ratten heb ik gehad, niks aan, doe k nie meer![]()
Hij staat prima in de berging, ik moet toch kunnen zitten of mn voet ergens op kunnen zetten als ik mn schoenen aan trek ja
Nah, hij staat prima waar ie staat hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
verkoop die eames voor een kratje bier, drink het leeg om het verlies te verwerken, en zet in het vervolg je schoenen op het kratje
Ik heb wel een voor de hand liggen antwoord maarja ik lust het zelf ook nietquote:Op woensdag 16 december 2009 15:33 schreef oh-oh het volgende:
En echt, bier , wat moet ik daaaaaar nou mee?
opknappen en voor de volle mep verkopenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:33 schreef oh-oh het volgende:
En echt, bier , wat moet ik daaaaaar nou mee?
vlees + bier ken ik wel maar pannekoekenbeslag?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Je kan dr wel pannekoekenbeslag mee maken, en konijn met bier is ook wel lekker, maar eer ik dan door zo een heel kratje heen ben
Ja daar wordt het lekker luchtig van. I.p.v. alleen maar melk de helft ervan vervangen door bier.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vlees + bier ken ik wel maar pannekoekenbeslag?
al maar geen kaneel door het beslag doen dan he? smaak zal wel erg aanwezig zijn van et bierquote:Op woensdag 16 december 2009 15:49 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja daar wordt het lekker luchtig van. I.p.v. alleen maar melk de helft ervan vervangen door bier.
Berg? Dit was een bergquote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil zo graag ff een uur met de honden naar buiten maar ik heb geen zin om op de berg te stranden als het harder gaat sneeuwen![]()
Mn gezicht voelt nog wat raar, mn eten blijft dr goed in, dus ik ben wel weer helemaal in orde.
Tis altijd ff een aanslag op je lijf zo een aanvalletje...
NOU DAT WERD TIJD!quote:Op woensdag 16 december 2009 @ 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
luister nu al een paar weken het nieuwe album van muse, ik moet zeggen, na een flinke periode van twijfelen begint het nu toch erg mooi te worden
Ze heeft er wel blote voeten in, dan zal het toch wel meevallen met de kou???quote:Op woensdag 16 december 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
Mooi Nok! Hoe koud was het daar in die bergen, gezien je muts en sjaal?
En zie ik daar Crocjes maar dan de leuke versie?
ik vond uprising, undisclosed desires en mk ultra erg leuk, maar begin nu de rest ook te waarderenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
NOU DAT WERD TIJD! [ afbeelding ]
Undisclosed Desiresquote:Op woensdag 16 december 2009 @ 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vond uprising, undisclosed desires en mk ultra erg leuk, maar begin nu de rest ook te waarderen
ben zelf normaal meer van nummers als dead star enzo, en alles van origin of symmetry![]()
dan is muse 2.0 wel even slikken hoor*gaat wel helemaal op in undisclosed desires*
guiding light is inderdaad niet zoveel aan, maar vind ud wel leukquote:Op woensdag 16 december 2009 16:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Undisclosed DesiresEcht na
Guiding Light
wel mn minst favoriete nummer van het album
De rest vind ik eigenlijk allemaal goed!
Hoi, lekker geslapen?quote:
Dat heb ik dus ook. Een mislukt, oversentimenteel kerstnummer uit de eighties lijkt hetquote:Op woensdag 16 december 2009 @ 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
guiding light is inderdaad niet zoveel aan, maar vind ud wel leuk
en die clip
edit: overigens, iedere keer als guiding light begint denk ik dat er een een of ander fout eighties nummer begint, door die drums
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo, alsjeblieft:
[ afbeelding ]
Ik ben op de weg naar bovenquote:
Ik ben geweest en loop met een mutss opquote:Op woensdag 16 december 2009 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die handrolls zijn in een puntje he, als een puntzakje
Die schijn je dus niet met matje maar met de hand te moeten rollen juist.
Ga het gewoon proberen, morgen ofzo. Zal mijn eventueel falende resultaten laten zien.
Morgen naar de kapper. Ben nu al bangig
Weet nooit wat ik wil en als ik er dan vandaan kom vind ik het nooit wat
Weet je hoe warm die dingen zijn? Zelfs nu zou ik zo rond kunnen lopen. Maar ik heb ook niet snel last van koude voeten. dat helpt wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze heeft er wel blote voeten in, dan zal het toch wel meevallen met de kou???
Doe eens een linkje van de croc site welke het zijn pleasequote:Op woensdag 16 december 2009 17:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet je hoe warm die dingen zijn? Zelfs nu zou ik zo rond kunnen lopen. Maar ik heb ook niet snel last van koude voeten. dat helpt wel.
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doe eens een linkje van de croc site welke het zijn please
Ik sluit niets uit. Ik ben nu eenmaal een behoorlijk aardse zweefteef. Dus ik sluit de mogelijkheid dat het stofdeeltjes zijn niet uit, maar ook niet dat het energievormen zijn die wij niet met ons blote oog kunnen zien, zoals eventueel geesten, of essenties daarvan.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
toffe afro![]()
en wat denk je zelf wat die orbs zijn?
http://www.crocs.nl/shop/product/silver_fox/quote:Op woensdag 16 december 2009 17:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doe eens een linkje van de croc site welke het zijn please
Senk youquote:Op woensdag 16 december 2009 17:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
http://www.crocs.nl/shop/product/silver_fox/
Ik ook; bijna geen haar meer op mijn hoofd. En koud dat ik het hebquote:Op woensdag 16 december 2009 17:02 schreef Maes het volgende:
Ik ben geweest en loop met een mutss op
okquote:Op woensdag 16 december 2009 17:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik sluit niets uit. Ik ben nu eenmaal een behoorlijk aardse zweefteef. Dus ik sluit de mogelijkheid dat het stofdeeltjes zijn niet uit, maar ook niet dat het energievormen zijn die wij niet met ons blote oog kunnen zien, zoals eventueel geesten, of essenties daarvan.
Da's mijn enge fotoquote:Op woensdag 16 december 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
Nok, jij met je peuk in die gangen!![]()
Maar ik raak steeds nieuwsgieriger naar De Crocjes. Wilde ik er eerst niet dood in gevonden worden, die zijn gewoon leuk! En je kunt er dus echt heel goed en lang en ver op lopen? Ik denk dat ik binnenkort maar eens dat winkeltje in 'ons straatje' met een bezoekje ga vereren
Hebben kastelen op jou ook zo'n magische aantrekkingskracht? In Schotland ging ik ook helemaal los met de kastelen en je voelt in kastelen op de een of andere manier nog gewoon wie er ooit allemaal gewoond hebben.
Daar kan ik ook slecht tegen, net zoals het andere uiterste. Er is nog zoveel mogelijk. Er is zoveel dat wij (nu nog) niet weten.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
okzweven is niet erg, maar sommige mensen zijn zo gefixeerd dat de geen ruimte overlaten voor een loigische verklaring
maar je kan niet alles verklaren natuurlijk, het zou ook arrogantie zijn van de mens om te denken dat we weten hoe de wereld in elkaar zit
Lekkerquote:Op woensdag 16 december 2009 17:15 schreef trovey het volgende:
Hoi oh-oh leuk dat er weer bent![]()
Zo broer brengt net zijn kerstatttentie van het werk binnen.....dat wordt chocoladefondue![]()
als toetje met de Kerst...ja was een hele set met de "hardware"en de "software"om het zo maar te zeggen.
Vannacht om 0.00 uur zit ik met mijn pakje op schoot. Reken maarquote:Op woensdag 16 december 2009 17:16 schreef Muis006 het volgende:
Ik zal het wel gemist hebben, maar zijn er al plannen over het uitpakken van de SS pakketjes?
Ik ben gek op chocoladequote:
Muizemeis, het is morgenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:16 schreef Muis006 het volgende:
Ik zal het wel gemist hebben, maar zijn er al plannen over het uitpakken van de SS pakketjes?
Me toooooooooooooquote:
Okeequote:Op woensdag 16 december 2009 17:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Muizemeis, het is morgen![]()
![]()
![]()
Uitpakken wanneer je maar wilt maar wel foto's maken en in topic posten
Zou verboden moeten worden...chocoladequote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Samara zit al vanaf 13:30 uur voor het raam te wachten op de sneeuw, ze rende net al naar de deur om de postbode te vertellen dat het om 15:00 uur ging sneeuwen
Ik woon wel helemaal aan de andere kant van het land, Qwea bedoelt met "we" zij en Senes, helder lichtquote:Op woensdag 16 december 2009 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan heeft oh oh zeker gewoon roos
En ik zag net in de auto dat het 4 graden was dus het zal wel regen of zo wordenquote:
telkens als jouw signature voorbij komt lees ik ubuntu ubuntu ubuntuquote:Op woensdag 16 december 2009 17:30 schreef nokwanda het volgende:
Limbabwe telt niet mee met Nederland
oh ja jij woonde niet in nederland das waarquote:Op woensdag 16 december 2009 17:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik woon wel helemaal aan de andere kant van het land, Qwea bedoelt met "we" zij en Senes, helder licht
Mag ook. het is een mooi principe;Ubuntuquote:Op woensdag 16 december 2009 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
telkens als jouw signature voorbij komt lees ik ubuntu ubuntu ubuntu
Met name dat laatste, dat deed het hemquote:Op woensdag 16 december 2009 17:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik woon wel helemaal aan de andere kant van het land, Qwea bedoelt met "we" zij en Senes, helder licht
Jup. Net met Baloe wezen lopen, was ook heul niet koudquote:Op woensdag 16 december 2009 17:30 schreef senesta het volgende:
[..]
En ik zag net in de auto dat het 4 graden was dus het zal wel regen of zo worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |