Ja dat bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, vlees zal het niet direct zijn, meer de hoeveelheid vlees gok ik
Geen idee of je dat moet gebruiken (ik ben leek. Ik heb enkel ooit in ear oordoppen gehad en dankzij dat nu tinnitus ) ik had dat ding net vol uit staan, zonder batterij erinquote:Op woensdag 16 december 2009 14:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh oooohhh![]()
koptelefoon met bassboost
Ik had laatst een paar van die hele pittige koreaanse merken gekocht bij de Toko, en ik kan heel goed tegen pittig, maar dit was dr echt een om bijna van te huilenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor peper je gebruikt...
[ afbeelding ]
deze?
En goed kijken wat voor vlees, vet of mager zal ook nog wel verschil maken gok ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook.
Veel vlees.
Want als ik 's avonds gewoon een karbo ofzo eet, isser niks loos
er zit waarschijnlijk gewoon een klein versterkertje in, weet alleen niet of hij uit de loop gehaald word als de batterij eruit is, of dat de muziek nu ook nog door een stuk dode electronica moetquote:Op woensdag 16 december 2009 14:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee of je dat moet gebruiken (ik ben leek. Ik heb enkel ooit in ear oordoppen gehad en dankzij dat nu tinnitus ) ik had dat ding net vol uit staan, zonder batterij erin
*betterij erin proptquote:Op woensdag 16 december 2009 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zit waarschijnlijk gewoon een klein versterkertje in, weet alleen niet of hij uit de loop gehaald word als de batterij eruit is, of dat de muziek nu ook nog door een stuk dode electronica moet
met batterij in zal zowieso beter klinken denk ik
ook al ben ik geen fan vanbass boost
Ik zei net tegen fiets dat ik hem ook gewoon bij Qwea vind passen, ik zie haar helemaal voor me met dat ding op en hij staat haar primaquote:Op woensdag 16 december 2009 14:02 schreef DeZwabber het volgende:
maar eerlijk is eerlijk, hij ziet er tof uit
Wat ik zeg ben ik zelf, dat weet je toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Thnx, nu word ik weer voor gek uitgemaakt
moet ineens denken aan een keer dat ik met vrineden turkse pizza's met doner zat te etenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had laatst een paar van die hele pittige koreaanse merken gekocht bij de Toko, en ik kan heel goed tegen pittig, maar dit was dr echt een om bijna van te huilen
Hier sneeuwt het met vlagen beetjes, maar er ligt nog niks, ik hoop dat dat zo blijft!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ik zeg ben ik zelf, dat weet je toch?![]()
Ik kreeg net te horen dat het sneeuwt waar ik woon!![]()
Maar waar ik werk ist nog steeds vies grijs.
Horecasambal is bijna gelijk aan tomatenketchup thoughquote:Op woensdag 16 december 2009 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moet ineens denken aan een keer dat ik met vrineden turkse pizza's met doner zat te eten
gast dacht dattie een fles ketchup had, en spuit em bijna leeg over mijn pizza, je zag heel het vlees niet meer
toen hij klaar was zag hij dat het sambal was![]()
heb em wel helemaal opgegeten, ik ben hardcore![]()
en het feit dat het echte horecasambal was hielp ook wel, een pizza vol goede sambal had ik niet overleefd denk ik![]()
*sluit doos met herinneringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
*betterij erin propt
*uitproberen gaat
*hardcore nr op gaat zoeken🐙
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:12 schreef DeZwabber het volgende:Die heb ik toch alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]nou alleen straks wat harder
Trekt wel weer weg tegen de avond.
Je moet er wat voor over hebben he
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zei net tegen fiets dat ik hem ook gewoon bij Qwea vind passen, ik zie haar helemaal voor me met dat ding op en hij staat haar prima
ok, dan zal het wel meevallen met de electronica, soms klinkt het dan ineens een stuk doffer als je muziek door uitgeschakelde electronica stuurtquote:Op woensdag 16 december 2009 14:11 schreef Qwea het volgende:
die bass dinges moet gewoon uitblijven. Met klinkt IMHO kut
het is een lijdensweg, maar iemand moet het doenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die heb ik toch alnou alleen straks wat harder
Trekt wel weer weg tegen de avond.
Je moet er wat voor over hebben he
ja ik sta er echt van te kijken dat ze het durven te verkopenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Horecasambal is bijna gelijk aan tomatenketchup though![]()
Surinaamse sambal van madame jeanets, das pas levend verbranden
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
Allowa!
Wat zijn jullie vandaag rustig geweest.
En de nachtploeg stelt ook al niet veel meer voor.
Nog één nachtje slapen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |