Ze had haar bento toch leeggegooid vandaag, wel opletten he?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh-oh zelf natuurlijk niet...
dus oh-oh, muil houwe en foto's posten
Ahhhhhhhquote:Op woensdag 16 december 2009 14:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Samara zit al vanaf 13:30 uur voor het raam te wachten op de sneeuw, ze rende net al naar de deur om de postbode te vertellen dat het om 15:00 uur ging sneeuwen
Het moet wel heuuuul hard gaan sneeuwen wil je onderweg lopend stranden toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil zo graag ff een uur met de honden naar buiten maar ik heb geen zin om op de berg te stranden als het harder gaat sneeuwen![]()
Mn gezicht voelt nog wat raar, mn eten blijft dr goed in, dus ik ben wel weer helemaal in orde.
Tis altijd ff een aanslag op je lijf zo een aanvalletje...
kan je d'r nog wel een foto van makenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had haar bento toch leeggegooid vandaag, wel opletten he?
[..]
AhhhhhhhNou maar hopen dat het ook écht komt dan!
Ja nu niet meer, ik kan een foto maken van de gftbak, maar dat lijkt me geen aanraderquote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kan je d'r nog wel een foto van maken
^quote:Op woensdag 16 december 2009 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ja hoor Zwabber!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh-oh zelf natuurlijk niet...
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nu niet meer, ik kan een foto maken van de gftbak, maar dat lijkt me geen aanrader
Kijk, dat zien we hier graag!quote:
Het klinkt niet heel aantrekkelijk, koude rösti, maar wie weetquote:Op woensdag 16 december 2009 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens heel hard aan het piekeren wat ik dr voor morgen ik ga doen.
Zou koude rösti lekker zijn???
was iemand met smaak danquote:Op woensdag 16 december 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Nou dat bureau en die stoel kreeg ik es van een kinderloze oude terminale kennis van mn tante toen ik haar hielp hem te verhuizen naar een bejaardentehuis.
Ik kreeg ook kunst van hem![]()
Vaserely's.
Die heb ik verkocht![]()
En er staan nog wat antieke Japanse dure kopjes in de berging op de kast.
Ik heb wel een mooie Monteyn ook via die meneer, zelf uit mogen zoeken in het atelier bij die kunstenaar. En een hele mooie antieke Japanse print, die hangt in de gang
sushi metquote:Op woensdag 16 december 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klinkt niet heel aantrekkelijk, koude rösti, maar wie weet
Ik wil proberen van die sushi handrolls te maken binnenkort!
[ afbeelding ]
Die maak ik dus, das echt appeltje eitje.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klinkt niet heel aantrekkelijk, koude rösti, maar wie weet
Ik wil proberen van die sushi handrolls te maken binnenkort!
[ afbeelding ]
En iemand met geld jaquote:
heeft er eigenlijk nooit iemand wat van gezegd dat er een eames op je balkon stond te veregenen?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En iemand met geld ja![]()
Tis nu iets van 12 jaar geleden geloof ik, die Montijn ben ik nog steeds heel blij mee.
Die eames ga ik mss wel laten opknappen en dan verkopen hoor, ik denk niet dat die ooit nog es mijn stijl gaat worden.
Die handrolls zijn in een puntje he, als een puntzakjequote:Op woensdag 16 december 2009 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die maak ik dus, das echt appeltje eitje.
Andersom ( met de nori aan de binnenkant ) durf ik nog niet aan.
Ik heb ook nog geen behoorlijk matje, moet ik nog ff halen, ik rol nu met folie en dat rolt minder fijn.
Ik wil ook dashi halen voor door de rijst, nu doe ik dr alleen van die gekke gekleurde zakjes door, en wat sushi azijn. Ik had dr gisteren gewoon gerookte paling van de Aldi in, was lekker!
En ipv sushi wil ik ook lemper gaan maken voor in de bento, das nog veel lekkerder
ah joh, wie heeft er nou lak nodig op zijn autoquote:Op woensdag 16 december 2009 15:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier nog geen sneeuw. Wel onderweg de strooi wagen bedankt voor de lak. Ik moet zo nog boodschappen doen en naar de fysio brr op de fiets.
En go Ziggy
Neuh, das ook niet te zien vanaf de grond hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heeft er eigenlijk nooit iemand wat van gezegd dat er een eames op je balkon stond te veregenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |