1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef Cat22 het volgende:
Hehe, eindelijk!
FIIIIIIIIIIIPOOOOOOOOO!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ow? James Cameron zegt dat het zijn eigen script is, geïnspireerd op de vele SF die hij als jongetje las.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:51 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
Avatar wil ik ook nog wel zien, 't zou een klassiek SF verhaal moeten zijn.
Ja hoor, lief dat je dat vraagtquote:Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
alles goed? schrik van gister een beetje te boven?
Tis gewoon niet eerlijk he.quote:
Jaquote:Op woensdag 16 december 2009 11:57 schreef Cat22 het volgende:
Haaaaai iedereen!![]()
[..]
Tis gewoon niet eerlijk he.Heb jij ook van die stomme grijze luchten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:01 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een zwitsertje geadopteerd
Wat een liefje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Draait zijn tafeltje goed en is zijn naaldje lekker scherp?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh, dat lijkt me ook echt, vreselijk, dat je niet naar m toe kan! Wat er ook gebeurt met hem, je wil erbij zijn, en niet zoveel km ver weg!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, lief dat je dat vraagtDe ergste schrik is alleen meteen in het begin.
Mijn bazin schrok ook erg vanmorgen, want zij en mijn collega kennen hem ook van mijn eeuwige verhalen over hem (ik vond hem een tijdje ook meer dan vriendschappelijk leuk en dat hebben ze tot vervelens moeten horen destijds op het werk![]()
). Heb mijn collega ook nog wel eens meegenomen als ik naar hem toe ging om te stappen en dan bleven we daar het hele weekend slapen.
Had hem nu al een flinke tijd niet gezien hoor, maar heb laatst nog de foto's zitten kijken van onze vriendengroep-mutserige-uitstapjes naar Duinrell enzo (hij kotsend in de bosjes).
Het lijkt me alleen echt vréselijk voor zijn moesje en zus nu, want je kunt niet even 'zomaar' je kind bezoeken dat daar in Afghanistan in een ziekenhuis in coma wordt gehouden. Ze houden me op de hoogte in elk geval.
En even wat anders:
Ik wil ook best sneeuwMaar dan graag niet tijdens de avondspits, als ik kiezen mag
Dat sluit elkaar niet uit. Met een klassiek verhaal bedoel ik in de stijl van Heinlein en Asimov, waarschuwend tegen de gevaren van ongecontroleerde technologische vooruitgang en het misbruik daarvan, dit afgezet tegen de 'moderne' SF à la Star Wars en The Black Hole, waar een (vaak flinterdun) verhaal wordt gebruikt als vehikel om vooral special effects te demonstreren.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ow? James Cameron zegt dat het zijn eigen script is, geïnspireerd op de vele SF die hij als jongetje las.
wat goed geconcludeerd!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Muizel
Hier vanmorgen grijze luchten, maar nu gewoon blauw met hier en daar een normaal witte wolk.
Geen sneeuw dan zeker? [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Veel geluk samen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zag eerst alleen de kap op de foto, dus ik dacht; een terrarium! Een hagedis/slang/reptiel
![]()
is t een platenspeler...![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Of gewoon zaterdag... dat t dan tot kerst blijft liggenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:09 schreef Cat22 het volgende:
Greyssie![]()
En de sneeuw mag wat mij betreft ook mooi ruim voor of net na de avondspits vallen. Zo egoïstisch ben ik dan ook weer.
Ziggy is niet 21, maar 18, ze lijkt best doof hoewel ze af en toe wel iets hoort maar erg weinig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 @ 11:47 schreef KNAK het volgende:
Gegroet allen
Ik ben in het bezit van een 21 jaar oude kat die wellicht aan het einde van dr leven is.
Iemand met enig ervaring van oude katten die het volgende ook van dichtbij heeft meegemaakt?
- is al een jaar stokdoof
Kotsen doet ze gelukkig zelden.quote:- moet al een tijdje dagelijks braken, soms erg heftig
Op het kotsen na, doet ze dit ook. Ze wil gewoon áltijd eten, ook als ze net op heeft. Of ze het dan ook opeet is een tweede, maar eigenlijk zeurt ze dus altijd op eten.quote:- is als je het goed bekijkt zo dement als wat; je geeft haar eten, vreet het achter elkaar op en gaat dan 5 minuten later naar je kijken alsof ze wekenlang geen eten heeft gehad. Of het dementie is of vraatzucht is niet duidelijk. De kat wil altijd eten eten... kotst het met regelmaat eruit.
Z. woog 1,65 kilo toen ze hier kwamquote:- voorheen woog de kat 7 kilo, erg dik... nu is de kat zeker 70% van gewicht en lichaamsvolume in het laatste jaar kwijtgeraakt. De kat is een schaduw van wat het al die jaren was.
Check.quote:- Achterzijde van rug, de vacht, vol met dikke klitten die ik zelfs niet met 2 handen (uiteraard zonder de kat pijn te doen) uitelkaar kan halen cq. trekken, laat staan borstelen. Verzorgt alleen maar gebied rond haar hals, voorpoten e.d. Achterzijde is behoorlijk ruw en smerig.
Checkquote:- staart soms met kop beetje gebogen voor zich uit.
Ik weet het nietquote:Op woensdag 16 december 2009 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Muizel
Hier vanmorgen grijze luchten, maar nu gewoon blauw met hier en daar een normaal witte wolk.
Geen sneeuw dan zeker? [ afbeelding ]
Ik snap op zich je twijfel wel. Maar die laatste zin zegt in mijn ogen al genoeg. Jij kent haar lang genoeg (neem ik aan) om te weten of zij dit nog leuk vindt toch? Als het bij jou nog niet is opgekomen om ook maar te overwegen om haar een spuitje te geven, dan lijkt het me nog niet aan de orde.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:12 schreef MissBliss het volgende:
Dat is het ongeveer wel... Nu is de algemene tendens in dat topic: geef haar een spuitje! Want het is zielig, mooi leven gehad, blabla. Nou, de situatie deed me best denken aan Ziggy, vinden jullie nou dat haar kwaliteit van leven ook zo slecht is?? Want een spuitje is echt nog niet in me opgekomen eigenlijk.
(Ik had geen zin een apart topic te openen)
Weet je dat vind ik een heel moeilijke vraag. Hangt denk ik ook van de kat af. In dat topic viel de kat ook enorm af en dat doet denken aan nierfalen en dan zeg ik ook dat het tijd wordt voor een spuitje (ik bedoel kat is al oud en dan nog nierfalen erbij het lichaam is gewoon op). Als ik jou zo hoor denk ik kat is al oud maar heeft nog geen orgaanuitval dus gewoon even zo doorgaan. Helpt dat een beetje??quote:Op woensdag 16 december 2009 12:12 schreef MissBliss het volgende:
Mensen, ik las gisterenavond in bed het volgende topic en ik werd een beetje onzeker
Vraag mbt 21 jaar oude kat
[..]
Ziggy is niet 21, maar 18, ze lijkt best doof hoewel ze af en toe wel iets hoort maar erg weinig.
[..]
Kotsen doet ze gelukkig zelden.
[..]
Op het kotsen na, doet ze dit ook. Ze wil gewoon áltijd eten, ook als ze net op heeft. Of ze het dan ook opeet is een tweede, maar eigenlijk zeurt ze dus altijd op eten.
[..]
Z. woog 1,65 kilo toen ze hier kwamNu 2,5 kilo omdat ze schildkliermedicijnen heeft.
[..]
Check.
[..]
Check
Verder heeft Ziggy artrose, dus pijn aan dr gewrichten, ze krijgt een pijnstiller, geen idee of dat helpt. Ze kan niet meer op de bank springen bijvoorbeeld. Ze trekt haar nagels niet meer in (staat iets verder in het topic) en blijft dus wel eens haken. Ze is vaak verkouden, hoest en proest wat af. En ze wordt vaak omgegooid door die stomme Spider.
Dat is het ongeveer wel... Nu is de algemene tendens in dat topic: geef haar een spuitje! Want het is zielig, mooi leven gehad, blabla. Nou, de situatie deed me best denken aan Ziggy, vinden jullie nou dat haar kwaliteit van leven ook zo slecht is?? Want een spuitje is echt nog niet in me opgekomen eigenlijk.
(Ik had geen zin een apart topic te openen)
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een liefje.![]()
Draait zijn tafeltje goed en is zijn naaldje lekker scherp?
Ja, nou, inderdaad, als ze echt heel zielig en ziek was zou ik die beslissing wel nemen. Maar de situatie van de kat van die TS leek best op tha Zig en iedereen was zo eensgezind dat ik dacht: zouden ze dat ook zeggen over Ziggy?quote:Op woensdag 16 december 2009 @ 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap op zich je twijfel wel. Maar die laatste zin zegt in mijn ogen al genoeg. Jij kent haar lang genoeg (neem ik aan) om te weten of zij dit nog leuk vindt toch? Als het bij jou nog niet is opgekomen om ook maar te overwegen om haar een spuitje te geven, dan lijkt het me nog niet aan de orde.
Uit het feit dat je je zorgen maakt om haar blijkt dat je genoeg van haar houdt om eventueel die stap te nemen, maar zoals ik het lees heeft ze best nog een leuk leven!
Kijk dat zegt mij genoeg gewoon zo doorgaan en als Ziggy echt last krijgt van ouderdom nogmaals de overweging maken. Het blijft gewoon moeilijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, nou, inderdaad, als ze echt heel zielig en ziek was zou ik die beslissing wel nemen. Maar de situatie van de kat van die TS leek best op tha Zig en iedereen was zo eensgezind dat ik dacht: zouden ze dat ook zeggen over Ziggy?
Ze heeft best wat pijntjes en ongemakken en ze is niet de makkelijkste kat (we noemen haar Ziggy de Verschrikkelijke) maar ze is ook best tevreden volgens mij. Nu bijvoorbeeld, ligt ze lekker te slapen op dr kruik, met een beetje geluk ligt ze daar de hele middag
Ze heeft wel slecht werkende nieren, maar met dieetvoer is dat onder controle (voor zover ik weet). Ze is iig niet misselijk ervan.quote:Op woensdag 16 december 2009 @ 12:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
Weet je dat vind ik een heel moeilijke vraag. Hangt denk ik ook van de kat af. In dat topic viel de kat ook enorm af en dat doet denken aan nierfalen en dan zeg ik ook dat het tijd wordt voor een spuitje (ik bedoel kat is al oud en dan nog nierfalen erbij het lichaam is gewoon op). Als ik jou zo hoor denk ik kat is al oud maar heeft nog geen orgaanuitval dus gewoon even zo doorgaan. Helpt dat een beetje??
Nou, ik zou wel willen ruilen hoor! op een kruik liggen slapen!!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, nou, inderdaad, als ze echt heel zielig en ziek was zou ik die beslissing wel nemen. Maar de situatie van de kat van die TS leek best op tha Zig en iedereen was zo eensgezind dat ik dacht: zouden ze dat ook zeggen over Ziggy?
Ze heeft best wat pijntjes en ongemakken en ze is niet de makkelijkste kat (we noemen haar Ziggy de Verschrikkelijke) maar ze is ook best tevreden volgens mij. Nu bijvoorbeeld, ligt ze lekker te slapen op dr kruik, met een beetje geluk ligt ze daar de hele middag
Ja, ik schrok gewoon een beetje van dat topicquote:Op woensdag 16 december 2009 @ 12:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
Kijk dat zegt mij genoeg gewoon zo doorgaan en als Ziggy echt last krijgt van ouderdom nogmaals de overweging maken. Het blijft gewoon moeilijk.
Mn moeder zei: Dat beest is de halve dag van de wereld!quote:Op woensdag 16 december 2009 @ 12:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik zou wel willen ruilen hoor! op een kruik liggen slapen!!!!
Mijn kat kon op het laatst nog maar heel kort in dezelfde houding liggen, dan moest ie al weer anders gaan liggen omdat ie het niet volhield... (slapen deed ie ook niet echt, was meer ogen dicht houden en doorademen)
Zolang ze nog kan genieten van slapen lijkt het mij een goed leven voor een kat!
Dat ze aankomt in gewicht zegt genoeg hoor. Dat is heel moeilijk voor een kat met nierfalen. En dus geeft dat aan dat je het nierprobleem onder controle hebt.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze heeft wel slecht werkende nieren, maar met dieetvoer is dat onder controle (voor zover ik weet). Ze is iig niet misselijk ervan.
Nou ja, ik moest het gewoon even vragen, maar ik ben geloof ik dus niet gek als ik haar nog bij me wil houden (en dat volgens mij ook nog prima kan)
Bedankt!
Spetter ze en sterkte met stampen en als je tussendoor niet meer terug bent, succes met je tentamen!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga even douchen en dan stampen voor mn tentamen vanavond...
Ja, dat denk ik ook! Dat lijkt me echt verschrikkelijk en ik zou dan gelijk naar de DA gaan als ze dat zou hebben.quote:Op woensdag 16 december 2009 @ 12:25 schreef Greys het volgende:
Blissbeeb, het grote verschil tussen Ziggy en die kat waar het in die quotes om gaat is dat DIE kat bijna dagelijks heftig braakt. En Ziggy niet. Want dat lijkt me zo vermoeiend en akelig voor zo'n kat! Dus ik denk dat dat al een heleboel scheelt hoor
Ja, het is ook niet precies hetzelfdequote:Op woensdag 16 december 2009 @ 12:26 schreef Cat22 het volgende:
MB: dat verhaal steekt heel anders in elkaar dan wat ik bij jou en Ziggy zie.
TS woont in het buitenland en heeft de kat langzaam achteruit zien gaan maar geen kans/mogelijkheid gehad om er een arts naar te laten kijken. Tegen de tijd dat hij zich hier meldde was die kat al zo ziek, daar kun je met medicijnen ook niks meer aan redden denk ik. Als hij die al had kunnen krijgen daar. En dan wordt het echt een lijdensweg voor het beestje.
Ziggy staat al een hele tijd onder scherpe controle van jou, Re en de DA, krijgt dieet en medicijnen. En je schrijft zelf dat ze flink is bijgekomen. Een kat die wil eten (ook al zit het neusje verstopt) voelt zich ook niet superslecht lijkt me.
Hebben jullie het idee dat Ziggy er nog lol in heeft? Ondanks het hoesten en proesten, het omgegooid worden door Spider en de stijve gewrichtjes? Dan gewoon doorgaan zoals jullie nu doen.
En wat zeggen mensen in jullie omgeving ervan?
Met Siets heb ik een jaar gesukkeld van dieet naar dieet. En ook al at ze het slecht, ze vond het leven wel nog leuk en genoot van in de zon liggen, gekrabbeld worden en haar ding doen. Tot ze ophield met eten en toen kon je aan alles in die kat zien dat ze het gewoon moe was. En dat was het moment waarop ik naar de DA ben gegaan voor euthanasie.
Wel goed hoor, dat je van tijd tot tijd vraagt om 'objectieve' (in zoverre dat objectief kan zijn) meningen van hier. Want je kunt natuurlijk ook verblind zijn doordat je je huisdier elke dag ziet of gewoon geen afscheid wil nemen nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |