Ik ben zo blij dat mijn beste vriendin kapster is en gewoon mn haren knipt als zij vindt dat dat moetquote:Op woensdag 16 december 2009 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die handrolls zijn in een puntje he, als een puntzakje
Die schijn je dus niet met matje maar met de hand te moeten rollen juist.
Ga het gewoon proberen, morgen ofzo. Zal mijn eventueel falende resultaten laten zien.
Morgen naar de kapper. Ben nu al bangig
Weet nooit wat ik wil en als ik er dan vandaan kom vind ik het nooit wat
nou, noem jezelf een kunstenaar, laat er nog een jaar een paar ratten in wonen, spuit em paars en verkoop het dan als kunstwerk voor 3x meerquote:Op woensdag 16 december 2009 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh, das ook niet te zien vanaf de grond hoor
Nah, ratten heb ik gehad, niks aan, doe k nie meerquote:Op woensdag 16 december 2009 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, noem jezelf een kunstenaar, laat er nog een jaar een paar ratten in wonen, spuit em paars en verkoop het dan als kunstwerk voor 3x meer
verkoop die eames voor een kratje bier, drink het leeg om het verlies te verwerken, en zet in het vervolg je schoenen op het kratjequote:Op woensdag 16 december 2009 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, ratten heb ik gehad, niks aan, doe k nie meer![]()
Hij staat prima in de berging, ik moet toch kunnen zitten of mn voet ergens op kunnen zetten als ik mn schoenen aan trek ja
Nah, hij staat prima waar ie staat hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
verkoop die eames voor een kratje bier, drink het leeg om het verlies te verwerken, en zet in het vervolg je schoenen op het kratje
Ik heb wel een voor de hand liggen antwoord maarja ik lust het zelf ook nietquote:Op woensdag 16 december 2009 15:33 schreef oh-oh het volgende:
En echt, bier , wat moet ik daaaaaar nou mee?
opknappen en voor de volle mep verkopenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:33 schreef oh-oh het volgende:
En echt, bier , wat moet ik daaaaaar nou mee?
vlees + bier ken ik wel maar pannekoekenbeslag?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Je kan dr wel pannekoekenbeslag mee maken, en konijn met bier is ook wel lekker, maar eer ik dan door zo een heel kratje heen ben
Ja daar wordt het lekker luchtig van. I.p.v. alleen maar melk de helft ervan vervangen door bier.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vlees + bier ken ik wel maar pannekoekenbeslag?
al maar geen kaneel door het beslag doen dan he? smaak zal wel erg aanwezig zijn van et bierquote:Op woensdag 16 december 2009 15:49 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja daar wordt het lekker luchtig van. I.p.v. alleen maar melk de helft ervan vervangen door bier.
Berg? Dit was een bergquote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil zo graag ff een uur met de honden naar buiten maar ik heb geen zin om op de berg te stranden als het harder gaat sneeuwen![]()
Mn gezicht voelt nog wat raar, mn eten blijft dr goed in, dus ik ben wel weer helemaal in orde.
Tis altijd ff een aanslag op je lijf zo een aanvalletje...
NOU DAT WERD TIJD!quote:Op woensdag 16 december 2009 @ 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
luister nu al een paar weken het nieuwe album van muse, ik moet zeggen, na een flinke periode van twijfelen begint het nu toch erg mooi te worden
Ze heeft er wel blote voeten in, dan zal het toch wel meevallen met de kou???quote:Op woensdag 16 december 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
Mooi Nok! Hoe koud was het daar in die bergen, gezien je muts en sjaal?
En zie ik daar Crocjes maar dan de leuke versie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |