Ik moet er inderdaad niet aan denken hoe zijn familie en zijn vriendin zich voelen. *ril*quote:Op woensdag 16 december 2009 12:36 schreef Maes het volgende:
Oh Greys dat is vreselijk om in onzekerheid te zijn over je geliefde. Ik lees Afghanistan en coma dus er is een beschieting/ongeluk geweest. Erg hoor.
Ik denk dat je de chaggo kerstballen-aan-kap foto er nog even in moet gooienquote:
Poekie was ook 18, had allemaal hetzelfde als ziggy afgezien van die schildklier en artrose. Als ze geen bloeding had gekregen, had ze ws nog steeds geleefd. Katten worden ouder, maar IMHO zolang er niks ernstigs aan de hand is of ze echt zichtbaar veel pijn heeft, zou ik haar niet in laten slapen.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:12 schreef MissBliss het volgende:
Mensen, ik las gisterenavond in bed het volgende topic en ik werd een beetje onzeker
Vraag mbt 21 jaar oude kat
[..]
Ziggy is niet 21, maar 18, ze lijkt best doof hoewel ze af en toe wel iets hoort maar erg weinig.
[..]
Kotsen doet ze gelukkig zelden.
[..]
Op het kotsen na, doet ze dit ook. Ze wil gewoon áltijd eten, ook als ze net op heeft. Of ze het dan ook opeet is een tweede, maar eigenlijk zeurt ze dus altijd op eten.
[..]
Z. woog 1,65 kilo toen ze hier kwamNu 2,5 kilo omdat ze schildkliermedicijnen heeft.
[..]
Check.
[..]
Check
Verder heeft Ziggy artrose, dus pijn aan dr gewrichten, ze krijgt een pijnstiller, geen idee of dat helpt. Ze kan niet meer op de bank springen bijvoorbeeld. Ze trekt haar nagels niet meer in (staat iets verder in het topic) en blijft dus wel eens haken. Ze is vaak verkouden, hoest en proest wat af. En ze wordt vaak omgegooid door die stomme Spider. Oh ja, spinnen kan ze ook al niet.
Dat is het ongeveer wel... Nu is de algemene tendens in dat topic: geef haar een spuitje! Want het is zielig, mooi leven gehad, blabla. Nou, de situatie deed me best denken aan Ziggy, vinden jullie nou dat haar kwaliteit van leven ook zo slecht is?? Want een spuitje is echt nog niet in me opgekomen eigenlijk.
(Ik had geen zin een apart topic te openen)
Niet in de auto. net gekeken!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:45 schreef Greys het volgende:
Q, die liggen dan vast nog in de auto
Of in je jaszak! En in het ergste geval bij die vrienden thuis.
Dat is juist 1 van de weinige foto's waar ze níet zo chago kijktquote:Op woensdag 16 december 2009 @ 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat je de chaggo kerstballen-aan-kap foto er nog even in moet gooien![]()
![]()
Wat een schatjequote:Op woensdag 16 december 2009 12:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is juist 1 van de weinige foto's waar ze níet zo chago kijkt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is juist 1 van de weinige foto's waar ze níet zo chago kijkt
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 16 december 2009 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo die spam had een kort leven
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
ach doet iedereen wel eens, zo heb ik ooit mijn huissleutels teruggevonden achter een verlaagd plafond
blijven je sleutelhangers wel versquote:Op woensdag 16 december 2009 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]!!
Ik was een poosje geleden mn huissleutels kwijt. OVERAL lopen zoeken. ECHT OVERAL. Op een gegeven moment maar opgegeven...
Ga ik brood maken, pak ik de jam... liggen ze op de kaas in de koelkast
faal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |