ik vond uprising, undisclosed desires en mk ultra erg leuk, maar begin nu de rest ook te waarderenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
NOU DAT WERD TIJD! [ afbeelding ]
Undisclosed Desiresquote:Op woensdag 16 december 2009 @ 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vond uprising, undisclosed desires en mk ultra erg leuk, maar begin nu de rest ook te waarderen
ben zelf normaal meer van nummers als dead star enzo, en alles van origin of symmetry![]()
dan is muse 2.0 wel even slikken hoor*gaat wel helemaal op in undisclosed desires*
guiding light is inderdaad niet zoveel aan, maar vind ud wel leukquote:Op woensdag 16 december 2009 16:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Undisclosed DesiresEcht na
Guiding Light
wel mn minst favoriete nummer van het album
De rest vind ik eigenlijk allemaal goed!
Hoi, lekker geslapen?quote:
Dat heb ik dus ook. Een mislukt, oversentimenteel kerstnummer uit de eighties lijkt hetquote:Op woensdag 16 december 2009 @ 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
guiding light is inderdaad niet zoveel aan, maar vind ud wel leuk
en die clip
edit: overigens, iedere keer als guiding light begint denk ik dat er een een of ander fout eighties nummer begint, door die drums
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo, alsjeblieft:
[ afbeelding ]
Ik ben op de weg naar bovenquote:
Ik ben geweest en loop met een mutss opquote:Op woensdag 16 december 2009 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die handrolls zijn in een puntje he, als een puntzakje
Die schijn je dus niet met matje maar met de hand te moeten rollen juist.
Ga het gewoon proberen, morgen ofzo. Zal mijn eventueel falende resultaten laten zien.
Morgen naar de kapper. Ben nu al bangig
Weet nooit wat ik wil en als ik er dan vandaan kom vind ik het nooit wat
Weet je hoe warm die dingen zijn? Zelfs nu zou ik zo rond kunnen lopen. Maar ik heb ook niet snel last van koude voeten. dat helpt wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze heeft er wel blote voeten in, dan zal het toch wel meevallen met de kou???
Doe eens een linkje van de croc site welke het zijn pleasequote:Op woensdag 16 december 2009 17:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet je hoe warm die dingen zijn? Zelfs nu zou ik zo rond kunnen lopen. Maar ik heb ook niet snel last van koude voeten. dat helpt wel.
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doe eens een linkje van de croc site welke het zijn please
Ik sluit niets uit. Ik ben nu eenmaal een behoorlijk aardse zweefteef. Dus ik sluit de mogelijkheid dat het stofdeeltjes zijn niet uit, maar ook niet dat het energievormen zijn die wij niet met ons blote oog kunnen zien, zoals eventueel geesten, of essenties daarvan.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
toffe afro![]()
en wat denk je zelf wat die orbs zijn?
http://www.crocs.nl/shop/product/silver_fox/quote:Op woensdag 16 december 2009 17:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doe eens een linkje van de croc site welke het zijn please
Senk youquote:Op woensdag 16 december 2009 17:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
http://www.crocs.nl/shop/product/silver_fox/
Ik ook; bijna geen haar meer op mijn hoofd. En koud dat ik het hebquote:Op woensdag 16 december 2009 17:02 schreef Maes het volgende:
Ik ben geweest en loop met een mutss op
okquote:Op woensdag 16 december 2009 17:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik sluit niets uit. Ik ben nu eenmaal een behoorlijk aardse zweefteef. Dus ik sluit de mogelijkheid dat het stofdeeltjes zijn niet uit, maar ook niet dat het energievormen zijn die wij niet met ons blote oog kunnen zien, zoals eventueel geesten, of essenties daarvan.
Da's mijn enge fotoquote:Op woensdag 16 december 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
Nok, jij met je peuk in die gangen!![]()
Maar ik raak steeds nieuwsgieriger naar De Crocjes. Wilde ik er eerst niet dood in gevonden worden, die zijn gewoon leuk! En je kunt er dus echt heel goed en lang en ver op lopen? Ik denk dat ik binnenkort maar eens dat winkeltje in 'ons straatje' met een bezoekje ga vereren
Hebben kastelen op jou ook zo'n magische aantrekkingskracht? In Schotland ging ik ook helemaal los met de kastelen en je voelt in kastelen op de een of andere manier nog gewoon wie er ooit allemaal gewoond hebben.
Daar kan ik ook slecht tegen, net zoals het andere uiterste. Er is nog zoveel mogelijk. Er is zoveel dat wij (nu nog) niet weten.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
okzweven is niet erg, maar sommige mensen zijn zo gefixeerd dat de geen ruimte overlaten voor een loigische verklaring
maar je kan niet alles verklaren natuurlijk, het zou ook arrogantie zijn van de mens om te denken dat we weten hoe de wereld in elkaar zit
Lekkerquote:Op woensdag 16 december 2009 17:15 schreef trovey het volgende:
Hoi oh-oh leuk dat er weer bent![]()
Zo broer brengt net zijn kerstatttentie van het werk binnen.....dat wordt chocoladefondue![]()
als toetje met de Kerst...ja was een hele set met de "hardware"en de "software"om het zo maar te zeggen.
Vannacht om 0.00 uur zit ik met mijn pakje op schoot. Reken maarquote:Op woensdag 16 december 2009 17:16 schreef Muis006 het volgende:
Ik zal het wel gemist hebben, maar zijn er al plannen over het uitpakken van de SS pakketjes?
Ik ben gek op chocoladequote:
Muizemeis, het is morgenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:16 schreef Muis006 het volgende:
Ik zal het wel gemist hebben, maar zijn er al plannen over het uitpakken van de SS pakketjes?
Me toooooooooooooquote:
Okeequote:Op woensdag 16 december 2009 17:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Muizemeis, het is morgen![]()
![]()
![]()
Uitpakken wanneer je maar wilt maar wel foto's maken en in topic posten
Zou verboden moeten worden...chocoladequote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Samara zit al vanaf 13:30 uur voor het raam te wachten op de sneeuw, ze rende net al naar de deur om de postbode te vertellen dat het om 15:00 uur ging sneeuwen
Ik woon wel helemaal aan de andere kant van het land, Qwea bedoelt met "we" zij en Senes, helder lichtquote:Op woensdag 16 december 2009 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan heeft oh oh zeker gewoon roos
En ik zag net in de auto dat het 4 graden was dus het zal wel regen of zo wordenquote:
telkens als jouw signature voorbij komt lees ik ubuntu ubuntu ubuntuquote:Op woensdag 16 december 2009 17:30 schreef nokwanda het volgende:
Limbabwe telt niet mee met Nederland
oh ja jij woonde niet in nederland das waarquote:Op woensdag 16 december 2009 17:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik woon wel helemaal aan de andere kant van het land, Qwea bedoelt met "we" zij en Senes, helder licht
Mag ook. het is een mooi principe;Ubuntuquote:Op woensdag 16 december 2009 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
telkens als jouw signature voorbij komt lees ik ubuntu ubuntu ubuntu
Met name dat laatste, dat deed het hemquote:Op woensdag 16 december 2009 17:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik woon wel helemaal aan de andere kant van het land, Qwea bedoelt met "we" zij en Senes, helder licht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |