Dan mag je wel opschieten wil je die hele clan voor de kerst klaar hebbenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:16 schreef Ynske het volgende:
kijk wat ik nu aan t haken ben
[ afbeelding ]
Zegt Barbaaf hoor! Dus je moet hém aankijken als het niet zo blijkt te zijn!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh oh oh wat tof!
Krijgen we sneeuw hier
Zeg, dimmen jijquote:Op woensdag 16 december 2009 13:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh oh oh wat tof!
Krijgen we sneeuw hier
Dat is best eng maar als je rustig blijft omdat je weet dat het over gaat dan gaat het wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Gatver, lijkt me niet tof om mee te maken
Mooi dat het nu weer wat beter gaat.
Had ik de post nou toch maar naar je huis gestuurd![]()
Is dat de koptelefoon???quote:Op woensdag 16 december 2009 13:26 schreef Qwea het volgende:
PAKKETJE VAN URSTYLE
IK WIL UITPAKKENNNNN
kut, eerst medicijnen nemen
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Oew, dat klinkt naar ja.
Maar je moet niet het ijs de schuld geven, het zijn duidelijk SC-ontwenningsverschijnselen
Gefeliciteerdquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:26 schreef Qwea het volgende:
PAKKETJE VAN URSTYLE
IK WIL UITPAKKENNNNN
kut, eerst medicijnen nemen
ja duhhquote:Op woensdag 16 december 2009 13:34 schreef Qwea het volgende:
fuck, het geluid is wel goed van dat ding
quote:
En hoe.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja duhhbass in je oren swa!
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
En hoe.
D-block vs stefan - music made me addict.
Blijft gewoon zuiver
Klopt.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Jij mag niet eens headphones op, evil you
Whahahaha, straf!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt.
Nodeloos om te zeggen nu dan ook dan ik de piep hoor
je moet ze sowieso makenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:40 schreef Qwea het volgende:
dat zakje is kek.
Willen we foto's? Of maak ik ze dan voor jan lul?
Ooh voor in de revieuw!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moet ze sowieso maken
valt me nog 100% mee dan, is niet echt een kwaliteitsmerkquote:Op woensdag 16 december 2009 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
En hoe.
D-block vs stefan - music made me addict.
Blijft gewoon zuiver
omg gourmettenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog niks durven eten maar de inhoud van mn bento heb ik net maar weggegooid, want daar zaten allemaal dingen van het gourmetten van gisteren in, die durf ik niet te eten, mss was het wel de marinade van het vlees of zo.
Bamiesoepje proberen dan maar
Mij ook. Ik had verwacht dat je wel gekraak ofzo zou horen.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
valt me nog 100% mee dan, is niet echt een kwaliteitsmerk
Ik ben erachter gekomen dat we 2de kerstdag maar niet gaan gourmettenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog niks durven eten maar de inhoud van mn bento heb ik net maar weggegooid, want daar zaten allemaal dingen van het gourmetten van gisteren in, die durf ik niet te eten, mss was het wel de marinade van het vlees of zo.
Bamiesoepje proberen dan maar
ruig ding zeg!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:53 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik maak voor de review wel ff nieuwe. Ik vind deze pics niet zo boeiend/mooi
Er zit ook van alles bijquote:
Zoalswatdan???quote:Op woensdag 16 december 2009 13:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er zit ook van alles bij
Dingen waarvan ik zoiets heb van "Huh? Waarsdadanvoor? "
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er zit ook van alles bij
foto van de rare dingen?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er zit ook van alles bij
Kan ook van kruiden of uien (of zitten er geen uien in shoarma?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat we 2de kerstdag maar niet gaan gourmetten
Wezen steengrillen met dat uitje van Mike zn werk, en ik heb er pijn van gehad in mn buikEn gisteren ook van de shoarma. Vleesch kan ik dus niet zo goed meer hebben
Niet lachen!quote:
of de parasieten in het vlees, je hebt nu een lintwormquote:Op woensdag 16 december 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ook van kruiden of uien (of zitten er geen uien in shoarma?) of paprika komen natuurlijk, hoeft niet persé van het vlees te zijn
Geen uien en geen paprika zaten erin. En als ik die dingen los eet (ui en pap) dan is het gene probleem. En bij het steengrillen heb ik ook enkel vlees gehad. Dus ik denk dat ik voorzichtig helaas wel in die richting moet gaan denken.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ook van kruiden of uien (of zitten er geen uien in shoarma?) of paprika komen natuurlijk, hoeft niet persé van het vlees te zijn
oh oooohhhquote:Op woensdag 16 december 2009 14:00 schreef Qwea het volgende:
Ooh en de batterij voor het bass regelen
ligt eraan wat voor peper je gebruikt...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik was ff vergeten hoe pittig die Koreaanse bamiesoep is
![]()
Pfoe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |