Zwabbermans!quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zwabbermans!
Wat een stoere draaitafel zag ik voorbij komen net tijdens vluchtig bijlezen... werkt ie naar behoren?
Nou, ik had dat ding dus net voluit staan die boost. En dan voel je echt die headphone van je kop af trillen. Zo niet stoerquote:Op woensdag 16 december 2009 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is gemaakt voor hetzelfde volk wat een subwoofer in hun auto heeft ter grootte van een bierfust![]()
dan zit je toch gewoon in een rijdende vibrator, je hoort die muziek toch niet meer
ja die ja, die is ook niet echt heet zeg maarquote:
quote:Als mn vader de sambalpot over zn bord begint leeg te gooien dan weet mn moeder dat ze weer es rommel op tafel gezet heeft
Die bass klinkt voor mij juist als muziek in mijn oren.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:30 schreef Qwea het volgende:
... Je hoort alleen die bass nog maar idd, en de muziek valt geheel weg
Ik hou ook van bass. Maar de bass moet echt niet de muziek overstemmen.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die bass klinkt voor mij juist als muziek in mijn oren.
maar ik hou dan ook veel van bass, wat wel duidelijk is aan mijn muzieksmaak
marantz maakt ook leuke spelers jaquote:Op woensdag 16 december 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik had zoooooo een gave marantzplatenspeler.
mijn zusje deed / doet dat ook, tot zover hebben haar vriendjes diverse dingen gescoord waaronder een laptopquote:Mn toenmalige vriendje kickte ook onwijs op dat ding.
Heb ik m maar aan hem gegeven.
Evenals mn gesigneerde Pearl Jam Setlist van in de Effenaar.
Echt, liefde maakt je zo dom![]()
eames stoelquote:Ik had ook een Rietveldbureau. Maar toen had ik ook een vriendje dat bouwkunde studeerde, dus dat heb ik ook al niet meer. Maar mn eames stoel staat wel nog in de berging, daar trek ik elke morgen mn schoenen op aan![]()
nooit wegdoen, vinyl bederft nietquote:Ik heb nog een hele berg platen in de kelder staan. Ook van mn ouders een boel, alles van de Beatles, Stones, Bob Marley, Jimmy Hendriks, Bob Dylan, en van mezelf echt het hele ouvre van Prince.
Maar dat staat daar niet in de weg
Hier trillen de ruitjes boven de deuren er regelmatig bijna uit door de dreunende bass.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou ook van bass. Maar de bass moet echt niet de muziek overstemmen.
Nou, een platenspeler en een stukkie papier, dat was heus niet mn halve inboedel heurquote:Op woensdag 16 december 2009 14:40 schreef Qwea het volgende:
Waarom geef je je halve inboedel aan een vriendje?
Gelukkig, daar ben je weer!quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Gelukkig, daar ben je weer!![]()
Ik mis je honden en bento foto's
waarom heb je die spullen dan uberhaupt ooit in huis gehaaldquote:Op woensdag 16 december 2009 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, een platenspeler en een stukkie papier, dat was heus niet mn halve inboedel heur![]()
En dat Rietveldbureau vond ik lelijk![]()
Net als die eames stoel, die vind ik zo lelijk dat ie jaren op mn balkon heeft gestaan en nu al jaren in de berging staat.
dat dusquote:Op woensdag 16 december 2009 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waarom heb je die spullen dan uberhaupt ooit in huis gehaald
oh-oh zelf natuurlijk niet...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Gelukkig, daar ben je weer!![]()
Ik mis je honden en bento foto's
Dat is schrikken. Ik zou vandaag maar lekker thuis blijven.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:21 schreef oh-oh het volgende:
Dus maar thuis vandaag, ik zat nog te twijfelen om vanmiddag weer te gaan werken, maar het sneeuwt
Samara zit al vanaf 13:30 uur voor het raam te wachten op de sneeuw, ze rende net al naar de deur om de postbode te vertellen dat het om 15:00 uur ging sneeuwenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:37 schreef Qwea het volgende:
Senes, de eventuele sneeuw komt pas vanaafrond 16:20 hebben we iig nog niks
Ik wil zo graag ff een uur met de honden naar buiten maar ik heb geen zin om op de berg te stranden als het harder gaat sneeuwenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat is schrikken. Ik zou vandaag maar lekker thuis blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |